וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תגרמי להורים לשלוח את ילדיהם לגן שלך

אלון גל

4.5.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - מנהלת גן שמנסה להחזיר אותו לרמת הפעילות שלה הגיע בעבר

צילום:יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: דיווח למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS מהמסחר בבורסת תל אביב)

"אני מנהלת את הגן מהקמתו. אני משקיעה בו, ונהנית מכל פעם שאני קמה בבוקר לעבודה", סיפרה מאזינה העובדת כמנהלת גן למאמן האישי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM. "אנחנו בצוות מרגישות כמו משפחה אחת גדולה. למרות זאת אנחנו מתקשות לרשום ילדים חדשים לגן. לפני כמה שנים היו הורים שהובילו אחריהם הורים אחרים להירשם לגן וכיום זה כבר לא קורה. השכונות שקרובות אליי פונות לגנים המתחרים ולא רואות אותנו ברדאר. מה עלינו לעשות?"

"ייתכן שאת לא משווקת את הגן בצורה הנכונה", הסביר אלון, "ייתכן שהמוצר שלך, שנמצא הרבה שנים בשוק, סובל מעייפות החומר וזקוק לשינוי פנים מרענן. עלייך לרענן כדי להיות עכשווית ומתאימה לקהל. בדקי מה ההורים מחפשים בגן ונסי להתאים את עצמך אליהם תוך התמקדות בייחודיות שלך בשוק. נסי להפעיל את היצירתיות שלך כדי להראות את הייחודיות שלך".

גל סיפר: "לא מזמן ראיתי בפייסבוק סרטון של מורה בבית ספר יסודי שיזמה לחיצת יד ייחודית עם כל אחד מתלמידיה. זוהי חשיבה מחוץ לקופסא שהבליטה אותה כמישהי לא שגרתית. גם את יכולה לעשות זאת בדרכים אחרות. נסי לייצר משהו לא רגיל ומיוחד תוך התייחסות אישית לכל ילד".

בהמשך השיחה, הציע גל הצעת ייעול פרקטית לשיווק הגן. "בישראל מחפשים את פיתוח האינדיבידואל, מחפשים את הייחודיות והמיוחדות שתיתן לילד את היכולת להתבטא", הסביר, "בתחילת השנה הנוכחית את יכולה לנסות לבקש מהילדים ומהוריהם להציב לילד שלהם שתי מטרות שהם רוצים להגיע אליהן ביחד. במהלך השנה תוכלי לעקוב אחרי ההתפתחות של כל ילד במטרותיו שלו. כך גם תפתחי את האינדיבידואל שלך כגן ותבלטי במהרה. בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully