וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הדרך שתעזור לכם לעשות כסף ולנהל אותו

2.5.2018 / 8:03

איך מנהלים את התקציב המשפחתי? מה יכול להפוך את העסק למצליח יותר? כיצד מתכוננים לפנסיה? מהי הדרך הנכונה להציב גבולות לילדים? הכירו את "המרכז לצמיחה פיננסית", המסייע ללקוחות כל הבנקים להגיע לצמיחה פיננסית במישור האישי, המשפחתי והעסקי - ובחינם

זוג צעיר מחשב חישובים פיננסיים. ShutterStock
השאיפה שמשותפת לרובנו היא לצמוח מבחינה כלכלית, אבל איך עושים את זה?/ShutterStock

ההתנהלות הכלכלית שלנו משפיעה מאוד על אורח חיינו. האופן שבו אנחנו מתמרנים בין ההכנסות להוצאות, היכולת שלנו לעקוב אחר הכסף שלנו ולדעת לזהות אפשרויות ולממשן, הדרך לחסוך נכון וליצור סדרי עדיפויות שיגרמו לחשבון שלנו להתאזן - כל אלה גורמים לנו לחיות ברמת חיים מסוימת. השאיפה שמשותפת לרובנו היא לצמוח מבחינה כלכלית, כדי לשפר את איכות חיינו ולממש את עצמנו. איך צומחים כלכלית? מי יכול לספק לנו כלים לכך? כיצד מגיעים לידע ולמידע הרלוונטיים? ובכן, זה אפשרי ויש גם מי שיכול לעזור בכך.

צמיחה פיננסית מתחילה בשליטה ובתחושת בטחון וממשיכה ביכולות פונקציונליות ובהתנהלות נכונה, אותם ניתן לרכוש באמצעות ידע וכלים מתאימים. כל אחד יכול להתקדם לעבר חיים של בטחון פיננסי, תוך שהוא מגשים ומממש את המטרות שהציב לעצמו.

המשימה אינה קלה בשל מורכבות העולם הפיננסי ומשום שלא תמיד יש לנו זמן לעקוב אחרי ההוצאות וההכנסות שלנו, ולהתנהל בצורה מתוכננת ולא להיגרר להוצאות מיותרות. בדיוק לשם כך הוקם "המרכז לצמיחה פיננסית", המסייע ללקוחות כל הבנקים להגיע לצמיחה פיננסית במישור האישי, המשפחתי והעסקי, באמצעות הקניית ידע וכלים פיננסיים לכולם, וזאת ללא תשלום. המרכז מאפשר לכל אחד ואחת שליטה טובה יותר במסע האישי, המשפחתי והעסקי לצמיחה פיננסית, באמצעות למידה מקצועית, נגישה ומותאמת המבוססת על פילוח חכם בצמתי חיים ושגרה.

באמצעות הדרכות וסדנאות פרונטליות בפריסה ארצית, ללא תשלום, אולם מותנית ברישום מראש, תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת נכון. בעזרת אתר אינטרנט חדשני הכולל מדריכים דיגיטליים, כתבות וסרטונים, תוכלו להעשיר את הידע ולהתנסות ביישום הכלים שתקבלו. אז מה תוכלו ללמוד ב"מרכז לצמיחה פיננסית"? הרשימה בפניכם:

ילדה קונה ממתקים בחנות סופרמרקט. ShutterStock
הסדנה להצבת גבולות פיננסיים לילדים תעניק לכם כלים מעשיים/ShutterStock

הצבת גבולות פיננסיים לילדים: סדנה בשיתוף מכון אדלר, המלמדת הורים להציב גבולות פיננסיים לילדים, ובה תקבלו כלים מעשיים לתקשורת מקדמת איתם בנושאים כלכליים.

מגיעים מוכנים לפנסיה: הרצון לשמור על איכות חיינו גם בגיל השלישי מחייבת אותנו לחשוב קדימה, ובסדנה זו, בשיתוף המכון הישראלי לפיננסים - IFI, תקבלו ידע תיאורטי וכלים מעשיים, שיסייעו לכם לתכנן מראש את עתידכם הפנסיוני, ולמקסם את התועלת הכלכלית הגלומה בחיסכון ארוך טווח.

מושגי יסוד בשוק ההון: אתם רוצים להשקיע בבורסה או במכשירים פיננסיים ואין לכם ידע בתחום? הסדנה הזו, בשיתוף המכון הישראלי לפיננסים - IFI, תכיר לכם מושגים מרכזיים בשוק ההון ותקבלו כלים שיסייעו לכם לנהל את כספיכם טוב יותר ולהשקיע אותו נכון.

מחשבים מסלול מחדש: אנחנו רגילים למציאות מסוימת ולעתים מתקשים לחשוב מחוץ לקופסה ולראות פריצת דרך פיננסית שתיטיב איתנו. סדנה זו, בשיתוף חברת "תות, תקשורת ותוצאות", תמפה את ההרגלים שמעכבים אתכם ותספק פתרונות אפשריים להתנהלות הכלכלית שלכם.

ניהול התקציב המשפחתי: משק הבית המשפחתי שאנו מנהלים מהווה סוג של יחידה כלכלית שיש לה תקציב משותף הכולל הכנסות והוצאות, ועלינו לשמור על כך שהוא יהיה מאוזן ולא יוביל לגירעון. במהלך הסדנה, הנערכת בשיתוף עם ארגון "פעמונים", תלמדו עקרונות של התנהלות כלכלית משפחתית מושכלת, ותקבלו כלים לבניית תקציב משפחתי מאוזן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בני משפחה מבלים בבריכה. ShutterStock
מתקשים לחסוך לחופשה הבאה שלכם? הסדנה לניהול התקציב המשפחתי תעזור לכם/ShutterStock

סדנאות לבעלי עסקים:

הצלחה היא לא פוקס: הסדנה שתחשוף אתכם לממצאים ולתובנות מחקריות בנושא הצלחה, ותקבלו כלים פשוטים ומעשיים למימוש הפוטנציאל האישי שלכם בהקשר של ניהול העסק.

אמנות השכנוע: ניהול מוצלח של משא ומתן הוא אחת הדרכים האפקטיביות להגדיל את רווחיות העסק. בסדנה תלמדו טכניקות לניהול מו"מ, שיאפשרו לכם להתמקח בהצלחה עם ספקים ולקוחות, וכך להגדיל את הכנסות ורווחיות העסק שלכם.

מקוונים להצלחה: ההתפתחות הטכנולוגית מחייבת עסקים לבצע מסחר אלקטרוני ולצמוח דרכו. הסדנה תקנה לכם ידע חשוב וכלים מעשיים שיסייעו לכם ליהנות מההזדמנויות הכלכליות הגלומות במרחב הדיגיטלי.

פחות או יותר: אסטרטגיות תמחור היא חלק משמעותי בניהול עסק. במהלך הסדנה תלמדו על אסטרטגיות המחרה, ותקבלו כלים יישומיים שיסייעו לכם לתמחר בהצלחה את המוצרים והשירותים של העסק שלכם.

על קו הזינוק: הקמת עסק חדש היא עניין מורכב שיש לעשותו בזהירות ואופן מחושב. האתגר המרגש דורש התמצאות בתחומים מגוונים, כגון תמחור, איכות מוצר, מיתוג, שירות לקוח, חוויית קניה ועוד. במהלך הסדנה תלמדו על ההיבטים המרכזיים הכרוכים בניהול ובהקמת עסק חדש, ותקבלו כלים שיסייעו לכם לעשות זאת בהצלחה.

לשבור שיאים בשיווק ומכירות: בניית מודל שיווקי חכם ומותאם במדויק לעסק יכולה לייצר פריצת דרך משמעותית שתיקח אותו כמה צעדים קדימה. במהלך הסדנה תקבלו כלים מעשיים שיסייעו לכם להגדיל את כמות הלקוחות שלכם, לייעל את מערך השיווק של העסק, ולהעלות משמעותית את המכירות והרווחיות.

שיווק בקליק: העידן הדיגיטלי מביא עמו אפשרויות בלתי מוגבלות בכל הנוגע לשיווק העסק שלכם. האם אתם יודעים כיצד לנצל את ההזדמנויות שהוא מציע? במהלך הסדנה נלמד כיצד לפעול בערוצים הדיגיטליים על מנת לסייע לעסק שלכם לצמוח.

לנצח את המתחרים: יצירת בידול עסקי היא מנוף להצלחת העסק. במה שונה העסק שלכם מהמתחרים, ואיך ניתן לגרום ללקוחות לבחור דווקא בו ולהעדיף אותו על פניהם? במהלך הסדנה תלמדו על אסטרטגיית הבידול, ותצוידו בכלים להגדרת הצעת הערך הייחודית של העסק שלכם, שתקנה לו את היתרון התחרותי הדרוש לו.

הסדנאות לבעלי עסקים הן בשיתוף המרכז לליווי עסקים

בנוסף לכך, "המרכז לצמיחה פיננסית" ממשיך ומייצר תכנים נוספים באופן שוטף, הן סדנאות והן פריטי למידה דיגיטליים. רוצים ללמוד איך לנהל את הכסף שלכם? כנסו לאתר של המרכז לצמיחה פיננסית הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים
  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully