וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה וחצי: הסטארט אפ Kvisi חוזר לפעול

20.6.2018 / 8:36

אחרי כשנה וחצי חוזר המיזם המתחייב לספק כביסה לבית הלקוח תוך חצי שעה לפעול. זמן ההמתנה מקוצר באמצעות אלגוריתם ייחודי המארגן את לוח הזמנים של השליחים

אפליקציית כביסי חוזרת לפעול. יח"צ,
כביסה תוך חצי שעה. kVisi/יח"צ

סטארט הכביסה הישראלי "kVisi " חוזר לפעול ומבטיח שיפור ברמת השירות המספק כביסה לבית הלקוח. האפליקציה באמצעותה פועל המיזם עושה שימוש באלגוריתם ייחודי המבטיח לארגן את לוח הזמנים של שליחים לפי מיקום הלקוחות ולפי מסלול השליחים כך שזמן ההמתנה יקוצר לחצי שעה לכל היותר.

מדובר בפיתוח ישראלי שהפסיק את פעולתו לפני כמעט שנה לאחר שלא הצליח לגייס את ההון הדרוש להמשך קיום המיזם. לפני מספר חודשים רכשה קבוצת משקיעים את המיזם בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, כשבין המשקיעים יענק'לה מצרי, הבעלים של המכבסה התעשייתית "חמשת הפסים" עימה עובדת האפליקציה.

המבקשים ליהנות מהשירות, יכולים להוריד את האפליקציה בחנות האפליקציות ולהזין את מספר כרטיס האשראי תחילה. החיוב יתבצע רק לאחר קבלת המוצר לבית הלקוח. אחרי סיום ההזמנה, ניתן לעקוב באפליקציה אחר השלבים של התהליך, מיקום השליח ועוד. איסוף וחלוקת הכביסה יתוזמנו דרך האפליקציה ובחירת המשתמש. השירות פועל ברחבי תל אביב, רמת גן, גבעתיים ובקרוב גם בפתח תקוה, הרצליה ורמת השרון ובשלב זה מגיע להיקף של כ-250 הזמנות ביום.

אפליקציית כביסי חוזרת לפעול. יח"צ,
שקי הכביסה. kVisi/יח"צ

שיפור חווית המשתמש, עמידה בלוח זמנים

החברה ממתגת עצמה כאקולוגית עם שקי כביסה רב פעמיים מבד אטום, אריזות ואקום לפי סוג הבגד ומערך מחזור של האריזות המשומשות

לצד מתיחת פנים כוללת לאפליקציה, ציוד חדש ורכבי חלוקה, ממתגת החברה את עצמה כאקולוגית עם שקי כביסה רב פעמיים מבד אטום, אריזות ואקום לפי סוג הבגד ומערך מחזור של האריזות המשומשות. בנוסף, הושקעו למעלה מ-200 אלף שקל בקמפיין פרסום ברחבי תל אביב וברשתות חברתיות.

"אחת המטרות החשובות והעיקריות ששמו להם בעלי החברה, היא שיפור חווית המשתמש באפליקציה", ביקש מצרי להדגיש, "המשמעות היא עמידה בלוח הזמנים שנקבע בתוכה - חלון של חצי שעה בלבד, בה הלקוח צריך להמתין לשליח למסירה או קבלת הכביסה חזרה. השליחים של kVisi עומדים בלוחות זמנים אלו והלקוחות מאוד מרוצים".

יענקל'ה מצרי- הבעלים של חברת חמשת הפסים. יח"צ,
מכבסת "חמשת הפסים". יענקל'ה מצרי/יח"צ
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully