וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הידידים של שיבא מתארחים אצל משפחת כוזהינוף

רונית מטיאס

16.4.2018 / 10:31

וגם: השקה לסדרה זוכה בפסטיבל קאן, קולקציה חדשה לגולברי ולקום-איל-פו, בספידו שוחים לכבוד יום העצמאות ה-70 של ישראל ובסביון רצים לזכר חללי צה"ל

העולם שייך לצעירים

ענבל ואיציק קרייס, ורד גרינבוים, בת אל (נור) ויניב איטליאנו. רונית מטיאס,
ענבל ואיציק קרייס, ורד גרינבוים, בת אל/רונית מטיאס

משפחת היהלומנים כוזהינוף אירחה במתחם המכירות של פרויקט היוקרה שלה "בראשית" בשכונת בבלי בתל אביב מפגש שני של ארגון "ידידי שיבא הצעירים" של המרכז הרפואי שיבא, שמטרתו בניית דור חדש של ידידים. האירוע, שנערך בחסות רשת טולמנס, כלל בראנץ' מפנק בניצוחו של טל חובש מפלפל פרודקשן והרצאה של גל רז, במאי הסדרה "המתמחים" שצולמה בשיבא.

שמוליק פרנקל ואילן גרינבוים. רונית מטיאס,
שמוליק פרנקל ואילן גרינבוים/רונית מטיאס

רז הכניס את המוזמנים אל מאחורי הקלעים של הסדרה ואירח את ד"ר קליין, מנהל יחידת הטראומה, ואת המתמחים, ד"ר חן שפטר וענבל שרון המאירי. מוטי כוזהינוף, יזם הפרויקט וידיד יקר של שיבא, הודה על הזכות לסייע למרכז הרפואי. ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת הידידים, הזמינה את האורחים להצטרף ולתרום לטובת הקמת המרכז הלאומי לבריאות פצועי צה"ל שיוקם השנה במרכז הרפואי, במסגרת ערב גאלה לכבוד 70 שנה להיווסדה של שיבא שיערך ביוני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ענבל קרייס, מוטי כוזהינוף, יצחק קרייס, ורד גרינבוים ורינת כוזהינוף. רפי דלויה
ענבל קרייס, מוטי כוזהינוף, יצחק קרייס, ורד גרינבוים ורינת כוזהינוף/רפי דלויה

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי, קרא לאורחים להיות שותפים לדרך בחזונו בהקמת "עיר הבריאות של ישראל", שתכלול שורת בתי חולים מתקדמים וחדשניים, קריה אקדמית למחקר להוראה ולחדשנות, שירותי בריאות ייעודיים למניעה ולחיזוי מחלות וקמפוס מותאם לילדים, לגיל השלישי ולחולים בתחום האונקולוגי.

גבי רוטר יורם אלטמן ואתי רוטר. רונית מטיאס,
גבי רוטר יורם אלטמן ואתי רוטר/רונית מטיאס

בנוכחים: ענבל קרייס, סגנית מפעל חלל של התעשייה האווירית; גליה מאור, יו"ר אגודת הידידים; אילן גרינבוים, נשיא ישראלינק; גבי ואתי רוטר, בעלים משותפים רשת קסטרו; תרצה וטל ברודי; שוקי שוורץ, מבעלי טולמנס, ובתו לירון; עו"ד יהודה רווה; בת-אל נור, מבעלי קבוצת נור ובעלה יניב איטליאנו, בעל איטליאנו - ייבוא מוצרי צריכה.

העולם שייך לצעירים שוקי ולירון שוורץ. רונית מטיאס,
שוקי ולירון שוורץ/רונית מטיאס
seperator

מקאן לכאן

קרני זיו, טלי גורן, לילך סיגן. רונית מטיאס,
קרני זיו, טלי גורן, לילך סיגן/רונית מטיאס

אמש נערכה במוזיאון תל אביב לאמנות הקרנת בכורה לתוכנית "בשבילה כוכבים עפים" - דרמה חדשה של קשת בכיכובם של תומר קאפון, מיכאל אלוני, משה אשכנזי, נדב נייטס ונינט טייב. בתום קוקטייל בפואיה, עברו המוזמנים לאולם כדי לצפות בפילוט שלפיו אושרה השתתפות הסדרה בפסטיבל קאן.

זוהר יעקובסון ומטי קרסו. רונית מטיאס,
זוהר יעקובסון ומטי קרסו/רונית מטיאס

מנהלת מחלקת הדרמה והקומדיה בקשת, קרני זיו, סיפרה חוויות מהצילומים וגילתה כי במהלך הצילומים שנערכו בישראל ובקולמביה, היא הייתה מחוברת כל הזמן לאזניות וזה היה הסאונד המרגש ביותר ששמעה. היא סיפרה גם חוויות מפסטיבל קאן שם זכתה במקום הראשון ועקפו 9 סדרת זרות כי היא מעוררת הזדהות. זיו סיפרה שנחשפה לספר לפני כעשור והתאהבה בו ובגיבוריו. היא גילתה כי במהלך הצילומים צברה יותר שעות וואטסאפ מאשר בזמן בו היא מדברת עם ילדיה.

טמירה ירדני ונינט טייב. רונית מטיאס,
טמירה ירדני ונינט טייב/רונית מטיאס

זיו קראה לאבי ניר לברך ואמרה שבדרך כלל היא מודה לו על שנתן אור ירוק, אבל הפעם הוא היה שותף מלא כולל הרצון שלו לשנות את סוף הספר. ניר הציג עצמו כמנהל של זיו המנהלת ואמר שבדרך כלל התפקיד שלו הוא להגיד תודה לקרני אבל הפעם זה הרבה יותר מזה כי זה משהו שהדהד אצלה שנים.

מאי מור ומאיה זאנה. רונית מטיאס,
מאי מור ומאיה זאנה/רונית מטיאס

בצופים: אבי ניר, מנכ"ל קשת; קרני זיו, מנהלת מחלקת הדרמה והקומדיה בקשת; טלי גורן, סמנכ"לית רגולציה ותקשורת בקשת; טמירה ירדני, מבעלי טדי הפקות; מלהקת השחקנים זוהר יעקובסון; מטי קרסו; הסופרת לילך סיגן; עמי מור וילדיו מאי וטל שבאו לפרגן לבן ולאח דן שמשחק בסדרה.

seperator

פתאל חונכים

אסף פתאל, אביה מזרחי מגן, דוד פתאל, נדב פתאל. מקור דני לוי,
אסף פתאל, אביה מזרחי מגן, דוד פתאל, נדב פתאל/מקור דני לוי

דוד פתאל, יו"ר ומייסד רשת מלונות פתאל, ואביה מזרחי-מגן, מנכ"לית הרשת בישראל, קבעו מזוזה במרכז ההזמנות החדש של הרשת באשדוד.

נהנו מבראנץ' מפנק: נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק; אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי ופתיחת מלונות; ענת אהרון, מנהלת מחלקת המכירות; ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד; יוסף שיינין, הרב הראשי של אשדוד; קובי הצוהל, מנכ"ל מלון לאונרדו פלאזה אשדוד ומנהל פרויקט הקמת מרכז ההזמנות; יעקב סודרי, מנכ"ל אזור המלונות בירושלים ובדרום.

seperator

קריאה ואופנה

טל רונזנפרב,  שרה ברר, איילה פישר, סמדר קריגסמן, ליאל בוניי, יבגניה וסיביל גולדפיי. רונית מטיאס,
טל רונזנפרב, שרה בר, איילה פישר, סמדר קריגסמן, ליאל בוניי, יבגניה וסיביל גולדפיינר/רונית מטיאס

סיביל גולדפיינר, בעלת מותג ומנכ"לית קו-איל-פו, השיקה בביתה שביפו את הקולקציה השניה של טל רוזנפרב - המעצבת הראשית של המותג. את הקולקציה, בסימן אישה לעצמה, יצרו גולדפיינר ורוזנפרב בהשראת התערוכה של שרה ברמן שהוצגה במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק. ברמן שנולדה ב-1920 בבלרוס, עלתה לישראל, היגרה לארה"ב בשנות ה-80, לבשה רק בגדים לבנים והייתה קנאית לסדר ולניקיון.

אסתר פלד, סיביל גולדפיינר,  טל רוזנפרב. רונית מטיאס,
אסתר פלד, סיביל גולדפיינר, טל רוזנפרב/רונית מטיאס

גולדפיינר סיפרה למוזמנות על ההשראות והתהליך שהוביל ליצירת הקולקציה, הקרינה סרטון המתעד את חייה של ברמן ואירחה את הסופרת אסתר פלד - זוכת פרס ספיר, שדיברה על ספרה "פתח גדול מלמטה". המוזמנות נהנו מיין משובח, מטעמים מקומיים מיפו ומיני תצוגה בה הוצגה הקולקציה המושלמת שזכתה לתשבוחות.

seperator

אור למשפחות

אפי נצר, עירית אורן גונדרס, ניצה וראובן בילט. מקור ערן קלינגר,
אפי נצר, עירית אורן גונדרס, ניצה וראובן בילט/מקור ערן קלינגר

עירית אורן גונדרס אור, יו"ר עמותת אור למשפחות, המציינת בימים אלה עשור להקמתה, קיימה אירוע הוקרה לתורמים ולשותפים לדרך בביתם של ניצה וראובן בילט, מבעלי לילית קוסמטיקה.

אבי גבאי, עירית אורן גונדרס ואיזי  שרצקי. מוקי שוורץ,
אבי גבאי, עירית אורן גונדרס ואבי שרצקי/מוקי שוורץ

בחוגגים: משה אדרי, יו"ר אגודת הידידים של העמותה; אבי גבאי, יו"ר מפלגת העבודה וחבר בצוות המוביל של העמותה; פרופ' שלמה משיח; פרופ' דוד בידר; יורם יפרח, מבעלי קבוצת שבט אחים; עירונה טייק; איזי ומדי שרצקי; אפי ומירי שרצקי; ישראל טראו, מנכ"ל בנק איגוד; סאלי רידמן, נשיאת מכללת רידמן; מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב; אדריכל יואב איגרא; חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן.

גונדרס הודתה לתורמים ואמרה שבזכות החברים, התמיכה, העזרה העשייה והאהבה שלהם, זכתה העמותה השנה בפרס אות המופת לחברה שנערך בכנס שדרות.

seperator

עצמאיים בשטח

אסתי גינזבורג ויעקב גולברי. יניב אדרי,
אסתי גינזבורג ויעקב גולברי/יניב אדרי

יעקב גולברי, מבעלי רשת גולברי, התייצב על סט הצילומים קמפיין הטלוויזיה לקיץ 2018 על גדות הירקון בתל אביב כדי לפגוש את הפרזנטורית אסתי גינזבורג. גולברי, המשמש גם כמעצב הראשי של בית האופנה, עדכן את גינזבורג שנחת לצילומים היישר מפריז, שם סיים את הכנת הקולקציה החדשה שגינזבורג תחשוף בקרוב באירוע חגיגי שיערך בסניף הדגל של המותג בתל אביב.

גולברי אף הזמין את גינזבורג ואת בעלה עדי קייזמן למסיבה המסורתית שהמשפחה עורכת במושב קדימה צורן, לרגל חגיגת יום העצמאות ו-70 שנה למדינת ישראל. גינזבורג אישרה הגעה וסיפרה שהיא נחתה לצילומים היישר מחופשה זוגית בתאילנד, עם עדי קייזמן ומתכננת לאחר יום העצמאות לצאת לברלין לסופ"ש עם הילדים.

seperator

אדריכל המדינה

חיים וורדה סאמט ארד שרון. אביב חופי
חיים וורדה סאמט ארד שרון/אביב חופי

בביתן הלנה רובינשטיין בכיכר הבימה נפתחה התערוכה "אריה שרון: אדריכל המדינה". במלאות 70 שנה למדינת ישראל, מוצגת לראשונה תערוכה מקיפה של גוף עבודתו והשפעתו העצומה של אריה שרון על יצירת המרחב הישראלי והקמת המדינה.

בפותחים: ד"ר ערן נוימן, אוצר התערוכה ומנהל ארכיון עזריאלי לאדריכלות במוזיאון תל אביב; יעל אלוני בתו של אריה והאדריכל ארד שרון נכדו; השר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי; חיים וורדה סאמט; לוני הרציקוביץ'; אמנון רכטר; ישראל גודוביץ'; אורנה שסטוביץ'; ד"ר ספי הנדלר, ראש החוג לתולדות האמנות באונ' ת"א; רוני ונאוה דיסנצ'יק.

seperator

שחיה היסטורית

איריס בן דרור, אורי סלע ואבישג טורק. עופר חן,
איריס בן דרור, אורי סלע ואבישג טורק/עופר חן

אילן ואיריס בן-דרור, מבעלי "ספידו", התייצבו בשעה שש בבוקר בחוף הצוק כדי להזניק משחה בסימן חגיגות יום העצמאות ו-70 שנה למדינת ישראל. את המשחה יזמו בשיתוף אורי סלע ו"עולם המים" והשחיין האולימפי יעקב טומרקין; יונתן קופלב, אלוף אירופה לשעבר ולמעלה מ-70 שחיינים שיצרו במים את הספרות שבע ואפס.

seperator

מעצימים וזוכים

תמר כהן דניאל אריסון דורסמן ואוריין בר. אסף לב,
תמר כהן דניאל אריסון דורסמן ואוריין בר/אסף לב

57 סטודנטים מישראל השתתפו בתחרות הבינלאומית BRANDSTORM של "קונצרן לוריאל" לאסטרטגיה שיווקית, שנושאה היה להמציא ולהעצים את חווית הצרכנית בסלון עיצוב השיער למותג לוריאל פרופסיונל. בתחרות הישראלית שנערכה באקדמיית לוריאל בנתניה, הציגו קבוצות סטודנטים מאוניברסיטאות שונות את הרעיונות בפני צוות השופטים שכלל את אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; סנדרין מישרד, מנהלת תקשורת תאגידית, קשרי חוץ ואחריות חברתית לאזור Eastern Europe שהגיעה במיוחד מפריז; עמוס פם, מנהל חטיבת המוצרים המקצועיים; חגי ניניו, מנהל משאבי אנוש; ליאת אוליאל, סמנכ"לית דיגיטל; דורית וידבסקי, סמנ"כלית תקשורת תאגידית.

שגיב אמר כי התחרות מעניקה לסטודנטים התנסות מעשית וטבילת אש ראשונה בעולם העסקים התחרותי, ועבור לוריאל, התוכנית מהווה הזדמנות לזהות טלנטים ולגייסם לשירותיה של לוריאל ישראל. בין הזוכים היה דניאל אריסון-דורסמן, בנם של שרי אריסון ומיקי דורסמן.

seperator

רצים וזוכרים

רצים וזוכרים תמיר גילת. אביב חופי
תמיר גילת/אביב חופי

תושבי סביון התייצבו בשעת בוקר מוקדמת למירוץ סביון העשירי שהתקיים לזכרו של סמ"ר עומר (ניניו) חי שנפל בצוק איתן בשנת 2009, בשיתוף עמותת "תקוות" שחרטה על דגלה שיקום וניצחון לפצועי צה"ל ונפגעי טרור באמצעות הספורט.

דורון אלמוג ויובל בראון. אביב חופי
דורון אלמוג ויובל בראון/אביב חופי

אלוף במיל' דורון אלמוג הזניק כ-1,200 רצים וביניהם: חמדה ויובל בראון, מבעלי סאקוני נותנת החסות למרוץ; בת אל ומנור גינדי, מבעלי גינדי השקעות; תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן; רפי סוויד, מנכ"ל מוקד אמון ובנו אור; גיא ברעם, מבעלי פרסום ברעם.

מנור ובת אל גינדי. אביב חופי
מנור ובת אל גינדי/אביב חופי
seperator

שירים ופינוקים

גיא אדירן ואמיר דדון. מוטי ביטון,
גיא אדירן ואמיר דדון/מוטי ביטון

גיא אדירן, מנכ"ל דן פנורמה אילת, אירח את מוש בן ארי, משה פרץ ואמיר דדון במסגרת סוף שבוע מוזיקלי מיוחד במלון. 500 האורחים נהנו ממופעים חיים, מסיבות ריקודים, ופינוקים קולינריים של השף אסף בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully