וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ לגרושת הרוצח - כך תשווקי את ההרצאות שלך לציבור

אלון גל

16.2.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - גרושתו של הרוצח שמעון קופר שואלת כיצד עליה להפיץ את לקחיה מפרשת הרצח

צילום: יותם רונן סטילס: מגד גוזני וראובן קסטרו עריכה: ניר חן

(בווידאו: שמעון קופר הורשע ברצח נשותיו - ארכיון)

עדותה של שרונה בן אור היא זו שהובילה להרשעת הגרוש שלה, שמעון קופר, ברצח נשותיו האחרות. בתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM סיפרה בן אור על מהלך העניינים. "הכרתי אותו מבלי לדעת שהוא היה נשוי. רק לאחר שהתחתנו ורכשנו דירה יחד נודע לי כי היתה לו אישה נוספת שלטענתו התאבדה. במהלך הנישואים איתו חוויתי בגידה, שקרים וגניבות, ולאחר שגיליתי את שקריו החלטתי להתגרש ממנו. לאחר הגירושים הוא סיפר להוריי שאני מתכננת להתאבד. כנראה הייתי המטרה הבאה שלו.

"בשנת 2010 פנה אלי העיתונאי עמרי אסנהיים, שחשף את הסיפור על הגרוש שלי, וסיפר לי ששמעון רצח את אשתו השלישית ושהוא חשוד שרצח גם את אשתו הראשונה. התביישתי נורא ונהפכתי לאחת העדות המרכזיות בתיק שהרשיע אותו ברצח. רק לאחר שהוא הורשע התחלתי להבין מה עברתי". קופר מרצה כיום שני מאסרי עולם.

בן אור החליטה לספר את החוויות הקשות שעברה בהרצאה שמטרתה להציל נשים אחרות הנמצאות בסכנה. "זו שליחות שלי", אמרה בתוכנית, "לא קל לספר את הסיפור כל פעם מחדש, אך אני מרגישה שזה הדבר הנכון לעשות. בהרצאה אני קוראת לקהל להקשיב לאינטואיציה שלו". בן אור ביקשה מגל שייעץ לה כיצד לפנות לקהל רחב יותר. "אני מבינה שעליי לשווק את עצמי אך אינני יודעת כיצד לעשות זאת", אמרה.

"עלייך להיות בטוחה במסר שאת רוצה להעביר בהרצאה שלך ולהיות שלמה איתו", ענה גל. "הקריאה לאנשים להקשיב לאינטואיציה שלהם היא מרתקת. במקומך הייתי מספר את הסיפור שלך ללא הרחבות מיותרות. את הצעדים המשמעותיים בו. ספרי על המפגש עם עמרי אסנהיים שסיפר לך על התאבדות האישה השנייה, ועל הרגע בו נפל לך האסימון והבנת שבעלך רצח את שתי נשותיו. ספרי על המסע שעברת בתוך עצמך.

"אני ממליץ לך לפנות לחברים ולחברות שלך ולבקש שיגיעו להרצאות הראשונות על מנת שתחושי טוב יותר בהתחלה ותצברי ביטחון וניסיון על הבמה. סיפורך אינו מיועד לקהל הרחב, אך הוא קלאסי לארגוני מרצים, לוועדי עובדים, למחלקות רווחה ועוד. מקדי את מאמצייך השיווקיים לארגונים המייצגים מרצים. פני לאירועים מיוחדים כמו יום האישה, ותגלי שההרצאה שלך כבר תתגלגל מעצמה עד שכבר לא יהיה לך מקום פנוי ביומן". גל הוסיף כי "המסר שלך הוא להקשיב לקול הפנימי. לכל אחד מאיתנו במהלך חייו יש תחושה שהוא יודע מה האמת שלו אפילו שהסביבה מנחה אותו אחרת. מצד אחד ספרי את סיפורך האישי ומצד שני הפני את המסר שלך לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully