וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי בילה את החג במכוניות של מזראטי?

רונית מטיאס

21.5.2018 / 10:54

וגם: איזה מותגים חדשים הושקו בטולמנס דוט והמשביר לצרכן, מי הגיע לישראל כדי להדק את הקשרים הכלכליים, איזו חברה מקדמת את שנת הצהריים ואיפה משמשת יעל בר-זוהר כפרזנטורית

שבועות על גלגלים

איציק בקשי, דני איטליאנו, אסף גרניט ומני בקשי. רונית מטיאס,
איציק בקשי, דני איטליאנו, אסף גרניט ומני בקשי/רונית מטיאס

דני איטליאנו, מנכ"ל מזראטי, ערך אירוע שבועות לחברי מועדון לקוחות מזראטי, במהלכו חשף את המהדורה המוגבלת והייחודית של מזראטי NERISSIMO. המוזמנים נהנו מבראנץ' בניצוחו של טל חובש, מבעלי קייטרינג פלפל פרודקשן, שאירח את השף אסף גרניט וקינוחים של איציק טפירו. בין לבין הציצו למזראטי גיבלי NERISSIMO שמחירה ההתחלתי נאמד בכ-725 אלף שקל ומזראטי לבנטה NERISSIMO שמחירה ההתחלתי נאמד בכ-790 אלף שקל.

מוטי כוזהינוף וזאב יוכלמן. רפי דלויה
מוטי כוזהינוף וזאב יוכלמן/רפי דלויה

במשיקים: ג'יאנלואיג'י בנדטי, שגריר איטליה בישראל; בת-שבע בובליל, מבעלי קלאב-הוטל; מוטי כוזהינוף, אמו נורית ובנו דניאל, מבעלי פרויקט בראשית; הקבלן רמי שבירו; האחים איציק, מני ויהודה בקשי, מבעלי סוכנות הביטוח בקשי; משה נור ובנו זאביק, מבעלי קבוצת נור; מתווך האלפיון רפי קלינה; זאב יוכלמן, מבעלי Y GROUP הבונה את פרויקט Agam Residence בכנרת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דני איטליאנו, משה נור וטל חובש. רפי דלויה
דני איטליאנו, משה נור וטל חובש/רפי דלויה
seperator

שבועות במתחם

לין חגג', שרון למברגר, שרון לן. רונית מטיאס,
לין חג'ג', שרון למברגר, שרון לן/רונית מטיאס

שרון ודניאל חן, מבעלי רשת AYEKA - מתחם חיים, עבודה ואירוח אירועי קונספט, ערכו הרמת כוסית לשבועות במתחם בתל אביב . חן בירכה את העובדים ומשקיעי החברה וסיפרה על התרחבות הרשת לסניפים נוספים בארץ ובעולם .

seperator

היי סקנדינביה

רוחלה ושוקי שוורץ, יורם באומן, שירלי שוורץ קאופמן  ולירון שוורץ גילת. רפי דלויה
רוחלה ושוקי שוורץ, יורם באומן, שירלי שוורץ קאופמן ולירון שוורץ גילת/רפי דלויה

טולמנ'ס דוט - הרשת הצעירה של טולמנ'ס, השיקה את מותג HAY הסקנדינבי בישראל במסיבה במתחם בבית יהושע. שוקי שוורץ, מבעלי טולמנס; לירון שוורץ גילת, סמנכ"לית עיצוב ומכירות ושירלי שוורץ קאופמן, אירחו את רולף היי, מבעלי המותג שהגיע לישראל בפעם הראשונה והתרגש מהמעמד והכבוד לו זכה.

אמיליון מיטרני ויפעת דגן. רפי דלויה
אמיליון מיטרני ויפעת דגן/רפי דלויה

המוזמנים נחשפו למתיחת הפנים של אולם התצוגה החדש בבית יהושע, נהנו מקייטרינג בסגנון נורדי של אסא שפירא וממוזיקה שהפיקה DJ דלית רצ'יסטר.

רולף היי, שוקי שוורץ וערן בינדרמן. רפי דלויה
רולף היי, שוקי שוורץ וערן בינדרמן/רפי דלויה

HAY - בית העיצוב הסקנדינבי שנושא עמו את בשורת ה-Affordable design נחשב למותג צעיר ולוהט בסצנת העיצוב הבינלאומי העכשווי, עם למעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם, רשימת מעצבי על המעצבת עבורה ופריטי עיצוב שזכו בפרסי עיצוב נחשבים שהפכו לאייקוניים.

טולמנס דוט השיקה בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון שקלים שתי חנויות Shop in Shop למותג. האחת בחנות האורבנית בגן העיר, השנייה באולם התצוגה בבית יהושע. במקביל יוצגו עיצובי המותג בשאר סניפי הרשת.

seperator

כוכב שביט

רמי שביט נעמי סימן  טוב וסדריק גיירו. רפי דלויה
רמי שביט, נעמי סימן טוב וסדריק גיירו/רפי דלויה

טל ורמי שביט, מנכ"ל ובעלי רשת המשביר, ועדי בלומפלד, משנה למנכ"ל, השיקו בסניף המשביר בקניון הגדול בפתח תקווה את תחילת הפעילות של מותג מורגן ברשת. שביט הודיע כי ישקיע בהשקת המותג כולל מלאים כ-5 מיליון שקל, וכי המותג ייתן מענה לקונספט אותו מובילה הרשת "מותגים חו"ל - המחיר משביר". נציגי המותג מחו"ל ונעמי סימן-טוב, מנכל"ית הקניון נהנו מתצוגה שהפיק נדב אליהו.

seperator

עסקים ומרוצים

אלדד פרשר ושמואל דונרשטיין. אבשלום שושני,
אלדד פרשר ושמואל דונרשטיין/אבשלום שושני

בנק מזרחי טפחות ערך במתחם שרונה אירוע בקונספט "פורמולה לעסקים" באווירת מרוצי הפורמולה. אלדד פרשר, מנכ"ל מזרחי טפחות, בירך ואמר כי הסקטור העסקי הוא הלב הפועם של הכלכלה הישראלית, ומזרחי טפחות פועל להרחבת שיתוף הפעולה עם הסקטור כדי להעמיד בפניו מגוון פתרונות מימון שיסייעו לו להתרחב ולצמוח. "אנחנו רוצים את טובתכם כי טובתכם היא טובתנו ותמיד נהיה בצד שלכם. עינינו לא צרה, להפך נשמח אם תרוויחו יותר ותעשו טוב יותר", אמר פרשר.

פרשר דיבר על ההון האנושי ממנו נהנה הבנק ואמר שאחד הדברים שעזרו לבנק לצמוח ב-20% בשנה האחרונה במגזר העסקים הבינוניים הוא אנשי המקצוע הנהדרים במחלקות השונות של הבנק.

רוי ניסני, נהג פורומולה שחתם לאחרונה בקבוצת פורמולה, דיבר על הקשר בין עולם העסקים לעולם המרוצים וסיפר כיצד מהירות ומקצועיות הצוות המסייע קריטית להצלחה שלו במרוץ. ניסני אמר כי גם נהג מצויין ללא צוות טוב מסביבו יפסיד לנהג פחות טוב עם צוות תומך מקצועי ומעולה.

התנסו בסימולטור חדשני המדמה נהיגת מרוצים: יעקב הלפרין, מנכ"ל רשת אופטיקה; שמואל דונרשטיין, מבעלי רב-בריח; ישראל אנגל, ראש החטיבה הקמעונאית מזרחי טפחות; דינה נבות, סמנכ"לית שיווק מזרחי טפחות.

seperator

שינה בריאה

יצחק ברססט ,דיוויד מונטגומרי, ואבי ברססט. אביב חופי
יצחק ברססט, דיוויד מונטגומרי ואבי ברססט/אביב חופי

אבי ברססט, מנכ"ל ומבעלי הולנדיה, השיק באולם סמולארש באוניברסיטת תל אביב את ספרו NAP סוד השינה המושלמת, העוסק בחשיבות תנומת הכוח - NAP ונמנום של עד 20 דקות אחה"צ המעניק לגוף בוסט של אנרגיה והתאוששות. דוד מונטגומרי, נשיא TEMPUR העולמית, צחק ואמר שהוא מבין לאן אבי נעלם מידי יום בצהריים כשהוא מתקשר אליו.

יצחק ברססט, מייסד החברה פתח את נאומו במילים "כפרה עליכם" ושיבח את בנו אבי על המקום בו נמצאת הולנדיה כיום בארץ ובעולם הודות לפעילותו. אבי עצמו ערך למוזמנים דמיון מודרך שהוקדש להעלאת המודעות ליתרונות הפיזיים והנפשיים של שנת ה-NAP.

דני קושמרו, שהנחה את האירוע, סיפר שכילד, אמא שלו תמיד הכריחה אותו לישון בצהריים - הרגל אותו הוא ממשיך עד היום. שלומי שבת ויובל דיין העירו את כולם כשעלו לשיר לסיום.

seperator

סינים סינים

סטפן פיליפס והדר סלומון. גל שפיר,
סטפן פיליפס והדר סלומון/גל שפיר

ברקע חתימת ההסכם בין בורסות תל אביב וסינגפור, לפיו חברות ישראליות יוכלו לגייס הון בתל אביב ובסינגפור במקביל, נערך במשרד עורכי הדין פרל כהן צדק לצר ברץ, במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב, כנס בנושא "אסיה בקצות אצבעותיך". עו"ד הדר סלומון, שותף וראש דסק סין במשרד, אמר שצריך להבין שסין והונג קונג זה כבר מזמן לא תה ואורז, ובמספר תחומים טכנולוגיים סין מפתחת בקצב מסחרר חדשנות מובילת עולם ובכך מגדילה את פוטנציאל השותפים הטכנולוגיים והשקעות אסטרטגיות בחברות הייטק ישראליות.

במאזינים: סטפן פיליפס, מנהל InvestHK ומייקל פלאט, נציג InvestHK בישראל; המשקיע עמוס טלמור; עו"ד יואל שטיין, שותף במשרד פרל כהן; נאווה ועמיקם לוי, לשעבר קונסול ישראל בהונג קונג; שי להב, מנהל שיווק קתאי פסיפיק בישראל.

seperator

מהדקים קשרים

יורם נאור, אילן שץ, אנריקה קארלסף אנטוניו עמרן, אוגוסטו ארוסמנה מורנו. רונית מטיאס,
יורם נאור, אילן שץ, אנריקה קארלסף, אנטוניו עמרן, אוגוסטו ארוסמנה מורנו/רונית מטיאס

נשיא פנמה, חואן קרלוס וארלה, הגיע לביקור ראשון בישראל כדי להדק את הקשרים בין המדינות, לרבות קשרים כלכליים ומסחריים. במהלך הביקור נחתם לראשונה הסכם סחר חופשי בילטרלי בין פנמה לישראל - הסכם ראשון מסוגו שישראל חותמת עם מדינה כלשהי באמריקה הלטינית. אל הנשיא הצטרפו איזבל סיינטא מאלו, סגנית נשיא פנמה; שר המסחר אוגוסטו ארוסמנה; השר לפיתוח חקלאי, אנריק קרלס; ומשלחת אנשי עסקים.

אדיס אורייטה, חואן קרלוס וורלה יורם נאור. רונית מטיאס,
אדיס אורייטה, חואן קרלוס וארלה, יורם נאור/רונית מטיאס

האירוע אורגן על ידי שגרירות פנמה ורוברטו ספינדל, יו"ר לשכת המסחר ישראל אמריקה הלטינית וגבי חיון המנכ"ל.

בחוגגים: יורם נאור, קונסול כללי בליז וסגן נשיא מועדון השגרירים; אדיס אורייטה, שגרירת פנמה בישראל; אילן שץ מנהל לשכת מסחר פנמה ישראל; אנטוניו עמרן, נציג סימונס בישראל.

seperator

הולכים על ביקיני

אסף ניסנבוים, מאיה ורטהיימר ובועז תמיר. דרופ פרודקשן,
אסף ניסנבוים, מאיה ורטהיימר ובועז תמיר/דרופ פרודקשן

בועז תמיר, מנכ"ל בילבונג, פתח את חנות הביקיני הגדולה בישראל של בילבונג בנמל תל אביב, הנחשבת הכי קרובה לים - 50 מטר ממקום שאפשר לגלוש בו. תמיר סיפר כי מדובר בחנות קונספט בה יוצעו למכירה דגמים במהדורה מוגבלת ובלעדית. עלות ההשקעה בחנות הנחשבת לגבוהה מחנות רגילה, קרוב למיליון שקל. את החנות עיצבו אדריכלים של בילבונג העולמי והריהוט הגיע במיוחד ממפעלי החברה באוסטרליה.

בחוגגים: אסף ניסנבויים, מנהל שיווק בילבונג; טל נברו ויואב שוורד; השף טום אביב ממסעדת קוקו במבינו ששמעו כי בילבונג הוקמה בגול-קוסט של אוסטרליה ב-1973 במטרה לספק לגולשי הגלים ביגוד פונקציונאלי ואיכותי.

seperator

אביב בנמל

אירינה ורמי שלמור גליה בנדור. מקור שלמור,
אירינה ורמי שלמור גליה בנדור/מקור שלמור

בנמל תל אביב נפתח פסטיבל דוקאביב ה-20 עם הסרט "דודו טסה והכוויתיים: אל תהיה כל-כך צנוע, אתה לא כזה גדול" והופעה קצרה של טסה והכוויתיים. השנה, לרגל 50 שנות פעילות לופטהנזה בישראל, העניקה החברה חסות לפסטיבל ותמיכה בפרויקט דוקו-יאנג המשותף לדוקאביב וליחידה לאמנויות במשרד החינוך, במסגרתו יוצרים בני-נוער מפנימיות וכפרי נוער בארץ, סרטים דוקומנטריים קצרים בליווי יוצרי קולנוע דוקומנטרי בישראל.

דנה פלד, רון חולדאי, אפרת דורון, ויפעת זנילנגר. מקור שטרן אריאלי,
דנה פלד, רון חולדאי, אפרת דורון ויפעת זנילנגר/מקור שטרן אריאלי

אירינה ורמי שלמור, יו"ר הפסטיבל; אסתי אקרמן, מנכ"לית משותפת אקרמן; אילנה צור, מייסדת פסטיבל דוקאביב; איל שר, מנכ"ל פסטיבל ישראל ורינת קליין, מנהלת ועורכת ראשית ערוץ 8 בהוט והוט בידור ישראל, הרימו קוקטיילים קייציים על בסיס מרטיני וטוניק.

seperator

הפרזנטורית

תומר רייזברג  ויעל בר זוהר. מקור רהב,
תומר רייזברג ויעל בר זוהר/מקור רהב

תומר רייזברג, מנכ"ל רשת תכשיטי מגנוליה קפץ לבקר את יעל בר-זוהר, הפרזנטורית החדשה של רשת מגנוליה, כדי לברך אותה על הצטרפותה לחברה. בר-זוהר מובילה את השפה הפרסומית החדשה של הרשת. בהשקה הרשמית, שנערכה בדוכן המותג בקניון עזריאלי תל אביב, הציגה אורית סגל, סמנכ"לית השיווק, את קולקציית ה-STREET של הרשת הכוללת פריטים טרנדיים צעירים בהשפעת אופנת הרחוב.

seperator

צועדים לקוריאה

מיכאל אילוז. מקור וילדר,
מיכאל אילוז/מקור וילדר

מיכאל אילוז, מנכ"ל "טבע נאות", ישווק לראשונה את נעלי טבע נאות בדרום קוריאה. אילוז חתם עם חברת "ראונד קומפני" על שיווק נעלי "טבע נאות" בחנויות קמעונאיות מובילות, כשבהמשך תפתח "טבע נאות" חנות בבעלות בעיר סיאול. בשלב הראשון הזמינה ראונד קומפני הקוריאנית נעליים בשווי של כמיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully