וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו והודיס השלימו את המיזוג ומנפיקות גיפט קארד משולב

19.8.2018 / 9:44

הקבוצה תשווק בתחילה את הכרטיס למגזר העסקי ויהיה ניתן לרכוש בו את כל מותגי הקבוצה - כולל כפל מבצעים. שווי הקבוצה עומד על 860 מיליון שקל

קסטרו קבוצת הודיס כרטיס love gift card. יח"צ,
כרטיס love gift card/יח"צ

קבוצת קסטרו הודיעה היום (ראשון) על השלמת עסקת המיזוג, החלפת ורכישת מניות עם קבוצת חברות הודיס ומייסדיה. הסכם המיזוג נחתם בחודש יוני.

גבי רוטר, המנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס, אמר עם השלמת המיזוג כי "השלמת העסקה מבססת וממצבת את קבוצת קסטרו-הודיס כאחת מקבוצות האופנה הגדולות בישראל. אנו צופים כי השלמת העסקה כאמור תהווה מנוע צמיחה רווחי ומשמעותי לפעילותה, ותקנה לה יתרונות תחרותיים, תפעוליים ומיתוגיים, וכן תשתית משמעותית לפיתוח מנועי צמיחה נוספים ויצירת סינרגיות נוספות בין מותגיה".

במקביל הודיעה הקבוצה על השקת כרטיס גיפט קארד לכלל מותגיה בשם love gift card. כרטיס הגיפט קארד מיועד בשלב הראשון לשוק החברות המוסדיות והעסקיות בישראל, ויעניק לקראת החגים את האפשרות ללקוחות ועובדי חברות אלה ליהנות מכלל מותגי הקבוצה - קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, איב רושה, טופ-טן ואקססורייז. את הכרטיס ניתן יהיה לרכוש דרך מטה החברה, באמצעות מחלקת B2B , והוא יאפשר רכישה בשווי הכספי המלא בו הוא ייטען, כולל כפל מבצעים.

קסטרו הודיס חתימת העסקה. אביב חופי
רון רוטר, יוסי גביזון וגבי רוטר/אביב חופי

כפי שנדרש בתקן דיווח כספי בינלאומי 3 - צירופי עסקים ("IFRS 3"), מדדה החברה מחדש את השקעתה הקיימת בכל אחת מהחברות בקבוצת חברות הודיס במועד השלמת העסקה בשווי הוגן שלהן בהתאם לשווי מניית החברה במועד השלמת העסקה, שעמד על סך של 102.5 שקל בסיום יום המסחר של ה-156 באוגוסט. שווי זה נמוך משמעותית מהשווי העולה מהעבודה הכלכלית אשר פרסמה החברה העומד על טווח של כ-124 עד 153 שקל למניה.

בעקבות מדידה זו, צפויה החברה להכיר בהוצאה של כ- 62 מיליון שקל - ההפרש בין השקעותיה של החברה בכל אחת מהחברות בקבוצת חברות הודיס ערב העסקה לבין שוויון כפי שנגזר משווי המניה במועד השלמת העסקה. מדובר ברישום הוצאה חשבונאית חד פעמית, שאינה תזרימית. בעקבות השלמת העסקה צפוי ההון העצמי של החברה בספרים לגדול בכ-237 מליון שקל. נכון למועד השלמת העסקה עומד שווי החברה על 860 מליון שקל.

קסטרו החדשה ברמת אביב. איימי נקדאי, אתר רשמי
החנות החדשה של קסטרו ברמת אביב/אתר רשמי, איימי נקדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully