וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה הילדים שמרוויחים ביום את המשכורת השנתית שלכם

26.4.2018 / 7:30

כוכבי יוטיוב, שחקנים ודוגמנים: הכירו את הילדים שעוד לפני שעזבו את בית הספר היסודי גורפים לכיסם מיליוני דולרים בשנה. אתר חדש מאפשר לכם להשוות משכורות - ולבכות

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: טריילר לסדרה "דברים מוזרים" שכוכביה מרוויחים מיליוני דולרים בשנה)

עבדתם קשה, השקעתם בלימודים - והצלחתם להגיע למשרה נאה ולהרוויח משכורת לא רעה. אבל כשתסתכלו על הילדים האלה, אולי תרגישו בכל זאת תחושת החמצה. אתר חדש בשם "הילדים העשירים של היום" שהקים אתר המכירות הבריטי play like mom יאפשר לכם להשוות את המשכורת שלכם ואת המשכורת של של הילדים הכוכבים, חלקם צעירים מאוד, שמצליחים להרוויח "קצת" יותר.

האתר מתמקד במשכורותיהם של ילדים המככבים ביוטיוב, משחקים בסרטים, מדגמנים או מופיעים בתוכניות ריאליטי. במקום הראשון בדירוג האתר נמצא כוכב היוטיוב ריאן, שהרוויח בשנת 2017 לא פחות מ-11 מיליון דולר באמצעות ביקורות הצעצועים שהוא מפרסם בערוץ שלו. ריאן, אגב, הוא בן 7 בלבד.

בווידאו: ריאן בוחן אבני דומינו

הבאה ברשימה היא מדי זיגלר, שהופיעה בתוכנית הריאליטי "רקדניות קטנות" ועבדה כבר עם הזמרת סיה ואף הספיקה לכתוב ספר זכרונות. בגיל 15 בלבד, זיגלר מרוויחה בשנה סכום של 5 מיליון דולר. גם אחותה הקטנה, מקנזי בת ה-13, מסתדרת לא רע - מקנזי, שהופיעה גם היא בתוכנית, מרוויחה 2 מיליון דולר בשנה.

בווידאו: מדי זיגלר בתוכנית רקדניות קטנות

ילדים מרוויחים נוספים שניתן למצוא ברשימה הם כוכבי סדרת "דברים מוזרים" של נטפליקס. מילי בובי בראון (14), פין וולפהרד (15) וגייטן מטרזו (15) הם אמנם בני נוער - אבל הם מקבלים משכורות של גדולים. בראון, שכבר יצרה שותפויות עסקיות עם חברות אופנה וטיפוח, מרוויחה 5 מיליון דולר בשנה, 2 שותפיה לסדרה מסתפקים בהכנסות של 2 מיליון דולר בשנה בלבד.

כוכבת נוספת ברשימה היא אוברי אנדרסון-אמונס, המככבת בסדרה "משפחה מודרנית" ומרוויחה 4 מיליון דולר בשנה. עם זאת, השחקנית בת ה-10 סיפרה בעבר לאתר TMZ כי הוריה מספקים לה דמי כיס של 20 דולר לשבוע בלבד.

בווידאו: 2 מכוכבי הרשימה, ג'ייקוב סרטוריוס וג'וג'ו סיווה בקרב ליפ סינק

עוד ברשימה נמצא ג'ייקוב סרטוריוס בן ה-15, שם שפחות מוכר ככל הנראה למי שאינו בן נוער בעצמו. סרטוריוס התפרסם באפליקציית הליפ סינקינג מיוזיקל.לי וצבר פופולריות ביוטיוב, אינסטגרם וטוויטר. הכנסתו: 3 מיליון דולר בשנה.

לצדו ניתן למצוא עוד צעירים רבים, ובהם גרייס ונדרוואל בת ה-14, שכיכבה ב"אמריקה גוט טלנט" ומרוויחה 2 מיליון דולר בשנה; האני בוב בו (אלנה תומפסון) בת ה-12, המרוויחה 800 אלף דולר בשנה; וכוכבת "רקדניות קטנות", ג'וג'ו סיווה בת ה-14, עם 500 אלף דולר בשנה.

בווידאו: המיטב של האני בובו

לא רק שחקנים וכוכבי רשת נכנסו לרשימה. הדוגמנית קאיה גרבר, בתה בת ה-16 של סידני קרופורד, מרוויחה 500 אלף דולר בשנה; ואילו דניאל ברגולי בת ה-14 מרוויחה 1.2 מיליון דולר בשנה. דניאל, הידועה בתור "Bhad Bhabie" התפרסמה בתוכניתו של ד"ר פיל ויוצרת שירי ראפ בתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully