וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איפה הדליקו אנשי העסקים נרות

רונית מטיאס

5.12.2018 / 13:39

וגם: מכון יופי חדש לחולי הסרטן, סדנת בישול ספרדי לשפים המובילים, מכבי תל אביב וקפה גרג ממשיכים לשתף פעולה ומי זכה לאות הצטיינות מחברת הבנייה הסינית?

יופי נשי

דורית וידבסקי, שרון חזיז, אילן מרגלית, מגי אזרזר, אלי שגיב. רונית מטיאס,
דורית וידבסקי, שרון חזיז, אילן מרגלית, מגי אזרזר ואלי שגיב/רונית מטיאס

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, וחברי הנהלת החברה השיקו אתמול (שלישי) במרכז האונקולוגי ע"ש שיבא תל השומר סלון טיפוח ויופי לנשים וגברים חולי סרטן. שגיב אמר כי המקום יעניק לחולים מקום מפלט מהטיפולים הקשים, בו יוכלו לקבל טיפולי פנים ואיפור על ידי אנשי מקצוע ללא תשלום.

שגיב הדגיש כי נושא האחריות תאגידית-חברתית מהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של החברה, ומיזם זה הוא חלק מאסטרטגיה גלובלית של לוריאל. זהו סלון הטיפוח השני שלוריאל ישראל הקימה, הראשון נמצא במרכז עמותת "אהל-שרה". שגיב הדגיש כי חולי סרטן מתמודדים עם קשיים הנובעים מהמחלה ומתופעות הלוואי של הטיפולים המורכבים, ובתקופות הקשות ביותר הם רוצים להרגיש טוב ולהיראות טוב.

רענן ברגר , אלי שגיב, סימה אבו , יצחק קרייס צלם. אסף לב,
רענן ברגר, אלי שגיב, סימה אבו ויצחק קרייס/אסף לב

יצחק קרייס, מנכ"ל בית החולים אמר כי מדובר בחגיגה כפולה - גם חג החנוכה וגם משהו לא שגרתי -פתיחת סלון יופי של לוריאל. קרייס ציין שיש עוד הרבה דברים שצריך לעשות על מנת לרפא את גופו ונפשו של האדם, ומיזם זה הוא חלק מהמשימה של בית החולים שיבא - להפוך את שיבא מבית לחולים לבית של בריאות. קרייס הביע תקווה לעוד הרבה שיתופי פעולה. הזמרת שרון חזיז שהחלימה מסרטן, ריגשה בסיפורה האישי ואמרה כי זוהי יוזמה מבורכת.

חנכו והתרגשו: מושיק תאומים, מבעלי גיתם BBDO; פרופ אשר ברזלי, מנהל בית החולים לילדים ספרא; יואל הר-אבן, עוזר בכיר למנהל בית החולים; ד"ר רענן ברגר, מנהל מכון האונקולוגי; סימה אבו, מנהלת אדמינסטרטיבית; השחקנית מגי אזרזר; דורית וידבסקי, מנהלת התקשורת לוריאל ישראל, שזכתה למחמאות משגיב על עבודתה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
seperator

ויוה אספנייה

דורון זילברשטיין פאיו קרוז. אסף הרמל,
דורון זילברשטיין ופאיו קרוז/אסף הרמל

דורון זילברשטיין, מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס, ארח את השף פאיו קרוז שהגיע מספרד ל"שף סנטר" - מרכז ההדרכה הקולינארי של יוניליוור פודסולושיינס בקרית שדה התעופה. פאיו העביר סדנאות מעשיות בנושא טאפס ספרדי בפני שפים וצוותי מטבח של מלונות מובילים ומסעדות נחשקות.

קרוז שמח להתארח וזילברשטיין שמח לארח ואמר כי קרוז הביא עמו ניחוח וטעם ספרדי בהתאמה לחיך הישראלי, וכי זוהי הסנונית הראשונה, שכן כחברה בינלאומית מובילה, יוניליוור תקיים סדנאות נוספות עם שפים מתרבויות ומטבחים שונים מהעולם.

seperator

בורסה מדליקה

ערן זיני, יורם דבש, כרמל שאמה הכהן, בועז מולדבסקי. אחיקם בן יוסף ולדבסקי.,
ערן זיני, יורם דבש, כרמל שאמה ובועז מולדבסקי/אחיקם בן יוסף ולדבסקי.

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים ברמת גן, וכרמל שאמה, ראש העיר הנכנס, הדליקו נרות בבורסה. דבש אמר לשאמה כי הקשרים של בורסת היהלומים ועיריית רמת גן הדוקים, והבורסה היא חלק אינטגרלי ומשמעותי מהעיר והביע תקווה כי ימשיכו גם בזמן כהונתו. שאמה אמר כי הבורסה היא גאוות רמת גן.

במדליקים: ערן זיני, מנכ"ל בורסת היהלומים ובועז מולדבסקי, יו"ר מכון היהלומים.

seperator

המכבים מדליקים

ניר אדרי אלי דריקס יאיר מלכה דורון ג'מצ'י וגלעד אלמוג. אלעד גוטמן,
ניר אדרי, אלי דריקס, יאיר מלכה, דורון ג'מצ'י וגלעד אלמוג/אלעד גוטמן

יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי מהנהלת רשת קפה גרג חתמו על חוזה בעלות של כ-1.2 מיליון שקל עם מכבי תל אביב, בסניף הדגל של גרג בקניון TLV שעוצב בצבעי כחול-צהוב. המוזמנים נהנו מארוחת ערב שכללה מנות שהוכנו במיוחד עבור הערב.

יאיר מלכה, מבעלי הרשת, אמר שלא סתם החוזה נחתם בחג המכבים הגיבורים, והם שמחים לחגוג חתימת הסכם חסות לעונה שלישית והדלקת נרות חנוכה עם קבוצה מובילה כמו מכבי, והבטיח כי כחלק ממהלכי הרשת ימשיכו לתרום כרטיסים למשחקי מכבי לחיילים בודדים.

התרגשו: אבי זמיר, מנכ"ל מתחם TLV; אלי דריקס, המשנה למנכ"ל מכבי פוקס ת"א; חבר ההנהלה דורון גמצ'י ששמח לפגוש את דליה מנטבר, כוהנת הפילאטיס, שגילתה כי בצעירותה שיחקה כדורסל במכבי.

seperator

מצטיינים בסין

וינסנט דנג, אבי ליונזון, רן גנץ, גיא בן דוד, מרקו פולסטרי. מקור וילדר,
וינסנט דנג, אבי ליונסון, רן גנץ, גיא בן דוד ומרקו פולסטרי/מקור וילדר

רן גנץ, יו"ר ניו פלדמן, ואבי לוינזון, מנכ"ל ניו-פלדמן, קיבלו בתערוכת "באומה שנגחאי 2018" את אות הזכיין העולמי המצטיין ל-2018 של קונצרן הענק ZOOMLION מסין, המתמחה בשיווק מנופי ענק - עגרוני צריח לענף הבניה. האות ניתן על החדרת ציוד ZOOMLION לשוק הבנייה הישראלי, הקמת והפעלת מרכז לוגיסטי, ומערך שירות מקצועי בישראל. קונצרן ZOOMLION מאגד 15 מרכזי תעשיה בסין ו-5 מרכזי תעשייה מחוץ לסין.

התרגשו: וינסנט דנג, מנהל מכירות טורקיה וישראל ב-zoomlion; גיא בן-דוד, מנהל חטיבת הבניה בניו-פלדמן; מרקו פולסטרי, מנהל פעילות אירופה ואגן הים התיכון ב-zoomlion; אלן צ'אנג, מנהל פעילות טורקיה וישראל ואגן הים התיכון בחברה.

seperator

עסקים מקוונים

עדי יופה, אלי כהן, דרור גלוברמן, רן קויתי. שמעון מלול,
עדי יופה, אלי כהן, דרור גלוברמן ורן קיויתי/שמעון מלול

באווניו בתל אביב נערך כנס מסחר מקוון של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה בהשתתפות מומחים מעולם המסחר המקוון מישראל ומהעולם, ביניהם נציגי אמזון, איביי, פייפאל, עדי רונן, מייסדת עדיקה; עופר ירום, מנכ"ל azrieli.com; אלון ישראלי, מנכ"ל מרמלדה מרקט; השר אלי כהן; איש הטלוויזיה דרור גלוברמן; ורן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה.

seperator

מגשימים משאלות

דביר בנדק, תמר סאפר, דניס ואבי בר אהרון.. יריב דגן,
דביר בנדק, תמר סאפר, דניס ואבי בר אהרון/יריב דגן

דניס ואבי בר-אהרון, מייסדי Make-A-Wish Israel המגשימה משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים, חגגו את האירוע השנתי של העמותה בחסות בנק מזרחי טפחות.

במופיעים: דביר בנדק, יו"ר העמותה; ליאור כלפון, חבר ההנהלה; קובי מימון, נמרוד הראל אבי גרייניק וצוות קומיקאזה.

היו ותרמו: תמר סאפר, הממונה על האחריות החברתית במזרחי טפחות; אלון לוי, מנכ"ל יקב עמק האלה; ניר שרצקי, מנכ"ל איתוראן; איציק אוזנה, מנכ"ל אייס.

seperator

חדשנות בפתח

רמי גרינברג איציק אברכהן , משה רוזנבלום ,אילנית גריוביץ ברגר, אבי לוי. מקור דניאלה רייבנבך,
רמי גרינברג, איציק אברכהן, משה רוזננבלום, אילנית גרייבץ ברגר ואבי לו/מקור דניאלה רייבנבך

בקניון עופר סירקין בפתח תקווה נפתח סניף של רשת הפארם החדשה BE מקבוצת שופרסל. איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל סיפר כי כשפגש את אבי לוי, מנכ"ל קבוצת מליסרון כשרכשו את ניו פארם, הבטיח לו שיביא לתחום הפארם את הבשורה, והיום הוא יודע שהצליחו להביא משהו אחר, חדשני ושונה. לוי איחל הצלחה לרשת החדשה ואמר שאין ספק שמה שעשו מעורר השראה.

בחונכים: אורי וטרמן, מנכ"ל רשת BE; שי טל, סמנכ"ל הנכסים; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר; אילנית גריוביץ'-ברגר, מנכ"לית קניון עופר סירקין; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה; דני דרימר, משנה למנכ"ל רשת Be; רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה שהודה על הכבוד בהבאת חדשנות בקמעונאות לפתח תקווה, ואמר כי ככל שחברות נכנסות לעיר, מעבר לזה שהן משלמות ארנונה, הן מעסיקות עובדים מהעיר, והם ימשיכו לעודד השקעות ולהיות אחת מהערים עם כח הקנייה הגדול.

seperator

פולנים בקניון

ארנון תורן, רן קוניק , עמיר משה צילום. אלעד גוטמן,
ארנון תורן, רן קוניק, עמיר משה/אלעד גוטמן

בקניון עזריאלי גבעתיים נפתח הסניף השני של מותג ריזרבד בהשקעה של 6 מיליון שקל עם הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ. עמיר משה, מנכ"ל קבוצת O&H אמר כי בעקבות הצלחת השקת המותג בישראל באוגוסט 2018, החליטו להקדים את הפתיחה ממרץ 2019, והוסיף כי הסניף יהיה לנשים בלבד, מהסניף השלישי חלק מהסניפים, יכללו מחלקות לגברים ולילדים ובסה"כ יפתחו כ-30 חנויות.

באופנתיים: סוניה ליבנת, מבעלי קבוצת H&O; ליעוז נורי, סמנכ"ל תפעול O&H; פיוטר קושמירק, מנהל שיווק ריזרבד; רן קוניק, ראש עירית גבעתיים; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; אילן ג'רבי, מנכ"ל הקניון; אייל חנקין, יו"ר קבוצת עזריאלי.

seperator

מדליקים בגדול

רז צלצמן עם שמואל עטייה וזאב שטיין. אמיר מאירי,
רז צלצמן, שמואל עטייה, זאב שטיין/אמיר מאירי

משה לאון, ראש עיריית ירושלים, הדליק נרות בחנוכייה הגדולה ביותר בעולם. אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר, אמר כי החנוכייה היא מתנתם לעיר, בתקווה שאורה יגיע לכל העיר. עלות הקמת החנוכייה שגובהה כ-11 מטרים, ורוחבה כ-54 מטרים - כחצי מיליון שקל.

במדליקים: זאב שטיין, מנכ"ל ריבוע כחול נדל"ן; הרב הראשי לירושלים, הגאון הרב אריה שטרן שליטא; עו"ד יצחק שמעוני, סגן נשיא בית המשפט העליון; עו"ד אלישע פלג, חבר מועצת העיר ירושלים; עמית יולביץ, מנהל מסחר נדל"ן כלל ביטוח; רז זלצמן, מנהל נדל"ן כלל ביטוח; שמואל עטיה, מבעלי עטיה נכסים; דיעל ענתבי, סגנית ראש העיר; עופר ברקוביץ', חבר מועצת העיר ירושלים; דני בונפיל, יו"ר הסתדרות העובדים.

seperator

שוחים לאליפות

שי שכנר, מירי רגב וערן שיין. גיל נחושתן,
שי שכנר, מירי רגב, ערן שיין/גיל נחושתן

איריס ואילן בן-דרור, מבעלי מותג ספידו, נתנו חסות למשחה ספידו מילניום ה-20, לזכרו של יוסי שכנר ז"ל, בו השתתפו 770 שחיינים מישראל ומהעולם. בין השחיינים: יהונתן קופלב ואנסטסיה גורבנקו. מירי רגב, שרת התרבות והספורט, קפצה לברך את שי שכנר, אביו של יוסי - ממארגני המשחה.

seperator

גוזרים וטועמים

אופיר אורן ובילי ברזילי. דודו רוזן,
אופיר אורן ובילי ברזילי/דודו רוזן

בילי ברזילי, מבעלי "מר.פרצעל", פתח מקום בקניון עזריאלי תל אביב, והזמין את אופיר אורן מנכ"ל הקניון, לגזור את הסרט ולטעום פרצעל ביצה, פרצעל שוויצרי עם גבינה נמסה ועוד. ברזילי סיפר כי בכוונתו להתרחב בשנה הקרובה עם סניפים נוספים.

seperator

בחורה ממש זהב

רוני קהאן אילן גרבי. מקור לב תקשורת,
רוני קאהן ואילן ג'רבי/מקור לב תקשורת

רוני קהאן, בעלת רשת תכשיטים הנושאת את שמה, השיקה את קולקציית התכשיטים שלה בקניון גבעתיים. אילן גרבי, מנכ"ל הקניון, קפץ להתרשם, ופירגן לקהאן הצעירה, שמנהלת 7 סניפים ועומדת בפני פתיחת שני סניפים נוספים בקניונים מובילים. קאהן אמרה כי הרשת שומרת על רמת מחירים נוחה וקולקציה זמינה המתחלפת כל שבועיים.

seperator

מצטיינים בסטארט אפ

נשיא מכללת אפקה, פרופ' עמי מויאל, ראש עיריית ת"א רון חולדאי;. אסף גאם הכהן,
עמי מויאל ורון חולדאי/אסף גאם הכהן

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, השתתף בטקס שקיימה השבוע מכללת אפקה להנדסה בהיכל התרבות בעיר. בטקס, שהונחה על ידי דרור גלוברמן, בירך חולדאי את המכללה ובוגריה, והוסיף כי "תל אביב היא עיר הסטארט אפ של אומת הסטארט אפ, והיא בית לחשיבה רציונלית, למדע, למחקר ולהשכלה באשר היא, וזה לא תפקיד פשוט במקום שבו יש זרמים נגדיים שעולים לפני השטח".

במהלך הטקס קיבלה יחידת 8200 את תואר "עמית כבוד" של מכללת אפקה להנדסה על תרומתה לביטחון המדינה ולהכשרת הון אנושי טכנולוגי מצוין. התואר הוענק בטקס הענקת תארים של אפקה למפקד היחידה.

עמי מויאל, מעניק את "אות הבוגר" להראל טייב. אסף גאם הכהן,
עמי מויאל והראל טייב/אסף גאם הכהן

במהלך הטקס העניק נשיא מכללת אפקה להנדסה, פרופסור עמי מויאל, גם את הוקרת "אות הבוגר" להראל טייב, מנכ"ל חברת Kryon Systems, ספקית מובילה לפתרונות תהליכי אוטומציה רובוטיות חכמות (RPA), בהיותו בוגר הנדסת תוכנה של אפקה שתרם תרומה משמעותית לקדמה הטכנולוגית והצליח לבלוט ולהשפיע בתחומו בארץ ובעולם.

בטקס השתתפו גם סגן יו"ר המועצה להשכלה גבוהה, פרופ' אדו פרלמן; ו-436 מוסמכי ובוגרי אפקה ובני משפחותיהם. במהלך הטקס פנה פרופ' מויאל אל הבוגרים הטריים ועודד אותם להשתמש בכלים הרבים שרכשו במהלך לימודי ההנדסה: "אנחנו חיים בתקופה מדהימה, שבה לכל אדם ישנו הפוטנציאל לשנות את העולם ולהפוך אותו למקום טוב יותר".

seperator

ספורטיביים בבירה

יובל בראון ואיציק קורנפיין. מקור עליזה וניצן,
יובל בראון ואיציק קורנפיין/מקור עליזה וניצן

יובל בראון מנכ"ל ומבעלי Saucony, מותג נעלי הריצה, ומנותני החסות הראשית למרתון "ווינר" ירושלים, נפגש עם איציק קורנפיין, מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים, כדי לסגור פרטים אחרונים לקראת המרתון הצפוי להתקיים ב-15 במרץ 2019.

seperator

עצמאיות בשטח

קרן מור, תמר קרוון , קרן שביט , אושרת וונגר. יפעת גולן,
קרן מור, תמר קרוון, קרן שביט, אושרת וונגר/יפעת גולן

המעצבת קרן שביט השיקה בית ספר להשראה לרגל יום הולדת שנה לבית הקונספט שבבעלותה ביפו. בית הספר יעודד נשים לצאת לדרך יזמית עצמאית על ידי הענקת ידע וכלים יצירתיים במגוון תכנים, סדנאות והרצאות בתחום האמנות והיצירה לצד עיסוק במורכבות האישה היזמית, על מנת לסייע להן לצלוח את אתגר היזמות ולהגיע לחירות כלכלית.

שביט ניצלה את המעמד להשקת קולקציית סתיו-חורף 2018-19, הכל באווירה יפואית אותנטית עם מוסיקה אתנית.

במשיקות: אושרת וונגר, מנכ"לית המותג; קרן מור, הפרזנטורית של המותג; אשת הטלוויזיה אורלי וילנאי; הצלמת תמר קרוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully