וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסיונרית קיבלה שובר ארוחה לרשת קפה קפה - שלא הסכימה לכבד אותו

28.6.2018 / 8:02

האישה בשנות ה-70 לחייה ניגשה לסניף הרשת בשדרות הגעתון בנהריה, במטרה לממש את השובר, אבל נאלצה לשלם מחיר מלא על ארוחה זוגית. קפה קפה: "נבדוק את התלונה"

קפה קפה ברחוב יהודה המכבי בתל אביב. נמרוד סונדרס
קפה קפה/נמרוד סונדרס

לאה שכטר, פנסיונרית מנהריה בשנות ה-70 לחייה קבעה להיפגש עם חברתה בסניף קפה קפה בשדרות הגעתון בעיר לפני מספר ימים. הבחירה ברשת לא היתה מקרית, היא ביקשה לממש הטבה שקיבלה - ארוחת בוקר זוגית ברשת קפה קפה. כשהגיעו לסניף, הופתעו השתיים לגלות ששם מסרבים בכל תוקף לממש את ההטבה, למרות ששכטר וחברתה הציגו בפניהם הודעת סמס ובה פרטי ההטבה וכן תאריך התפוגה, נובמבר 2018.

"המלצרית נגשה אלי ואמרה שהם לא מכבדים את ההטבה והיא לא חלה על הסניף שלהם, ולטענתם הם לא עובדים עם הזכיין שמספק את שובר ההטבה", סיפרה שכטר לוואלה! עסקים. "מאוד הובכתי בנוכחות החברה כשסירבו לכבד את ההטבה. כשניסיונות השכנוע לא עזרו, נאלצנו לבסוף להישאר שם לאכול ולשלם מחיר מלא על הארוחה".

עוד הוסיפה שלפני כשנתיים קיבלה הטבה דומה בעת רכיש מוצר, בדמות ארוחה זוגית ברשת קפה קפה, אלא שבזמנו היא בחרה לממש אותה בסניף אחר, וזאת ללא תקלות מיוחדות. "הפעם הסיפור הסתיים אחרת", אמרה. "אם יש בעיה לממש את ההטבה בסניפים מסוימים, צריך היה לעדכן בהודעת הסמס ששלחו. לא כולם יכולים לדלג מסניף לסניף בקלילות ולחפש מקום אחר, בטח שבמזג אוויר כזה".

תלונה: רשת קפה קפה לא כיבדה שובר הטבה. באידבות המרואיינים, באדיבות המצולמים
ההודעה על ההטבה שקיבלה/באדיבות המצולמים, באידבות המרואיינים

קפה קפה: "הרשת תברר את הפנייה מול חברת השוברים"

מרשת קפה קפה נמסר בתגובה: "רשת 'קפה קפה' עובדת עם מספר חברות שוברים אשר מתחייבות לעבוד על פי הוראות הדין. הרשת תברר את הפנייה מול חברת השוברים הרלוונטית ובפרט תברר באם פורסמו באתר חברת השוברים הרלוונטית באילו סניפים מכבדים את השובר ואת הפרטים הרלוונטים".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully