וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבילות החדשות של yes: מה יקבלו הלקוחות והאם זה משתלם?

9.1.2018 / 16:40

חברת הלווין שינתה את ההרכב שהיא מציעה ללקוחות, ומאפשרת לבחור חבילה בסיסית ב-149 שקל לחודש או חבילה מלאה ב-199 שקל לחודש. האם המעבר אוטומטי? צפו

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: כל מה שצריך לדעת החבילות החדשות של yes במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS)

אתם חייבים להיות אקטיביים אחרת זה לא יקרה: חברת yes הודיעה על מהפכה בשיטת התמחור שלה - ותבטל את כל החבילות הישנות לטובת 2 חבילות בלבד: חבילה בסיסית שתכונה "יס סימפל" ב-149 שקל לחודש וחבילת "יס אולטימייט" ב-199 שקל לחודש, הכוללת את כל הערוצים ושירותי VOD, מלבד ערוצי הפרמיום של הספורט וערוצי האירוטיקה.

אבל מה שצריך לדעת במקרה הזה הוא שהעדכון ללקוחות החברה אינו אוטומטי. לקוחות קיימים חייבים להתקשר למוקד החברה ולבקש לעבור לחבילה הרצויה. לקוחות חדשים, לעומת זאת, לא יצטרכו לבחור בחבילות הישנות אלא רק באחת מבין 2 החבילות החדשות.

מדובר בתגובה של החברה להתפתחויות האחרונות בשוק הטלוויזיה ובנטישת מנויים לטובת שירותי הטלוויזיה החדשים כמו "סלקום טי וי" ושירותי הטלוויזיה של חברת "פרטנר". החבילות החדשות של yes אמנם עדיין יותר יקרות משירותים אלה- סלקום טי וי מוצעת ב-99 שקל לחודש ואילו פרטנר מציעה את השירות ב-69 שקל לחודש. אך yes מבדלת את עצמה בתוכן ומתחייבת להפקת מקור חדשה מדי חודש, סדרת רכש חדשה מדי שבוע ו-4 סרטים חדשים כל סוף שבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנכ"ל yes, רון אילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, החברה מעבירה, לראשונה בארץ, שידורים באיכות 4K מאז 2017 ותוסיף תכונות לשלט החדש שלה שהוא בעל יכולות זיהוי קוליות, בהם voice commands - האפשרות לדבר באמצעות קול ושפה טבעית עם הממיר, ועוד.

הצעד של yes הוא בבחינת ביסוס של אסטרטגיה חדשה במסגרת ההכרה שמה שהיה כבר לא יהיה בשוק הטלוויזיה בישראל, והמהלך של השקת "סטינג TV" (הטלוויזיה האינטרנטית שהושקה לפני מספר חודשים) היה רק חלק מההיערכות הכוללת. בפשטות, המהלך שעליו הכריזה החברה מהווה תנועת מספריים, כאשר מצד אחד היא מורידה מחיר ומתייצבת סביב 199 שקל, ובצד השני היא מכריזה על השקעות גדולות מאד בתוכן - כולל הפקות מקור.

השאלה כעת היא האם הוט תגיב לצעד של yes ותוריד מחירים גם כן, או שתמשיך במדיניות שלה לשווק חבילות טריפל במחירים אטרקטיביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully