וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: מנהל המטבח שרוצה לפתוח חומוסיה משלו

אלון גל

9.3.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - שכיר שמרוצה מעבודתו אך חולם להקים חומוסיה בעזרת מתכון ייחודי

צילום:אבי כהן עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דיווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS מהמסחר בבורסת תל אביב)

מאזין שעובד כמנהל מטבח ברשת גדולה התקשר למאמן האישי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM וסיפר לו כי הוא מרוצה מעבודתו אך חולם לפתוח חומוסיה. "אני אוהב את עבודתי הנוכחית ומשתכר היטב כמנהל מטבח אך חולם לפתוח עסק משלי.

"במשך 3 שנים אני עובד על חומוס ממתכון ייחודי שלי והוא זוכה להצלחה ענקית מהסביבה הקרובה אליי. אני איש של עבודה אך חושש מניהול העסק לאחר ששני עסקים קודמים שניסיתי לנהל כשלו ופשטו את הרגל. מה עליי לעשות?", שאל המאזין.

"אני מסוגל כל לילה לפתוח את המקרר ולאכול חצי קילו חומוס", ענה גל. "שנינו חולקים אהבה גדולה לחומוס, אך אני בוודאי שלא ממליץ לך לפתוח לבדך עסק בתחום.

"למד להכיל את היצרים שלך"

"הגעת לשכר יפה, עבודה נוחה ואנשים שאתה אוהב להיות לידם וזה לא מובן מאליו בכלל"

"רבים לפני כבר אמרו שהדשא של השכן ירוק יותר. כגולש גלים במשך 40 שנה, אני יכול לשתף אותך שכשאתה גולש אתה תמיד מחכה לפיק הגדול הבא שיגיע. כשאתה בלב ים ומסתכל הצידה אתה תמיד תחשוב שהגלים שלידך טובים יותר מהיכן שאתה נמצא, אחרי הרבה שנים למדתי להישאר במקום אחד ולא לזוז. לדעתי אם אתה מרוצה וטוב לך, למד לנשום להכיל את היצרים שלך. אתה מודע לכך שאינך יודע לנהל עסק ועליך להיות חכם ולכבוש את היצרים שלך".

גל הוסיף וייעץ למאזין בדבר דרכי פעולה טובות יותר. "אם אתה יודע ליצור חומוס ייחודי, אני ממליץ לך ליצור שיתוף פעולה עם יזם ולהקים רשת ייחודית. כך לא תצטרך לעזוב את עבודתך במהירות ותוכל להצטרף לעסק שהקמת כשכיר.

"זכור שאתה נמצא במקום שטוב לך ופתיחת עסק היא הימור רציני, לכן עליך לבצע הימור מושכל. אל תשקיע כסף אלא נסה למצוא את הייחודיות שלך עם אנשים בתחום. הגעת לשכר יפה, עבודה נוחה ואנשים שאתה אוהב להיות לידם וזה לא מובן מאליו בכלל. אל תעזוב את העסק שלך, אלא אם תדע שאתה יכול להיות שכיר ברשתות מזון כטבח וכשותף זוטר. אל תהמר על כל עתיד משפחתך לחינם. שיהיה המון בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully