וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשרה ביטוח: נוזיל את הביטוח המקיף על כלי רכב ב-30%

26.2.2018 / 13:53

החברה בשליטת אלי אלעזרא תחל לספק בשלב זה שירות דיגיטלי לביטוחי רכב בלבד, אולם במהלך 2018 תרחיב את פעילותה גם לביטוחי דירות: "לא נוותר על הסוכנים"

עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דיווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על המסחר בבורסת תל אביב)

חברת הביטוח הכשרה מבטיחה להוזיל את הביטוח המקיף לרכב בשיעור המגיע ל-20%-30% באמצעות שירות דיגיטלי. החברה השיקה היום (שני) את שירות הביטוח "גו" (Go) המאפשר ללקוחות לרכוש פוליסת ביטוח מקיף בתהליך האורך כשתי דקות בלבד. שירות דומה לרכישת פוליסה ללא צורך בשיחת טלפון קיים גם בחברות ביטוח מתחרות אולם החידוש שהציגה הכשרה הוא בטיפול דיגיטלי מלא באמצעות הטלפון הסלולרי.

החברה תאפשר ללקוח להודיע בלחיצת כפתור על תאונה שאירעה לרכב. הכשרה מתחייבת לשלוח ללקוח גרר שיעביר את הרכב למוסך ורכב חליפי. הכשרה היא חלק מקבוצת אלעזרא, והשירות ניתן בשיתוף פעולה עם חברת הרכב "אלבר" הנמנית עם הקבוצה: הרכב החליפי שיוצע ללקוח הוא רכב של חברת הליסינג אלבר והתיקון שיוצע הוא במוסכי חברת אלבר. על פי החוק רשאי המבוטח לבחור במוסך אחר, אולם במקרה זה תגבה החברה סכום גדול יותר כהשתתפות עצמית.

בעל השליטה בהכשרה, אלי אלעזרא, סירב לחשוף את השקעת החברה בהקמת המערכת הדיגיטלית החדשה. לדבריו מציעה המערכת חיסכון גדול בעלויות השירות והחיסכון מאפשר לחברה להפחית את מחירי הביטוח.

שיירת מחאה נוסעת בכביש החוף נגד עליית מחירי הדלק, אפירל 2011. שלומי גבאי
הלקוחות יוכלו לדווח על תאונה באמצעות הסלולר/שלומי גבאי

צפי לאלף מבוטחים בחודש

סוכני הביטוח יוכלו להמשיך ולשווק גם את הביטוח הדיגיטלי, בתמורה לעמלה מופחתת של 7.5% לפוליסה

התפתחות השירותים הדיגיטליים בענף הביטוח פוגעת במעמדם של סוכני הביטוח שעדיין משווקים חלק ניכר ממוצרי הביטוח. אלעזרא אמר שהחברה אינה מתכוונת לוותר על "סוכני הבית" ולהמשיך לראות בהם סוכנים כפולים הפועלים גם לטובת חברת הביטוח וגם הלקוחות. הוא אמר שסוכני הביטוח יוכלו להמשיך ולשווק גם את הביטוח הדיגיטלי, בתמורה לעמלה מופחתת של 7.5% לפוליסה.

מנכ"ל חברת הכשרה ביטוח, שמעון מירון, אמר כי המסלול הדיגיטלי של הכשרה הוא חידוש בקנה מידה עולמי, שהחברה עמלה על פיתוחו במהלך השנה האחרונה. הוא העריך כי קצב הצטרפות המבוטחים למסלול הביטוח החדש יהיה אלף מבוטחים לחודש. בכוונת החברה להמשיך ולהרחיב את השירותים הדיגיטליים לתחומים אחרים, כגון ביטוח דירות.

הכשרה היא חברת ביטוח קטנה יחסית שנתח השוק שלה בתחום הביטוח האלמנטרי (רכוש) הוא 5% בלבד. היא מבקש להגדיל את היקף פעילותה בענף ב-50% בתוך כ-3 שנים. היעד העיקרי של החברה הוא לצמוח בשוק הביטוח למשקי בית, על חשבון ביטוח לעסקים גדולים ומוסדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully