וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום לגהץ תוכלו "לנפנף": המהפכה בתשלומי האשראי

23.9.2018 / 0:00

הצ'קים כבר כמעט לא בשימוש ובקרוב יגיע תורם של כרטיסי האשראי להשתנות. האם פיתוחים חדשים שיאפשרו תשלום נוח ומהיר יוציאו את המונופול על התהליך מידי הבנקים?

תקלה שיבשה תשלומים בכרטיסי אשראי בכל הארץ. טל אנגלנדר
כרטיס אשראי/טל אנגלנדר

המהפכה הטכנולוגית הבאה מאיימת על הבנקים: האפליקציות שכבר היום נמצאות בהליכי פיתוח ידעו לשמור על כספנו לא פחות טוב מהבנק, להפקיד אותו בהשקעות נושאות תשואה שאינן בהכרח בנק וללוות כסף בעת הצורך, מהבנקים או מכל גורם אחר שיציע הלוואה בתנאים טובים יותר. כל זה עדיין לא קרה, אבל המהפכה כבר התחילה, בתחום התשלומים.

ההמחאות הבנקאיות נעלמו כמעט, אך הן עדיין משמשות לתשלומים דחויים בקניות או לתשלום מסי ועד הבית. הגורם החדש בשוק הוא אפליקציות להעברת כסף בין חשבונות בנקים. בישראל הולך הציבור ומתוודע לאפליקציות התשלומים של הבנקים: הן נוחות לשימוש ומאפשרות להעביר במספר נגיעות מסך תשלומים של אלפי שקלים (עד 50 אלף שקל בשנה) לנותני שירותים ולחברים. לפחות לפי שעה מציעים הבנקים את השירות ללא תשלום, למעט עמלות פעולה בחשבון הנגבות לפחות בחלק מהמקרים ממקבל התשלום. האפליקציות מנועות, לפחות לפי שעה, מלספק שירותים לתשלום בבתי עסק, ולא ניתן לשלם באמצעות האפליקציה בסופרמרקט או בחנות האופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully