וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: "שתיתי מיץ תות-בננה של ספרינג עם טעם של דלק"

18.7.2018 / 15:45

תושבת קריית גת פרסמה פוסט בפייסבוק שעורר סערה, לפיו שתתה מבקבוק משקה של החברה עם טעם חריף ופנתה לבית החולים. יפאורה: "הבקבוק נשלח לבדיקה"

בקבוק מיץ ששרף בגרון של יפאורה. מתוך פייסבוק, צילום מסך
התמונה שהעלתה הגולשת/צילום מסך, מתוך פייסבוק

סערה ברשת החברתית בעקבות פרסום פוסט על משקה מהול בבנזין: תושבת קריית גת פרסמה פוסט בפייסבוק ובו טענה כי לגמה מבקבוק שתייה בטעם תות-בננה של חברת ספרינג, ונדהמה לגלות שיש לו טעם חריף. "מריחים במשקה ריח של דלק או דבק או טרפנטין", כתבה ותיארה כי פונתה לבית החולים.

המקרה אירע במהלך ארוחת ערב, במהלכה האישה, טוהר בן שמעון, לגמה מהמשקה ובחילה אחזה בה. בבית החולים קיבלה טיפול ראשוני. בפוסט סיפרה כי כאשר פנתה לשירות הלקוחות של החברה, לדבריה הגיבו באדישות.

"אתמול ראיתי את המוות מול העיניים", כתבה, "חברים יקרים, בבקשה תקראו את הפוסט עד הסוף ותשתפו. אני חייבת להזהיר אתכם ממה שקרה לי. אתמול פתחנו בקבוק שתייה של ספרינג בטעם תות בננה. אני ובעלי ושני ילדי הקטנים ישבנו לאכול ארוחת ערב, פתחנו את הספרינג ובעלי מזג לי. תודות לבורא עולם אני הייתי זו שלגמה ראשונה מהכוס, ותוך כדי שאני בולעת את השתייה הרגשתי מיד תחושה של בחילה וריח וטעם חריף של בנזין/ נפט/ טרפנטין".

פוסט על בקבוק שתייה צורב. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של טוהר בן שמעון/צילום מסך, פייסבוק

יפאורה, יצרנית ספרינג: הבקבוק נשלח לבדיקה

בהמשך הפוסט תיארה כיצד החלה לחוש ברע: "ישר התחילה לשרוף לי הסרעפת ותחושות בחילות איומות שנשארו עד עכשיו. התחלתי לרעוד והכל מול הילדים הקטנים שלי חסרי האונים. לא הבנתי, התחלתי לירוק הכל, בעלי נלחץ, הילדים בבית רצים לקרוא לשכנה שתקח אותי מיד לטרם. מריחים את המשקה - ריח של דלק או דבק או טרמפנטין".

עוד סיפרה שפנתה אמש (שלישי) לשירות הלקוחות של יפאורה, יצרנית ספרינג בישראל, אולם שם נדמה היה לה שלא התרגשו מהמקרה. "היום בבוקר חזרה אליי נציגה שלהם והתחננתי לפניה שיורידו מיד את כל הבקבוקים האלה מהמדפים ויעדכנו את הציבור שלא יקרה אסון", כתבה. "הנציגה אמרה באדישות שהם יכולים להוריד רק את סדרת הייצור של התאריך על האריזה, אבל עד עכשיו לא שמעתי שום הודעה רשמית שמזהירה את הציבור מהסכנה הזו".

מחברת יפוארה נמסר בתגובה: "הבקבוק של הלקוחה הועבר לבדיקות מעבדה, אשר ייקחו מספר ימים. החברה תנקוט בכל האמצעים הנחוצים על מנת לבדוק את המקרה הזה וכל מקרה אחר אשר לקוחות אחרים פנו או יפנו לגביו. אולם, מבדיקה ראשונית של הבקבוק אפשר לומר חד משמעית שלא היה בבקבוק שום חומר מסוכן. בנוסף, משיחה שעשינו עם הלקוחה, אשר העלתה את הפוסט, אמרה כי שוחררה עוד באותו הלילה ללא שום ממצאים וחזרה להתנהלות רגילה".

seperator

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il


או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully