וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך אפשר להרוויח מעסק של תשמישי קדושה

אלון גל

18.5.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - בעל חנות תשמישי קדושה שרוצה להגיע לעוד לקוחות

תפילין. AP
תפילין/AP

"יש לי משפחה גדולה של עשר נפשות, בהן ילדה עם צרכים מיוחדים. אני חש שחיי מתנהלים בקושי כלכלי עצום וכעת עליי למצוא פתרונות", כך סיפר מאזין מהמגזר הדתי, בעל חנות לתשמישי קדושה למאמן האישי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM. לדבריו, העסק מוכר לקהל קבוע ולעוברי אורח.

"אני מחזיק חנות קטנה שמוכרת בין השאר פמוטים, כוסות קידוש וספרים. היא ממוקמת בכביש הראשי שמחבר בין קריית ים, קריית שמואל ומוצקין", סיפר המאזין. "הלקוחות שלי מתחלקים לשניים. חלקם עוברים ברחוב ועוצרים בדרך בחנות שלי וחלקם מכיר אותי לאורך שנים רבות וממשיכים לחזור ולבקר אצלי. הקהל שלי כולל דתיים, חילוניים ומסורתיים כאחד".

"זה מצביע על כך שלמוצרים שאתה מוכר יש ביקוש", אמר גל. וסיפק למאזין כמה הצעות לייעול העסק. "אני מעריך שאתה ומשפחתך חיים בצמצום ועושים את המיטב על מנת לחסוך. לכן עליך להתמקד בשיפור הכנסות של העסק. לציבור הדתי יש בדרך כלל יש גישה טובה יותר למוצרים מהסוג שאתה מוכר, ולכן אני ממליץ לך להשקיע את מירב המאמצים דווקא בציבור החילוני והמסורתי. כאדם חילוני אני יכול לשתף אותך שכשבני עלה לתורה ניגשתי לחנות דומה לשלך ורכשתי לו סט של תפילין וטלית שראיתי בדרכי לעבודה.

לקריאה נוספת:
הדרך הנכונה לקרוא את חשבון הארנונה - ולחסוך הוצאות מיותרות
הרפורמה ההיסטורית במשק החשמל יוצאת לדרך
פערי מחירים של 300%: בדקנו כמה עולות הגבינות במקרר שלכם

"אל תשב ותמתין ללקוחות שיבואו - עליך להיות אקטיבי. מתג את עצמך כמרכז המכשור היהודי עבור הלקוח, כדי שיידע לפנות אליך בכל מה שקשור לנושא הדת בצמתים השונים בחייו. תוכל לנסות לאסוף מבתי הספר וממרכזי הקהילות באזור רשימות של ילדים בכיתה ו' ולהציע להוריהם 'חבילות קדושה' במחיר משתלם לקראת בר ובת המצווה. בכך תפתור עבור ציבור שלם בעיה גדולה".

עו הסביר גל למאזין כיצד להגיע טוב יותר ללקוחות מזדמנים. "הכן לעצמך רשימת שאלות שתשאל את לקוחותיך העוברים ברחוב, כדי שתוכל להבין טוב יותר לאיזה מוצר יזדקקו בעתיד ושאותו תוכל למכור להם. יכול להיות שתגלה שללקוח יש ילדים בגיל הבר מצווה ותוכל למכור תפילין ויכול להיות שגם תגלה שהלקוח בדיוק עובר דירה וזקוק למזוזה ולמתקין עד הבית. בכך תציע באופן אקטיבי וקבוע אפשרויות שיהפכו אותך לאיש הקשר של הלקוח לדת. הפעל את מגוון החברים שאתה מכיר והחל לפנות לאנשים באמצעות שאילת שאלות ומתן פתרונות. שיהיה המון בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully