וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגות צעירים: "הכליף והחמאם מבטלים לנו חתונות"

6.3.2018 / 17:54

טלטלה בענף אולמות האירועים: לוואלה! עסקים נודע כי כי זוגות שקבעו תאריכים לחתונה באולמות האירועים בתל אביב התבקשו לבטל את החוזה, ככל הנראה לאחר שנקלעו לקשיים. עובדת בכליף: "נשתדל לקיים את האירועים, למרות שאני לא מקבלת משכורת"

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

(בוידאו: 5 עובדות על חתונות)

טלטלה בענף אולמות האירועים: תלונות שהגיעו לידי וואלה! עסקים חושפות כי זוגות רבים שאמורים היו להתחתן באולמות הכליף והחאמם בתל אביב, גילו להפתעתם שהחתונה שלהם בוטלה ללא ידיעתם, ושדמי המקדמה בסך עשרות אלפי שקלים לא יוחזרו.

מדובר בעשרות זוגות שהזמינו אורחים, סגרו חוזים עם ספקים ושילמו דמי מקדמה עבור האפשרות להתחתן במקום. אחד הזוגות הגיש הערב תלונה במשטרה נגד בעלי האולם. "הגשתי תלונה כנגד ג'אפה אירועים. יש שם דירקטוריון שלם חוץ מהבן אדם הבעייתי. אני מקווה שהם יתעשתו, יבינו שמדובר בדיני נפשות ויחזירו לאנשים את כספם", אמר מגיש התלונה. "אני כרגע מתרכז בלמצוא חלופה עבור אותו תאריך, שכן יש לי אורחים רבים מחו"ל עם טיסות ואיני יכול לשנות אותו. את עוגמת הנפש הזאת והבלגן שאנו מצויים בו כרגע גם הכסף לא יוכל להחזיר".

אחת הצעירות שאמורה הייתה להתחתן בספטמבר הקרוב סיפרה לוואלה! עסקים שהעבירה 15 אלף שקל מקדמה, אותם היא לא הולכת לקבל חזרה: "התחלתי לשמוע מכל מיני חברים שעובדים באולמות שהם מקווים שלא סגרתי את החתונה שלי בכליף", היא מספרת, "אם לא הייתי פונה, לא הייתי יודעת שהמקום נסגר. אין שום הודעה רשמית, אבל כולם יודעים שמשהו קרה שם. סגרתי ספקים, ומשפחה מחו"ל, ואין לי סיכוי למצוא מקום פנוי בתאריך הזה".

הזוגות שחתונתם התבטלה הקימו קבוצת ווטסאפ בה חברים עשרות משתתפים תחת השם "נפגעות הכליף". "אנחנו היינו שם אתמול בערב לטעימות, הכל התנהל יפה מאד. אוכל מעולה. הזוי", כתב אחד החברים בקבוצה. אחר הוסיף כי "היינו צריכים לגלות דרך הפייסבוק ומשמועות". חבר נוסף כתב כי "כרגע אנחנו לא צפויים לראות שקל מהמקדמות ששמנו". ואילו אחר ציין כי "לנו הורידו את הצ'ק לפני שבוע. כשהבעלים מנותק קשר כבר שבוע, לכאורה, והם כבר לא לוקחים אירועים חדשים".

צעירה נוספת שהגיעה לכליף לאירוע טעימות בליווי חברה סיפרה כי "היינו בערב טעימות, התנהל עד הסוף, היו 10שולחנות. בסוף לא אמרו לנו כלום, ירדנו למטה למשרדים. ישבנו, ומנהלת המכירות אמרה שאין חתונה, האולם נסגר, אחד השותפים ברח עם הכסף, לא יודעים איפה הוא והעובדים לא יודעים מה יהיה עם המשכורות שלהם".

אולם אירועים החמאם. ראובן קסטרו
אולם החמאם/ראובן קסטרו

מנכ"ל התאחדות האולמות, דוד שטרית, אמר לוואלה? עסקים שבהתאחדות פועלים בשלב זה לסייע לכל הזוגות שנפגעו. "אנחנו מנסים לעזור לזוגות למצוא פתרונות חלופיים, אנחנו נמצא להם אולם אחר ויקבלו את אותם תנאים ומחירם ויצאו בכמה שפחות הפסד", הבהיר.

מנהלת המכירות בכליף, עינת, סיפרה לוואלה! עסקים שלא ניתן להשיג את הבעלים, וגם העובדים בעצם נותרו ללא הכנסה. "עובדים לא יקבלו משכורת, הזוגות לא יקבלו מקדמות. כרגע הבנתי ממנהל המקום שאנחנו נערוך את האירועים הקרובים כמו שהתחייבנו. אני מזמינה את כל הזוגות שנפגעו לפנות אלי ואעשה מה שאפשר ואלווה לאורך כל הדרך. אני לא מקבלת על זה כסף. קצת רוגע שאוכל לעזור, לא הכל קשור לכסף".

את תגובת בעלי אולמות האירועים לא ניתן היה להשיג.

בתוך כך, החליטו בוואלה! מזל טוב, לאחר אימות הפרטים, להיחלץ לסיוע לזוגות הנפגעים. החברה הודיעה כי תעניק לזוגות את שירות ארגון החתונות שלה ללא תשלום על מנת לסייע להם לקיים את האירוע ולמזער את הנזק שנגרם להם. הזוגות המעוניינים מוזמנים להשאיר את פרטיהם בעמוד הפייסבוק של וואלה! מזל טוב.

אולם אירועים הכליף. ראובן קסטרו
אולם הכליף/ראובן קסטרו
טופס ביטול אירוע של אולם האירועים כליף. אולם כליף, מערכת וואלה! NEWS
טופס ביטול חוזה של אולם האירועים כליף/מערכת וואלה! NEWS, אולם כליף
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully