וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות להכל בדולר ומקס סטוק: הרשת היפנית "דייסו" מגיעה לישראל

24.1.2018 / 13:28

הרשת מחזיקה בכמעט 5,000 סניפים ברחבי העולם ומוכרת במחיר קבוע אביזרים לבית, צעצועים, אופנה לילדים ועוד. בעוד כחצי שנה יפתחו החנויות הראשונות

רשת דייסו היפנית. GettyImages
רשת דייסו/GettyImages

ענקית הקמעונות היפנית מגיעה לישראל: רשת דייסו שמחזיקה 4,900 סניפים ברחבי העולם תפתח בקיץ הקרוב חנויות ראשונות בארץ. מדובר בחנות בסגנון "הכל בדולר" או "מקס סטוק", המוכרת מגוון מוצרים מכל תחומי החיים במחיר קבוע. ביפן המחיר הוא 100 ין, בארץ עדיין לא ידוע מה יהיה המחיר הסופי, אבל הוא ככל הנראה יותאם לשוק המקומי.

לפני כחודש נחתם הסכם זיכיון עם קבוצת יוניון, זכיינית המותגים H&M ו-COS ויבואנית טויוטה ולקסוס בישראל, על פתיחת הרשת. בשלב ראשון לא ידוע כמה חנויות יפתחו, וטרם הוחלט המיקום, אבל מדובר על מנעד רחב של כ-100 אלף מוצרים בתחומי האופנה, הלייף סטייל, הנוחות, הבית, ילדים, רכב אלקטרוניקה, בעלי חיים ועוד. החנויות הראשונות צפויות להיפתח בעוד כחצי שנה.

החנות החלה את דרכה לפני 45 שנה, אז פתח נשיא הרשת הירוטאקה יאנו חנות רחוב ומכר בה פריטים ב-100 יין. עם השנים הוא שינה את שמה ל"יאן שופ 100", ולפני כ-20 שנה היא קיבלה את שמה הנוכחי ומנתה כ-2,680 חנויות ברחבי יפן. היום הרשת פועלת ב26 מדינות, בהם גם 37 סניפים במזרח התיכון.

רשת דייסו היפנית. GettyImages
רשת דייסו/GettyImages
רשת דייסו היפנית. GettyImages
רשת דייסו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully