וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לכם חשבון בנק? כרטיס נטען חדש יוכל לקבל את המשכורת שלכם

1.5.2018 / 7:00

לראשונה חברת מאסטרקארד משתפת פעולה עם פלוס קארד - פרטית שאינה בנק - להנפקת כרטיס שיציע תחליף לעובר ושב. אפשרות הטעינה המרבית לשכר: עד 22 אלף שקל

כרטיס אשראי נטען ללא חשבון בנק מאסטרקארד פלוס קארד. צילום: יח"צ,
הכרטיס הנטען של פלוס קארד ומאסטרקארד/צילום: יח"צ

כרטיס חדש מציע תחליף ליעיל ללקוחות שאין להם חשבון בנק או שחשבון הבנק שלהם הוגבל. מדובר בכרטיס נטען, המאפשר לקבל את המשכורת ישירות אליו - כתחליף לחשבון עובר ושב.

הכרטיס הוא לשימוש בינלאומי מקבוצת מסטרקארד, הפועלת בישראל לראשונה בשיתוף פעולה עם חברה פרטית ולא עם בנק. עד כה שיתפה מסטרקארד פעולה רק עם חברת ישראכרט מקבוצת בנק הפועלים. גם הכרטיס החדש יהיה כרטיס בינלאומי, ויאפשר העברות כספים בינלאומיות.

יעד השיווק העיקרי שלו יהיה אוכלוסיית הזרים בישראל, שיקבלו באמצעותו אפשרות להעברה מהירה ונוחה של כסף למשפחות בחו"ל. בנוסף לעובדים זרים, יכול הכרטיס לשרת גם לקוחות ישראלים המנועים מפתיחת חשבון בנק, או שאינם מעוניינים בחשבון בבנק רגיל. המערכת כוללת גם אפליקציות לפעולות בחשבון באמצעות הסמארטפון וניהול חשבון דיגיטלי.

הכרטיס מונפק ל-5 שנים, במחירים הנעים בין 40-69 שקל לפי סוג הכרטיס. כרטיס המאפשר קבלת משכורת יינתן חינם ובתשלום 30 שקל לכרטיס שני. אפשרות הטעינה המרבית לכרטיס משכורת היא 22 אלף שקל למשכורת ועד 5,000 לסכומים נוספים.

מיליון איש בישראל אינם בעלי חשבון בנק

בכרטיסים לשימוש כללי (ללא משכורת) ניתן לטעון 10,000 שקלים בטעינה יומית, 15 אלף שקל בטעינה חודשית ואף להגיע לטעינה של עד 63,400 שקלים לכרטיס. עמלת הטעינה היא 1% בכרטיס משכורת ו-2% מהסכום בכרטיס כללי. כמקובל בענף, תציע החברה גם חבילות הטבות והנחות בבתי עסק.

לדברי איש העסקים שחר לנדאו, בעלי חברת פלוס קארד שיזמה את המיזם, בישראל ישנם כמיליון איש שאין להם חשבון בנק מסיבות שונות, ולכן יש לכרטיס החדש פוטנציאל שוק של מאות אלפי לקוחות.

לנדאו, לשעבר מנכ"ל משותף של חברת סאני תקשורת ומנהל בכיר בחברות תקשורת, אמר בעקבות ההשקה המסחרית כי הכרטיס החדש צפוי להגדיל את מגוון אמצעי התשלום הבינלאומיים בשוק, ויאפשר תרבות צריכה מושכלת וחסכונית יותר.

כניסתה של פלוס קארד לשוק השירותים הפיננסיים אינה מהווה בשלב זה תחרות לחברות האשראי וחברות כרטיסי האשראי הפועלות בשוק; אך נראה שאם הכרטיס ינחל הצלחה - הוא יהפוך בהמשך גם לכרטיס אשראי, והחברה תרחיב את מגוון השירותים הפיננסיים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully