וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות מזהיר: ריקול למשחת שיניים קולגייט ביבוא מקביל

12.4.2018 / 11:23

המשרד פרסם אזהרה משימוש במשחות שיניים מסוג colgate total deep clean ו-colgate total visible action מתוצרת קולגייט פלמוליב פולין. לפי ההודעה, "הציבור מתבקש לא לעשות שימוש במוצר זה, שהרכבו ואיכותו אינם ידועים ולהחזירו לנקודות המכירה"

משחות שיניים ומי פה. אבי כהן
משחות שיניים/אבי כהן

משרד הבריאות פרסם היום (חמישי) הודעה המזהירה את הציבור משימוש במשחות שיניים מסוג colgate total deep clean"" וכן "colgate total visible action" מתוצרת קולגייט פלמוליב פולין.

על גבי 2 משחות השיניים נרשם בתווית כי הן מיוצרות בקולגייט פלמוליב יוון וכי הן מיובאות על ידי "בית הספר מ.ל בע"מ ומשווקות על ידי אימפורטים שיווק בע"מ. הכוונה היא למוצרים בייבוא מקביל.

על פי ההודעה, "הציבור מתבקש שלא לעשות שימוש במוצר זה, שהרכבו ואיכותו אינם ידועים ולהחזירו לנקודות המכירה. משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עשוי להזיק לבריאות הציבור".

עוד הודיע משרד הבריאות כי יש לבדוק היטב שהתמרוקים בהם נעשה שימוש הם תמרוקים מאושרים בלבד - שאינם מכילים חומרים נוספים שהרכבם לא נבדק ובטיחותם לא ידועה.

מחברת שסטוביץ המשווקת משחות קולגייט בישראל נמסר כי "המשחות לגביהן נעשה ריקול הן מיבוא מקביל. כל המשחות המשווקות על ידי שסטוביץ, היבואן הרשמי, הן ברישיון משרד הבריאות ובהתאם לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully