וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: הילד נשוי ועובד - אז למה אמא דואגת?

אלון גל

28.12.2018 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה שדואגת לבנה מכיוון שאינו מחפש עבודה במקצוע אותו למד

אישה מבוגרת עובדת בגינה. ShutterStock
דואגת לילדים/ShutterStock

המאמן האישי אלון גל שוחח בתוכניתו ברדיו 103FM עם אמא מודאגת. "הילד" בן 36, נשוי ואבא לשני ילדים שלמד תואר ראשון בחינוך מיוחד אך לא הצליח לעבוד בתחום. במקום, הוא עוסק בעבודות שונות ומשונות בתחום משק הבית.

"לדעתי הוא לא אוהב שמישהו נמצא מעליו ולכן מעדיף להיות עצמאי", מספרת האם, "אני תוהה למה הוא לא מחפש עבודה. בעבר הוא ניסה להקים מעון בביתו אך לצערי למרות כל ההשקעה - זה לא צלח. הוא עצמו לא מרגיש שהוא נמצא באיזושהי בעיה. מה עליו לעשות ובמה אני יכולה לסייע?"

אלון הבהיר לאם שהוא דווקא מסכים עם אותו ילד בן ה-36. "אם היית מספרת לי שהוא בדיכאון ולא מתקדם לשום מקום ללא משפחה וילדים הייתי אומר לך שיש כאן בעיה כי הוא תקוע במקומו מבלי לממש את עצמו. כשבן אדם עובד, מפרנס את משפחתו בכבוד ומבסוט מכך אני שמח בשבילו. לכל אחד מאיתנו יש את הדרך שלו וגם לו יש את הדרך שלו ואת השיטה שלו. כשיגיע הרגע שהעבודה תפריע לו הוא ישנה את מה שהוא מרגיש שיש לשנות".

האם ציינה שבנה הולך למאסטר שף והתקבל לתוכנית אך הוא חשש מהפרסום ועזב את התוכנית וחששה שבנה מוותר לעצמו. אלון הבין לליבו של הבן: "אני אמנם חשוף לתקשורת ויש אנשים שלא בנויים לחשיפה. זה בסדר גמור. החיים הובילו אותי למקום הזה ואני מודה על כך. את יכולה לעשות דבר אחד בשבילו - תאמרי לו שאת נמצאת שם בשבילו ותהיי גאה בו על מי שהוא. זה כל מה שהוא צריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully