וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי השלים את רכישת השליטה ברשת גוד פארם

26.4.2018 / 11:20

הרשות להגבלים עסקיים אישרה את העסקה שתוביל לדריסת רגל ראשונה של לוי בעולם הפארם. בהודעה לבורסה דווח כי לוי ירכוש 50.01% ממניות החברה תמורת 16 מיליון שקל

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
רמי לוי/עומר מירון

הושלמה העסקה שתוביל לדריסת רגל ראשונה של רמי לוי בעולם הפארם: רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה הודיעה היום (חמישי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי השלימה את עסקת רכישת גוד פארם. זאת לאחר שהרשות להגבלים עסקיים אישרה את העסקה.

לוי ירכוש 50.01% ממניות החברה, בעסקה שתהפוך אותו לבעל השליטה ברשת פארם קטנה אך צומחת - בתמורה לסכום של כ-16 מיליון שקל, מתוכם כ-7 מיליון שקל שישולמו לבעלי המניות הקיימים בתמורה למניות שימכרו על ידם לחברה וכ-9 מיליון שקל שישולמו לגוד פארם בתמורה למניות שיוקצו לה. בכוונת החברה לממן את רכישת המניות ממקורותיה העצמיים.

גוד פארם הוקמה באוגוסט 2016 על ידי אדם פרידלר ואוהד סנדלר, אשר ישארו מנכ"לים משותפים ברשת ויחזיקו ב-49.99%. היא מפעילה כיום 9 סניפים, כאשר הסניף העשירי צפוי להיפתח בחולון בעוד כחודש. מחזור המכירות של הרשת מוערך בכ-60 מיליון שקל.

ברשת גוד פארם נמכרים מוצרי טואלטיקה, קוסמטיקה ומוצרים פארה רפואיים, אופטיקה ומוצרים לתינוקות. גודלו הממוצע של סניף ברשת עומד על כ-150 מ"ר. בעקבות שיתוף הפעולה תהיה פתיחה מואצת של סניפים, והיעד הוא לפתוח כ-40 סניפים בתוך כשנה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully