וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: גולברי אופנתיים, ג'וני ווקר אלגנטיים

רונית מטיאס

20.2.2018 / 14:31

את מי אירח מנכ"ל קוקה קולה ישראל, מי פתח בוקר ספורטיבי עם ישראלה וגיל שטיר, למה התרגש איש האופנה מוטי רייפ, מה השיקה המפיקה של העשירון העליון?

הגול של גולברי

חלי לוי עמוס שפירא. ניר פקין
חלי לוי ועמוס שפירא/ניר פקין

האחים משה, דוד ויעקב גולברי פתחו רשמית את הקיץ עם תצוגת קולקציית אביב-קיץ 2018. את מרכז הירידים בתל אביב פקדו בשעת בוקר מוקדמת משפחה וחברים מעולם העסקים, שנהנו מארוחת בוקר ולאחריה תצוגת אופנה אותה פתחה אסתי גינזבורג - הפרזנטורית של המותג, בהופעה ראשונה מאז לידת בנה מיכאל, ו-35 דוגמניות נוספות.

חיים חורש ומשה רוזנבלום. אלעד גוטמן,
חיים חורש ומשה רוזנבלום/אלעד גוטמן

משה גולברי אמר כי הקולקציה היא תוצאה של עבודה מאומצת שנמשכה כחצי שנה, עם חשיבה מעמיקה עד לפרטים הקטנים, וכי הם חרטו על דגלם ליצור ולהביא לצרכנית הישראלית מוצר איכותי , טרנדי ועכשווי, במחיר הטוב ביותר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יעקב ודוד גולברי, רות ברונשטיין, שישי לנקרי, משה גולברי. באמצעות נוקיה 8,
יעקב ודוד גולברי, רות ברונשטיין, שישי לנקרי, משה גולברי/באמצעות נוקיה 8

באופנתיים: עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה סיקס; הפרסומאי ספי שקד; אורן רווח, יו"ר קבוצת אסתי לאודר ישראל; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; אבי זמיר, מנכ"ל קניון גינדי TLV; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב; חי גליס, מנכ"ל קניוני ביג; אורי אבל, מנכ"ל קבוצת מיבנה תעשייה; סמדר נמרודי, יו"ר רשת מלונות רימונים; פאר נדיר; רינה טל, מנכ"לית קניון איילון; גלית סגל, מנכ"לית קניון G כ"ס; הניה נור.

seperator

אם שותים לא נוהגים

אסף איוניר, מארק און. שוקה כהן
אסף איוניר ומארק און/שוקה כהן

דייב ברום, מומחה הוויסקי החשוב והמפורסם בעולם, נחת בישראל כאורח של אסף איוניר, מנכ"ל IBBLS - יבואנית ג'וני ווקר בישראל, והתייצב באירוע המושקע ג'וני ווקר The art of Blending במתחם אביגדור בתל אביב. המוזמנים נהנו מארוחת ערב משובחת של ארז וחנן, הרוו צימאונם עם קוקטיילים יצירתיים על בסיס המשקה החריף והשתתפו בסדנת וויסקי עם ברום שסיפר על תעשיית הוויסקי בעולם.

ברום אף הפתיע את כולם עם הנתון כי ישראל היא המדינה השלישית בגודלה בעולם השותה ג'וני ווקר. ביציאה קיבלו המוזמנים גם בקבוק מים עליו נכתב please drive home safely עם דמותו של ג'וני ווקר על התווית.

יאיר ודייב ברום. שוקה כהן
יאיר ודייב ברום/שוקה כהן

בלוגמים: רפי בהרב, סגן הנשיא לשיווק קונצרני בחברה המרכזית; ניר לוינגר, מנכ"ל "חברת המכירות וההפצה" בחברה המרכזית; אורן סלע, מנכ"ל יקב תבור; יאיר לוי, סמנכ"ל השיווק של IBBLS; מארק און, מנכ"ל GETT; אשת העסקים, דושי לייטרסדורף; אלעד חורש, סמנכ"ל שיווק יקב תבור; עמית בר ציון, מנכ"ל איזיווד; האלוף הפאראלימפי בטניס, נועם גרשוני והברמנים הישראלים המתמודדים בתחרות World Class לבחירת הברמן הטוב בישראל.

seperator

זה רק ספורט

דרק ברוק, שלומי ויינבאום, גיל  שטיר וישראלה שטיר. סיון פרג',
דרק ברוק, שלומי ויינבאום, גיל שטיר וישראלה שטיר/סיון פרג'

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר פתחו הבוקר בגני התערוכה את 2018-Gym & Pools - התערוכה המקצועית ה-7 לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא. התערוכה נערכת אחת לשנתיים ולוקחות בה חלק החברות המובילות התחום מהארץ ומהעולם. בתערוכה מוצגות הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום חדרי הכושר, אימון גופני ובריכות שחייה. עוד נבנה בתערוכה מתחם מיוחד להצגת אימון אתגרי אינטראקטיבי של חברת Pavigym הספרדית כאשר את מקומם של המאמנים ממלאים מסכים אישיים ומשקפי VR.

seperator

הגביע הוא שלנו

הראל חייקין, שייע פינגנבויים, צביקה רוזן, מוטל'ה שפיגלר,שלי שמיר-קינן, קמר ורעות לביא. שוקה כהן
הראל חייקין, שייע פינגנבויים, צביקה רוזן, מוטל'ה שפיגלר, שלי שמיר-קינן, קמר ורעות לביא/שוקה כהן

הראל חייקין, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל ושלי שמיר-קינן, סמנכ"לית השיווק, אירחו עשרות ספורטאים צעירים הפעילים בעמותות "ערכים בספורט" ו"מפעלות חינוך וחברה", שנבחרו לפי קריטריונים של מצוינות, ערכיות ותרומה לקהילה. הגביע שעובר מסע בין יבשתי ב-51 מדינות, הגיע לישראל בחסות חברת קוקה-קולה, המציינת השנה 50 שנות פעילות בישראל והיא נותנת החסות הרשמית של המונדיאל.

seperator

חלומות מתגשמים

רון ברקוביץ, חנן שמש, אבי כץ ואלון גל. ינאי אלפסי,
רון ברקוביץ, חנן שמש, אבי כץ ואלון גל/ינאי אלפסי

הגשמה - חברת ההשקעות בנדל"ן מהגדולות בישראל, ערכה במלון "לה קפלה" בחיפה, כנס משקיעים בנושא הזדמנויות להשקעה בנדל"ן מעבר לים. אבי כץ, נשיא הגשמה ומייסד רשת קופיקס; חנן שמש, יו"ר הגשמה ורון ברקוביץ', מנכ"ל החברה, סיפרו על פעילות החברה בשנים האחרונות ועל הזדמנויות ההשקעה המשמעותיות העומדות כיום על הפרק.

באורחים: הקאוצ'ר אלון גל, שדרבן את האורחים לא לתת לפחד וחששות מהלא נודע לנהל אותם בחיי היום יום.

seperator

הכל זהב

מאיה מילצקי ומוטי רייפ. רונית מטיאס,
מיה מילצקי ומוטי רייפ/רונית מטיאס

מוטי רייפ, יוזם ומפיק שבוע האופנה תל אביב 2018, ומיה מילצקי, מנכ"לית שיווק קבוצת סיטי טיים - תכשיטי PANDORA ארחו הבוקר במשרדי רהב תקשורת, על ארוחת בוקר, אירוע במהלכו הכריז רייפ על פתיחת שבוע האופנה שיערך במשך 3 ימים במתחם "התחנה" בתל אביב. רייפ אמר שהוא לא זוכר מתי התרגש כל-כך, וציין כי זו השנה הראשונה בארץ ובעולם בה פותחים את שבוע האופנה בסימן אידאל היופי המשתנה, עם דוגמניות ודוגמנים בכל הגילאים, המידות, הגבהים, הצבעים והדתות. "האני מאמין שלי הוא לקחת חלק בשינוי המהותי המתקיים היום בעולם ולתת לגיטימציה שאופנה שייכת לכולם", אמר רייפ.

ערב הגאלה של שבוע האופנה תל אביב 2018 ייפתח במחווה למותג התכשיטים הבינלאומי PANDORA במעמד ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי. מאחר ורייפ אוהב צבע כסף ומילצקי אוהבת צבע זהב, הוחלט שקוד הלבוש יהיה כסף וזהב ומי שלא יעמוד בבקשה לא יכנס.

seperator

הולכים על בטוח

רוני אינסאנז רוסלנה ופרדי אינסאנז. אסף לב,
רוני אינסאנז רוסלנה ופרדי אינסאנז/אסף לב

האחים רוני ופרדי אינסאז, בעלי רשת נעלי SCOOP, חתמו אמש עם הפרזנטורית רוסלנה רודינה על חוזה במסגרתו רודינה תמשיך לעונה החמישית כפרזנטורית המותג, ותעשיר את חשבון הבנק שלה ב-100 אלף שקל. הקמפיין יעלה בתחילת מרץ, ויכלול תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות ויחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.

רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP אמר שהוא שמח שרוסלנה ממשיכה לעונה חמישית וזה אומר הרבה על אישיותה ועל החיבור שלה למותג והוסיף שבימים אלה בוחנת הרשת פרזנטור חדש שיככב לצידה של רוסלנה, במסגרת קמפיין קיץ 2018.

seperator

טיסה נעימה

יניב ביטון ותמר גרזון. גבע טלמור,
יניב ביטון ותמר גרזון/גבע טלמור

תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט, נפגשה עם יניב ביטון, הלא הוא יקי טסה, דייל אוויר בחברת התעופה Flyair והפרזנטור של החברה. טסה מציג מגוון סיטואציות יום-יומיות בשגרת העבודה של דיילי האוויר, בעקבות מהפכת הלואו-קוסט וגילוי מנוע השוואת המחירים "טרווליסט", המאפשר ליותר ישראלים לטוס לחו"ל.

seperator

אירועים ורחמים

עמוס לוזון, אירית רחמים, פנינה רוזנבלום ושאול בן אדרת. קמליה,
עמוס לוזון, אירית רחמים, פנינה רוזנבלום ושאול בן אדרת/קמליה

המפיקה אירית רחמים, מי שחתומה על הפקת אירועי העשירון העליון, ערכה השקת לבית הספר להפקות אירועים. המוזמנים נהנו מקבלת פנים ופאנל מקצועי בהשתתפות השף שאול בן-אדרת, גל טייכמן ועוד, שחלקו מהידע שלהם.

הילי לוי, אירית רחמים עמוס לוזון. באמצעות נוקיה 8,
הילי לוי, אירית רחמים עמוס לוזון/באמצעות נוקיה 8

במשיקים: בן הזוג עמוס לוזון, פנינה רוזנבלום, הילי לוי ועוד.

seperator

אופנה בסטודיו

יפעת סוכוליצקי וגבריאלה שפיגלמן. באמצעות נוקיה 8,
יפעת סוכוליצקי וגבריאלה שפיגלמן/באמצעות נוקיה 8

גבריאלה שפיגלמן, מנהלת תקשורת H&M ויפעת סוכוליצקי, סמנכ"לית בשלמור תקשורת, השיקו בגלריית "אלמסן" ביפו את קולקציית סטודיו של H&M. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר של קייטרינג "הבנות" ופרזנטציה של הקולקציה, במהלכה שפיגלמן אמרה כי החן העירוני והמינימליזם הטבועים בתרבות היפנית הם ההשראה המרכזית לעיצוב קולקציית הסטודיו לגברים ונשים באביב-קיץ 2018.

פרנילה וולפארט, ראש מחלקת העיצוב ב-H&M, מסרה כי הקולקציה חוגגת את החיות הנשית, מצבעי היסוד, הזרימה ונשפכות הבדים, הצלליות ועד ההדפסים מתוחכמים. הקולקציה משקפת נטייה לסביבה אורבנית עם רמז של גלאם, יחד עם זאת יש בה כמיהה לטבע ולדרך חיים לא יומרנית. וולפארט אמרה כי אנחנו כמובן יכולים ליהנות מהטוב שבשני העולמות כי זה היופי של החיים המודרניים.

seperator

יופי עולמי

נועה הירש ואנג'לה לוין. מקור דנה כחלון,
נועה הירש ואנג'לה לוין/מקור דנה כחלון

נועה הירש, מנהלת שיווק חברת LAVIDO, אירחה בחנות הדגל של המותג את אנג'לה לוין, המאפרת של כוכבות הוליווד, שהגיעה לביקור בישראל.

בין לקוחותיה של לוין, ישראלית לשעבר שחיה בלוס אנג'לס: גווינת' פאלטרו, ג'ניפר אניסטון, ניקול קידמן, גולדי הון ועוד. לוין גילתה שגילתה את הסרום של לבידו בחנוות בארה"ב, הביאה אותו לפאלטרו שהתאהבה במוצר ומוכרת אותו באתר GOOP לצד מוצרים נוספים של LAVIDO.

seperator

אופנה ספורטיבית

שחקני סביליה עם המדים החדשים של פלייטיקה. מקור רני רהב,
שחקני סביליה/מקור רני רהב

ענקית הסושיאל והגיימינג Playtika, נותנת החסות הראשית לקבוצת הכדורגל סביליהSevilla) FC) ) חשפה בקמפיין בינלאומי משותף, את מדי הקבוצה החדשים עם הלוגו החדש שלplaytika ואת מיתוג איצטדיון הבית של סביליה והשפה הפרסומית ששונו בהתאם.

הקמפיין, הנקרא צ'יטה, על-שם הלוגו והסימן המזוהה עם Playtika, משקף את הערכים המשותפים של הקבוצה והחברה, הושק לקראת המשחק הראשון בין סביליה FC נגד מנצ'סטר יונטייד שיתקיים ביום רביעי.

ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק של Playtika אמר שהם גאים בשיתוף הפעולה וכי קיים קשר מובהק בין הערכים וה-DNA של שני המותגים. רמון לאורטה, סמנכ"ל השיווק של Sevilla FC ציין כי, פלייטיקה וסביליה FC הם שני מותגים חזקים ומובילים הגדלים ומתפתחים זה לצד זה.

seperator

נסיעה טובה

מירן, מאור, חני בוזגלו, חזי שייב ויעקב בוזגלו. מקור יפה אפרתי,
מירן , מאור , חני בוזגלו, חזי שייב ויעקב בוזגלו/מקור יפה אפרתי

חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל, קפץ לבקר בסט הצילומים של קמפיין קידום הדגם החדש של אופל קורסה בהשראת וברוח סדרת הדוקו ריאלטי "הבוזגלוס" הנותנת הצצה לחיי בני משפחת בוזגלו.

seperator

כאלי קלות

נגה גלר ודורון ספיר. ישראל הדרי,
נגה גלר ודורון ספיר/ישראל הדרי

דורון ספיר, מנכ"ל Cal, העניק לגולשת נגה גלר - זוכת מדליית ארד בתחרות גביע העולם בשייט 2017, כרטיס אשראי בינלאומי מעוצב בדמותה, עם תמונת ניצחון בתחרות גביע העולם. Cal תעניק חסות לגלר בדרכה לאולימפיאדת טוקיו 2020, ותתמוך בה על מנת שתוכל לפנות זמן לאימונים לקראת התחרויות האולימפיות.

Cal תמכה בג'ודוקא ירדן ג'רבי שזכתה במדליית ארד באולימפיאדת ריו 2016 ופרשה מהספורט. ספיר אמר כי גלר היא ספורטאית חיובית, הגונה ודבקת במטרה ושואפת למצוינות - תכונות זהות לערכים עליהם מושתתת העשייה ב-Cal, והם שמחים לקחת חלק בהגשמת החלום שלה וללוות אותה בדרכה למשחקים האולימפיים.

גלר תענוד בתחרויות ייצוגיות את לוגו Cal על מדי השייט, ותשתתף בפעילויות וסדנאות פנים ארגוניות בנושאי הצלחה והישגיות, המהווים מרכיב משמעותי בחזון החברה, ובפעילות למען הקהילה.

seperator

בקטנה

מנשה סמירה, מנכ"ל רשת "עתיד", מפעילת תוכנית היל"ה לבני-נוער בסיכון שנשרו ממערכות החינוך הפורמליות, חילק פרסים מטעם הרשת בסך 20 אלף שקל לתלמידים שזכו במקומות הראשונים באירוע "האקאתון תרבות", במהלכו יצרו התלמידים במשך 24 שעות יצירות אמנות שמתארות את עולמם וחייהם.

seperator

הנסיך הגאורגי חואן בגרטיוני סעד עם רפי גינת במסעדת "בני-הדייג", בגרטיוני סיפר שביקר כאן בעבר עם רעייתו קריסטינה דזיזיגורי. גינת סיפר כי הוא והנסיך חברים והוא מראה לו את ארץ ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully