וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת פוקס חתמה על העסקה לרכישת 50% מרשת שילב

25.4.2018 / 11:22

הקבוצה בשליטת הראל ויזל דיווחה לבורסה על חתימת ההסכם מול בעל השליטה בשילב, אלעד רונן, בהיקף של 37.5 מיליון שקל. בינואר האחרון רכש רונן את שילב ממשפחת אורן

צילום:ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דיווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS על העסקה בין פוקס ושילב)

קבוצת פוקס בשליטת הראל ויזל הודיעה הבוקר (רביעי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב על חתימת הסכם לרכישת 50% מרשת מוצרי התינוקות שילב שבשליטת רונן אלעד תמורת כ-37.5 מיליון שקל. זאת בהמשך לדיווח המיידי של החברה מהשבוע שעבר, לפיו הקבוצה מנהלת מו"מ על הרכישה.

על פי הדיווח לבורסה, "במועד השלמת העסקה ייכנס לתוקפו הסכם בעלי מניות במסגרתו, נקבע, בין היתר, כי לחברה זכות למינוי רוב חברי הדירקטוריון, ולמוכר הוקנו זכויות מיעוט כמקובל, ובין היתר, נקבע כי החלטות בדירקטוריון תתקבלנה ברוב רגיל והחלטות באסיפה הכללית יתקבלו בהתאם להצבעתה של החברה, למעט ביחס להחלטות מיוחדות לגביהן יידרש אישור נציג המוכר".

בדיווח גם הוצגו דוחותיה הכספיים של שילב, שמציגים מחזור מכירות בהיקף של כ-260 מיליון שקל ב-2017. הרווח גולמי עמד על 144 מיליון שקל, הרווח התפעולי הסתכם בכ-15 מיליון שקל והרווח הנקי בקרוב ל-9 מיליון שקל בשנה החולפת.

הראל ויזל מנכל ובעלים קבוצת פוקס. שוקה כהן
הראל ויזל, בעל השליטה בקבוצת פוקס/שוקה כהן

בינואר: מייסדי שילב מכרו את הרשת ב-75 מיליון שקל

"אני שמח ונרגש על הצטרפותה של חברת שילב לקבוצת פוקס. שילב היא רשת גדולה, מובילה ובעלת ניסיון רב בתחום הילדים והתינוקות"

נזכיר שבינואר האחרון מייסדי רשת שילב, שושי ואיציק אורן, מכרו את אחזקותיהם בחברה לאיש העסקים רונן אלעד תמורת 75 מיליון שקל. הרשת מונה 2 חברות-אחיות - חברת שסק, המספקת שירותים לאם, לתינוק ולילד; וחברת שילב שיווק ישיר, המשווקת מוצרים לבית היולדת.

הרשת, שמונה 74 סניפים, מוכרת רהיטים, עגלות, מושבי בטיחות, צעצועים, מוצרי טקסטיל לעיצוב חדרים ומוצרי ביגוד והלבשה לתינוקות וילדים עד גיל 5. לפני כ-5 שנים השיקה החברה חנות ראשונה מקוונת, המשווקת בעיקר מוצרי תינוקות.

קבוצת פוקס בבעלות ויזל, כולל מותגים רבים, בהם ללין, מנגו, סאקס, פוט לוקר ורק לאחרונה נפתחה חנות ראשונה של רשת אורבן אאוטפיטרס האמריקאית. בעת המו"מ מסרו בפוקס כי אם העסקה תושלם, מדובר בהזדמנות עסקית בעלת פוטנציאל צמיחה, אשר תאפשר לחברה לחדור לתחומי פעילות חדשים.

רונן אלעד מסר היום: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת פוקס, שמהווה שותף טבעי לשילב, ויחד באמצעות ניהול משותף נוכל להמשיך ולהצעיד את שילב לעבר פסגות חדשות והצלחות נוספות".

הראל ויזל הוסיף כי "אני שמח ונרגש על הצטרפותה של חברת שילב לקבוצת פוקס. שילב היא רשת גדולה, מובילה ובעלת ניסיון רב בתחום הילדים והתינוקות. החיבור עם שילב יסייע לקבוצת פוקס להתפתח לתחומי פעילות נוספים בשוק הישראלי. אין לי ספק שיחד עם משפחת אלעד נצעיד את החברה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully