וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מה שחשבתם: החומר שיהפוך את הבית שלכם למעוצב ופרקטי

מערכת וואלה! בשיתוף אלום גדד, מערכת וואלה! בשיתוף אלום גדד

3.9.2018 / 7:34

כיצד משדרגים החלונות הבלגיים את עיצוב הפנים, מה היתרונות של מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית ומה סוד העמידות של פרגולות האלומיניום? בחברת "אלום גד" מספרים על המוצרים והטרנדים החמים בענף

אלום גד - חוץ. יח"צ,
חלונות האלומיניום הופכים למרכיב יותר ויותר חשוב בעיצוב הבית/יח"צ

חלונות בלגיים: טוויסט של יוקרה

חלונות האלומיניום הפכו לרהיט של ממש, שיכול להפוך את ביתכם מבית סטנדרטי לבית יוקרתי מעוצב ומודרני

בשנים האחרונות, חלונות האלומיניום הופכים למרכיב יותר ויותר חשוב בעיצוב הבית. "חלונות האלומיניום כבר מזמן אינם חלונות שמיועדים רק להגנה מפני פגעי מזג האוויר - הם הפכו למרכיב חשוב ביותר בעיצוב הבית", מסבירים בחברת "אלום גד", "למעשה, החלונות הפכו לרהיט של ממש שיכול להפוך את ביתכם מבית סטנדרטי לבית יוקרתי מעוצב ומודרני".

אחת הסדרות המעוצבת והיוקרתית ביותר היא הסדרה הבלגית, שהיא למעשה פיתוח מתקדם של החלונות הבלגיים העשויים מברזל - עם היתרונות הרבים של האלומיניום. אופייה של הסדרה הוא עיצוב כפרי אלגנטי וייחודי, וכן צר במיוחד - דבר המספק פתח אור מקסימלי ואפשרות לחלוקה במרכז ובצדי החלונות. את החלונות הבלגיים ניתן לקבל בכל גוון קטלוגי קיים, ומומלץ לצבוע אותם במניפת הגוונים המגורענים. הפרופילים נצבעים בשיטה חדשנית, "השיטה האלקטרוסטטית", מה שמקנה לחלון עמידות לאורך שנים ומראה חדשני קבוע ללא צורך בתחזוקה. כדאי לדעת כי הפרופילים הבלגיים נצבעים אצל חברות הצביעה הטובות ביותר בישראל.

אלום גד פנים. יח"צ,
אלומיניום אינו מחליד/יח"צ

פרגולות אלומיניום: תפסו תאוצה

בשנים האחרונות, פרגולות האלומיניום תפסו תאוצה רבה בשוק ההצללות. "המוצר מבוקש למדי עקב היתרונות העצומים שיש לפרגולת האלומיניום על פני העץ והפלסטיק. כך למשל, פרגולת אלומיניום אינה דורשת תחזוקה שנתית קבועה - דבר החוסך זמן, כסף ועבודה מיותרת", מוסיפים בחברה.

נוסף על כך, אלומיניום אינו מחליד, ולפני הגעתו אל בית הלקוח, הוא עובר תהליכים כימיים ונצבע בשיטה האלקטרוסטטית. כך, הצבע אינו מתכלה, המוצר מחזיק מעמד שנים רבות ובכך הפרגולה מספקת מראה חדש גם לאחר זמן רב. בנוסף, ישנן אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות בבחירת הצבע:

פרגולות האלומיניום יכולות להגיע במגוון פרופילים חדישים ומעוצבים המעניקים מראה יוקרתי ומאפשרים מגוון שיפועים ו"מצחיות". וחשוב לא פחות: התקציב. "פרגולה מאלומיניום כמעט שאינה יקרה יותר מפרגולת העץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלום גד- פינת אוכל. יח"צ,
את מעקה האלומיניום אין צורך לתחזק באופן קבוע/יח"צ

מעקות אלומיניום ונירוסטה: שילוב מנצח

מעקות זכוכית בשילוב של אלומיניום ונירוסטה הולכים ותופסים אף הם תאוצה רבה. "הסיבה לכך היא שאנשים הבינו עד כמה אנו, בעלי המקצוע, יודעים את יתרונות האלומיניום והנירוסטה על פני הברזל והעץ. בנוסף, העיצוב החדשני שמשלב מעקה אלומיניום עם זכוכית שמקיפה את המרפסת מספק מראות "נקיים" של הנוף הסובב אותנו. זאת יחד עם תוספת של אור טבעי החודר אל פנים הבית".

את מעקה האלומיניום אין צורך לתחזק באופן קבוע, למעט ניקיון כמובן. הסיבה: אלומיניום ונירוסטה הם מתכות אל-חלד, ולפני שהם מגיעים אליכם הביתה, הם עוברים תהליכים כימיים וצביעה בשיטה האלקטרוסטטית. כך או אחרת, את מעקה האלומיניום בשילוב הזכוכית ניתן לקבל עם זכוכיות רבודות או זכוכיות מחוסמת על פי הזמנת הלקוח. כך גם באשר לעוביים. ב"אלום גד" מציינים כי בשל ההקפדה על בטיחות, מותקנת במוצריהם זכוכיות שעברו חיסום או זכוכיות שקיבלו תקן.

אלום גד-סלון. יח"צ,
את דלתות האלומיניום ניתן כיום למצוא כמעט בכל בית/יח"צ

דלתות אלומיניום: כמעט בכל בית

את דלתות האלומיניום ניתן כיום למצוא כמעט בכל בית בישראל. הן מגיעות במגוון נרחב של דגמים ומגוון צורות פתיחה

את דלתות האלומיניום ניתן כיום למצוא כמעט בכל בית בישראל. הן מגיעות במגוון נרחב של דגמים ומגוון צורות פתיחה: דלת נגררת כנף על כנף (הזזה), דלת כנף פתיחה פנימה או החוצה (כנף על ציר) ועוד. כמובן, בכל דלת ניתן להוסיף חלון, ובחברה מספרים כי מעבר לעבודה מול החברות המובילות בענף, הם מייצרים דלתות בעיצוב אישי.

באתר החברה (www.alumgad.co.il) ניתן למצוא פרטים נוספים.

מערכת וואלה! בשיתוף אלום גדד, מערכת וואלה! בשיתוף אלום גדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully