וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: האם לנטוש את האדריכלות לטובת קייטרינג

אלון גל

25.5.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע - אדריכל שמאס בבירוקרטיה ושוקל לעשות הסבה מקצועית

שרטוט אדריכלי - אילוסטרציה. ShutterStock
אדריכלים/ShutterStock

אני חש שנמאס לי מהמקצוע הזה ושכבר קשה לי להתנהל מול הרשויות והיועצים בתחום", אמר אדריכל לאלון גל בתוכניתו השבועית ברדיו 103FM, "אני לא רואה כיצד אוכל להתפתח במקצוע הזה ולכן שוקל לנטוש אותו".

גל ביקש מהמאזין להבהיר את מצבו. "אתה ביצועיסט ואמן שאוהב ליצור את האמנות שלו. נמאסו עליך הבירוקרטיה ואופן ההתקשרות המסורבל, וכיום, כדי שתוכל להתפתח, עליך לפתח קשרים שיועילו לך. ברגע שהפאזה התקשורתית שלך, על פי האופי שלך, אינה טובה - אז אני לא מצליח לראות את המשך ההתפתחות שלך בתחום. מה מושך אותך יותר לעשות?"

על כך השיב המאזין שהוא שוקל לעבור לתחומים שונים. "אני רוצה לעסוק בצילום ולפנות למגזר הפרטי ולכל אלה שמעוניינים בצילומי פורטרטים ובמקביל גם לתעד אירועים מסוימים. בנוסף חשבתי להקים עסק לקייטרינג לסופי השבוע שיוכל להתפתח ולצמוח. אני אוהב את שני התחומים הללו. אני מבשל כל יום עד השעות הקטנות של הלילה כתחביב ואין אירוע שבו אני לא אוחז במצלמה".

"גם בצילום תצטרך לדבר עם אנשים"

"בדוק מה אתה מתכוון לעשות כדי שלא תחזור למקום שממנו אתה יוצא"

גל צינן את התלהבותו של המאזין. "בתחום הצילום אתה פונה לשוק קיים שמוצף בעובדים, ולכן הוא גם מאוד מורכב מבחינה עסקית. זה מעולה שיש לך כישרון בצילום, אך מי שמצליח בתחום הוא זה שיודע לשווק את עצמו הכי טוב.

"גם בתחום הזה תיאלץ לדבר עם המון גורמים ותשוב לסוגיות שאינן חביבות עליך בעיסוקך הנוכחי. גם בתחום הצילום תידרש לנהל תקשורת עם גורמים ולבצע שיחות סרק עם אנשים שאתה לא באמת מעוניין לדבר עימם. בכך אתה עומד לבצע מהפך סביב התוכן בעולם התעסוקה שלך - אך לא תטפל באלמנט התקשורת שכל כך מפריע לך. בחן עם עצמך לפני שאתה מבצע כל מהלך כדי להבין איך אתה לא ממשיך לעשות עוד מאותו דבר".

תחת החלפת מקצוע המליץ גל למאזין על צעדים לתיקון המצב כיום. "מצא שותף שיעבוד איתך יחד ויתעסק בשיווק ובקשרי הלקוחות. מקד את עצמך בפתרונות הלוגיסטיים, בדוק מה אתה מתכוון לעשות כדי שלא תחזור למקום שממנו אתה יוצא. אין לי ספק שאם היו עוזבים אותך לנפשך בעבודה שלך כיום, היית נשאר בתחום שלך ולא זז ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully