וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כמה דברים שקסניה טרנטול חייבת להגיד לעצמה - וגם לכם

6.3.2018 / 7:44

כשאנחנו צעירים אנחנו רק רוצים לטרוף את החיים וההתלבטות הכי גדולה שלנו היא במה לעבוד, כדי שגם נתפתח וגם נרוויח. אבל בדבר אחד אסור להתלבט - הבטחת העתיד שלנו. קסניה טרנטול חגגה 30 ויש כמה דברים שהייתה שמחה לומר לקסניה טרנטול של לפני עשור. צפו

צילום מסך

אנחנו צעירים ואנחנו אוהבים לחיות את הרגע. ליהנות, לחוות, להתרגש - לבד או עם החברים. יש התלבטויות, ברור. אנחנו שוקלים באיזו אוניברסיטה ללמוד, איפה לטייל בעולם ובאיזה אזור לגור בשכירות. ההתלבטות הכי גדולה שלנו היא במה לעבוד, איזה מסלול של קריירה נבחר לעצמנו לחיים כדי שגם נתפתח וגם נרוויח. אבל בדבר אחד אסור שתהיה לנו התלבטות - הבטחת העתיד שלנו.

יוצאת האח הגדול קסניה טרנטול כבר לא הנערה שהייתה ויש כמה דברים שהייתה שמחה לומר לקסניה טרנטול של לפני עשר שנים. קסניה, שהייתה בחורה בת 20 שבקושי יודעת מה מחיר העגבניות בסופר ומילים כמו "משכנתה" נשמעו לה כמו ג'יבריש, אבל היא רצתה לטרוף את העולם. כל החלטה שאנחנו מחליטים בחיים היא בחירה ובגיל 30 קסניה יודעת לבחור טוב יותר. איך לבנות את התקציב, כיצד לחסוך כסף ועם מי להתייעץ. יש כמה דברים שחייבים לדעת לפני גיל 30 וקסניה טרנטול כאן כדי לספר לכם מהם.

ההחלטות הכלכליות שאתם חייבים להחליט לפני גיל 30

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully