וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יינות ביתן משיקה כרטיס מועדון חדש בשיתוף ישראכרט

19.2.2018 / 16:00

מדובר בכרטיס אשראי חוץ בנקאי שיאפשר לצרכן לקבל הנחות ומבצעים שונים וכן החזר כספי (קשבאק) בכל קנייה. בתוך כך, ברשת נפרדים מ-2 בכירים שעבדו בחברה שנים ארוכות

צילום:ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דיווח מהבורסה למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS)

חברת ביתן פיננסים מקבוצת יינות ביתן משתפת פעולה עם חברת ישרכארט: משיקה כרטיס מועדון לקוחות בשם Daily+ שיאפשר למחזיקים בו לקבל הנחות שונות ברשת ומבצעים. מדובר במהלך שגולת הכותרת שלו החזר כספי על כל קנייה (בשיטת קאשבק), לא משנה איפה, בסכומים משתנים החל מ-0.42% מסכום הקנייה. מדי רבעון מחזיקי הכרטיס יקבלו לביתם צ'ק ובו הסכום אותו צברו בחודשים הקודמים באותו הרבעון. אתר ישכארט יספק מידע על גובה ההחזר.

מדובר בכרטיס אשראי חוץ בנקאי, שהמצטרפים אליו יקבלו סכום ראשוני של 50 שקל למימוש ברשת מגה. כמו כן, ההנהלה הודיעה שההחזר על קניות ברשת מגה יגיע עד 5% מסכום הקנייה. בשלב זה המצטרפים בשנה הראשונה יקבלו פטור מדמי הכרטיס ופטור מדמי חבר לחצי שנה. החל בשנה השנייה רשת ישרכארט תקבע את גובה דמי הכרטיס, והחל בחודש ה-7 מחזיקי הכרטיס ישלמו 3.90 שקלים דמי חבר.

בתוך כך, בהנהלת יינות ביתן יפרדו בקרוב מ-2 בכירים ברשת שעבדו בה שנים ארוכות: דוד מלכה, קניין אחראי על הבשר העופות והדגים, ויניב בן אלי, קניין האחראי על הספקים, תנובה יוניליוור ועוד. "יינות ביתן נפרדת מ-2 קניינים שעבדו כמה שנים ברשת והחליטו לפנות לעסקים פרטיים", מסרו ברשת, "תפקידיהם יאוישו על ידי קניינים מתוך הרשת. אנו מאחלים להם בהצלחה רבה".

טיימליין התרחבות יינות ביתן. יינות ביתן,
התרחבות יינות ביתן, עכשיו גם כרטיס מועדון/יינות ביתן

נזכיר שב-2016 קבוצת יינות ביתן רכשה את רשת מגה, בתמורה ל-455 מיליון שקל. הרשת מונה כעת כ-200 סניפים ברחבי הארץ ב-3 רשתות: יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין. יינות ביתן נחשבת לחברה השלישית בגודלה בענף על פי מדד ההכנסות ושנייה על פי מספר הסניפים. לפני כחודש הודיע ביתן רשמית על רכישת שליטה באתר Free market למכירה סיטונאית לעסקים קטנים.

"אנו שמחים לצאת לדרך משותפת עם ישראכרט", אמר ארז איזנברג, סמנכ"ל השיווק של קבוצת יינות ביתן, "עם כרטיס מועדון ייחודי שמספק הטבה חסרת תקדים בשוק הישראלי של החזר כספי משמעותי, מבצעים אטרקטיביים בסניפי מגה בעיר, לצד ההטבות הרגילות שמחזיקי כרטיס ישראכרט מקבלים. לאורך הזמן אנו נגדיל ונרחיב את סל ההטבות והאפשרויות למימוש ההחזרים הכספיים".

נחום ויוסי ביתן. רמי זרנגר,
נחום ויוסי ביתן/רמי זרנגר

מירב קליפר פרץ, סמנכ"לית השיווק בישראכרט, הוסיפה כי "ישראכרט ממשיכה לשתף פעולה עם הגופים המובילים במשק ולהעניק ללקוחותיה את הצעות הערך הטובות ביותר בישראל במגוון רחב של עולמות והפעם אנו שמחים על שיתוף פעולה עם מגה, אשר מרחיב את היצע ההטבות הייחודי ללקוחות ישראכרט בתחום המזון והקמעונאות".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully