וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אנשי העסקים מתחברים לצד היפני

רונית מטיאס

9.8.2018 / 11:00

וגם: הדוגמנית קורל סימנוביץ' מפתיעה בביקור בניחוח צרפתי, בר רפאלי ואחיה ממשיכים לככב בקמפיינים, "המבצע הצבאי המורכב" של קבוצת נעמן ומסיבת הפרידה של תאגיד המחזור

יפן זה כאן

ירדן הראל, אופיר אורן , עינת פורטוגלי. רונית מטיאס,
ירדן הראל, אופיר אורן, עינת פורטוגלי/רונית מטיאס

בקניון עזריאלי תל אביב נפתחה החנות הראשונה של הענקית היפנית מיניסו שבהקמתה הושקעו כ-2 מיליון שקל. הרשת צפויה לפתוח 7 סניפים נוספים עד סוף 2018 ועוד כ-20 במהלך 2019. את האווירה היפנית סיפקו תופים יפניים, ציורים יפניים וברכה מוקלטת של מיאקי ג'וני, מבעלי MINISO העולמי והמעצב הראשי של הרשת.

אורן הלפרין, ארנון תורן, אודי רוזנברג, מאיה פרץ גולדהירש, שרון ניסנוב. רונית מטיאס,
אורן הלפרין, ארנון תורן, אודי רוזנברג, מאיה פרץ גולדהירש ושרון ניסנוב/רונית מטיאס

בחוגגים: אודי רוזנברג, מנכ"ל חברת הייעוץ הפיננסי גיזה; היזמית מאיה פרץ; עו"ד אורן הלפרין, עורך הדין של הרשת; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; גונן כהן, ניר יעקובוב, שרון ואיציק ניסנוב, מבעלי הרשת; עינת פורטוגלי המנכ"לית בלוק יפני, שהציגה את המותג, החזון והערכים, והצפי להתרחבות עד 2020; רינת ומוטי כוזהינוף, מבעלי פרויקט המגורים בראשית בתל אביב; ומשה רוזנבלום, מנכ"ל קנייוני עופר; המגישה ירדן הראל ומנכ"ל עזריאלי תל אביב, אופיר אורן.

הכל נשאר במשפחה

אורן בר גיל, בר רפאלי, און רפאלי, תמר מושקוביץ. אלירן אביטל,
אורן בר גיל, בר רפאלי, און רפאלי, תמר מושקוביץ/אלירן אביטל

הדוגמנים והאחים בר ואון רפאלי הצטלמו לקמפיין סתיו-חורף 2018-2019 של רשת הודיס (HOODIES). הרשת יוצאת העונה בקמפיין FREEDOM IS BASIC המתחבר לרוח המחאה הנושבת ברחובות ובחיבור לאמירה האופנתית שמלווה את המותג.

נכחו בצילומים: אורן בר-גיל, סמנכ"ל שיווק ובעלי קבוצת הודיס; ניצן ישראלי, מנכ"ל הרשת; קארין שוק, מעצבת ראשית ושותפה בקבוצה; ותמר מושקוביץ, מנהלת השיווק.

seperator

סודי ביותר

דקל גבאי, קורין גדעון וג'קו גבאי. רפי דלויה
דקל גבאי, קורין גדעון וג'קו גבאי/רפי דלויה

כ-250 אלף שקל השקיעה רשת אופנת הנשים דיסקרט בקמפיין סתיו-חורף 2018. את הקמפיין, שהקונספט שלו 70 שנות עיתונות ישראלית, מובילה זו העונה השנייה קורין גדעון, שארחה על סט הצילומים שהורכב מעיתונים ישנים את ג'קו גבאי, מנכ"ל ומבעלי הרשת; רויטל גבאי, הסמנכ"לית; דקל גבאי, מעצבת ראשית; וחלי אליהו, מנהלת השיווק.

seperator

נפרדנו כך

קסניה טרנטול כוכי יבגי. אלעד גוטמן,
קסניה טרנטול וכוכי יבגי/אלעד גוטמן

הדוגמנית קסניה טרנטול, שנפרדה מאיש העסקים ישראל אור, נפגשה עם כוכי אבגי, מנהלת השיווק של קניון הדר, על סט הצילומים לקמפיין הבא - ושמעה כי נבחרה לשמש גם כסטייליסטית הבית, מה שיעשיר את חשבון הבנק שלה. טרנטול סיפרה שהיא עוברת תקופה לא קלה, מכיוון שהאהבה בין השניים הייתה חזקה - אבל הם הבינו שכל אחד צריך להמשיך הלאה.

seperator
seperator

כוננות חג

דודי כהן, ריקי כהן, גבי אזור, ורן אורן. רונית מטיאס,
דודי כהן, ריקי כהן, גבי אזור ורן אורן/רונית מטיאס

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, השיק במלון הרודס הרצליה את קולקציית ראש השנה 2018 של מותג הבישול והאירוח נעמן. ההשקה לא הייתה מביישת מבצע צבאי מורכב - וכללה חלק גדול מחדרי המלון שהולבשו ואובזרו עם מוצרי הקבוצה, ארוחת בוקר ללקוחות וכן הרצאות באולמות נפרדים - לעובדי נעמן ולעובדי ורדינון.

המוזמנים התרשמו מסדרת המחבתות החדשה "Smokeless" בקונספט המאפשר בישול וטיגון ללא ריח וללא עשן, וגם ממוצרים של חברת מקסוול & וויליאמס האוסטרלית שישווקו בנעמן. כהן חשף כי בנוסף לחנויות בפריסה ארצית, בקרוב הקבוצה תיישר קו עם מכורי השופינג אונליין - ותשיק אתר קניות מקוון.

התרגשו: ריקי כהן, מנהלת תחום כלי הגשה; גבי אזור, מנהל תחום כלי בישול; ורן אורן, מנהל פיתוח מוצרים.

עוד באותו נושא

רכילות עסקית: הבן של בוב מארלי מתנדב בעמותה ישראלית

לכתבה המלאה
seperator

נפרדים וממחזרים

בני רוטנברג, גיא סמט, קובי דר, אמיר חייק. יוסי בן חיים,
בני רוטנברג, גיא סמט, קובי דר ואמיר חייק/יוסי בן חיים

קובי דר, מנכ"ל תאגיד המחזור תמיר שעוזב את תפקידו לאחר 7 שנים, ציין את פרישתו במסיבת פרידה באולם דרנזר 5 בפתח תקווה. דר, שייסד את תחום מחזור האריזות בישראל בעקבות חוק האריזות, סיפר על העבודה מול הרשויות המקומיות, שכללה בין היתר פריסת פחים כתומים, שינוע הפסולת למרכזי מיון יעודיים לטובת מחזו, הסברה מגוונת לרתימת הציבור להפרדת הפסולת כבר בבית וכן גיוס יצרנים ויבואנים.

באירוע הוצגה המשפחה המיליון שקיבלה את הפח הכתום, וכן הוקרן סרטון של עובדי תמיר בו נחשפה אהבתו של דר לשירי ארץ ישראל. הפתעת הערב הייתה הופעה של יוצא כוכב נולד, הזמר ישראל בר-און.

במברכים: אמיר חייק, יו"ר דירקטוריון תאגיד תמיר; חברי הדירקטוריון - מאיה אלמוג, קרן שיינמן, סמנכ"לית הרגולציה, דב גבע, עמי גליק, צבי ביידא, אייל טריגרמן, הילה ביטון; גיא סמט, סמנכ"ל בכיר לשלטון המקומי ומנהל חוק האריזות; נועה שפיצר ורונית אברהמי. נחמה רונן, יו"ר תאגיד אל"ה; רני איידלר, מ"מ מנכ"ל תמיר; שרוני דוידוף, סמנכ"לית שיווק והסברה; עו"ד בני רוטנברג, הפרסומאי גיל סמסונוב ויגאל שמיר.

seperator

אירוע מתוק

איציק תורג'מן, רביד גרינשפן, שרון בוסקילה, אלון שגיא, ענת פרץ דוידי, משה בוסקילה. אסף לוי,
איציק תורג'מן, רביד גרינשפן, שרון בוסקילה, אלון שגיא, ענת פרץ דוידי ומשה בוסקילה/אסף לוי

חברת אלוני, המוכרת מוצרים לעיצוב הבית, חגגה את פתיחת סניף חדרה המחודש. המוזמנים, ביניהם אדריכלים ומעצבים, נהנו מקוקטייל וסדנא מתוקה עם הקונדיטור ערן שוורצברד, שהציג 10 סגנונות של טעם וצבע.

במתוקים: אלון שגיא, סמנכ"ל רשת אלוני; ענת פרץ-דוידי, מנהלת השיווק; רביד גרינשפן, מנהלת קשרי אדריכלים אזור צפון; איציק תורג'מן, מנהל אולם חדרה; שרון בוסקילה, שותפה ומבעלי האולם; ומשה בוסקילה, מבעלי האולם.

seperator

לא לגברים בלבד

יערה בנבנישתי, בר זומר, קורל סימנוביץ. רונית מטיאס,
יערה בנבנישתי, בר זומר וקורל סימנוביץ/רונית מטיאס

בכירי רשת הקוסמטיקה אפריל השיקו במסעדת פסטל בגן הפסלים במוזיאון תל אביב את הבושם החדש בסדרת בשמי הגבר "טר ד'הרמס". רשת אפריל היא נציגת מותג הבישום הצרפתי הרמס (HERMES) בישראל, כך שהאירוע נערך על פי קודים מדויקים של המותג בחו"ל. ממש כמו השקות בעולם, הורכב תפריט מיוחד עם רכיבים זהים לרכיבי הבושם הנחשב מסתורי ומסקרן.

ליאת שילה, שרלוט דה-לאפארה, מירב אליהו, רינת אביבי. רונית מטיאס,
ליאת שילה, שרלוט דה-לאפארה, מירב אליהו ורינת אביבי/רונית מטיאס

נכחו: שרלוט דה-לאפארה, מנהלת קשרי עיתונאות גלובלית של הרמס - שהגיעה במיוחד מחו"ל; ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל; מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר; ליאת שילה, מנהלת השיווק; רינת אביבי, מומחית בישום; והפרזנטוריות של הרשת - הדוגמניות קורל סימנוביץ' שהגיעה לחופשה לא מתוכננת, בר זומר ויערה בנבנישתי.

seperator

סיפור חייו

תומר ואוסנת צימרמן, אורית מור סיניבר. רונית מטיאס,
תומר ואוסנת צימרמן ואורית מור סיניבר/רונית מטיאס

תומר צימרמן, איש הייטק לשעבר, ערך בזאפה הרצליה ערב שהכנסותיו לטובת ילדי זיו ווקר בבית החולים זיו בצפת - פרויקט עבור שיקום ילדים. במהלך המופע חשף צימרמן את סיפור חייו, שכולל מלחמה במחלת הסרטן, ועל הרגע שהביא אותו לעזוב את ההייטק ולעבור למוזיקה.

ג'ק וראלי סמית, משה והניה נור. רונית מטיאס,
ג'ק וראלי סמית ומשה והניה נור/רונית מטיאס

במזמרים: עו"ד ג'ק סמית ורעייתו הפסלת ראלי סמית; הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; קארן גילרמן; עו"ד אורית מור סיניבר.

seperator

הכל דבש

לירון רביבו, בן דבש, עודד פז. בן פרידמן,
לירון רביבו, בן דבש ועודד פז/בן פרידמן

בן דבש, מנכ"ל קניון עופר לב חדרה, אירח את כוכבי התוכנית "הבנים והבנות" והמנחים לירון רביבו ועודד פז, להשקת יומן ערוץ הילדים תשע"ט. דבש אמר שכוכבי ערוץ הילדים הפכו מזמן להיסטריה, וההוכחה היא כמות היומנים שחולקו במתנה לכל מי שנכנס באמצעות אפליקציית "MY OFER". עוד אמר כי זו כבר מסורת שערוץ הילדים משיק את היומן בקניוני עופר וקניון עופר לב חדרה שמח להיות הקניון שנבחר להשקה.

במשיקים: ענת בן-גלים, מנהלת השיווק; ומורן עירוני, מנהלת השיווק של קניוני עופר.

seperator

צעירים לנצח

ליעוז הרוש, שוקי רייך, רועי ניצן. אלון ראובני,
ליעוז הרוש, שוקי רייך ורועי ניצן/אלון ראובני

שוקי רייך, מנכ"ל משותף ברשת אופנת הגברים בגיר (BAGIR), פגש את השחקן ליעוז הרוש והדוגמן רועי ניצן, שהצטלמו לקולקציה בעיצובה של ענת ביטמן, המעצבת הראשית של הרשת. רייך הביע שמחתו על החיבור ושירן ציונית, מנהלת הרשת, סיפרה על רוח צעירה וטרנדית שנושבת בחברה.

seperator

ממגנים ונוסעים

אבי זינו, צביקה כגן ואורי רוזנשיין. מורג ביטן,
אבי זינו, צביקה כגן ואורי רוזנשיין/מורג ביטן

אבי זינו, מנכ"ל חברת א.ד.י מערכות, השיק רשת של 40 תחנות להתקנת מערכת מיגון חדשה לרכב - מערכת "B-SAFE". מדובר במערכת המאפשרת זיהוי משתמש לא חוקי ברכב. המערכת מונעת מנהגים לא מורשים להניע את מנוע הרכב והיא אושרה על ידי חברות הביטוח כפתרון לסיכול גניבות רכב. בפיתוחה הושקעו כ-4 מיליון שקל. צביקה כגן ואורי רוזנשיין מבעלי חברת ש.נ.פ התרשמו.

פסיפס אנושי

ינון היימן ואסתר חיות. עופר עמרם,
ינון היימן ואסתר חיות/עופר עמרם

השבוע התקיים מפגש שלישי במסגרת פרויקט "פסיפס משפטי". כ-100 עורכי דין סיירו בבית המשפט העליון ונפגשו לשיחה עם נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות. עו"ד ינון היימן, יו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, אמר כי בית המשפט העליון מהווה את עמוד האש בכל מדינה דמוקרטית. הביקור, לדבריו, היווה דוגמא לשיתוף פעולה משגשג של לשכת עורכי הדין ובית המשפט העליון. היימן הודה לעו"ד אפי נוה, ראש לשכת עורכי הדין על שיתוף הפעולה.

seperator

מתלהבת

להבית אקרמן. מקור רייבנבך,
להבית אקרמן/מקור רייבנבך

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ובעלת רשת מרפאות פרטיות לאסתטיקה רפואית, הצטרפה לנבחרת ה-LMT - ארגון בינלאומי המכשיר רופאים צעירים שידריכו וירצו בפני דור העתיד בתחומי האסתטיקה הרפואית. אקרמן תהיה מדריכה קלינית מוסמכת לרופאים בזירה הבינלאומית, כאשר מכל מדינה נבחרים רק שני רופאים.

באוקטובר הקרוב ינחתו בישראל 25 רופאים מרוסיה, כדי לעבור סדנא במרפאה של אקרמן, בהרצליה, וילמדו שיטות חדשניות בתחום ההזרקות. ד"ר ברוך קפלן, יו"ר החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית, בירך אותה על הצטרפותה לנבחרת היוקרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully