וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין עשן בלי אש

16.1.2019 / 16:37

אחרי השקתו הרשמית ביפן, חברת פיליפ מוריס השיקה בישראל את הדור הבא (3) של האייקוס באירוע נוצץ ונטול עשן. ההשקה מגיעה על רקע חוק הטבק, המטיל מגבלות על שיווק ופרסום מוצרי טבק ללא אבחנה בין עישון ובין חימום טבק ללא בערה ומחריג את העיתונות המודפסת מהאיסור

אייקוס 3 פיליפ מוריס. יח"צ,
אייקוס 3/יח"צ

יצרנית האייקוס חשפה אמש (שלישי) באירוע נוצץ בתל אביב את הדגמים החדשים: אייקוס 3 ואייקוס 3 מולטי, הפועלים על טכנולוגיה של חימום טבק ללא שריפתו ומיועדים כאלטרנטיבה למעשנים בגירים המחפשים חווית טבק מספקת ללא עשן. אייקוס 3 קיבל מתיחת פנים ובגרסתו החדשה מגיע מעוצב יותר וקומפקטי מגרסתו הקודמת.

אייקוס 3 מולטי מעוצב כדי להתאים לכיס עם 10 שימושים ברציפות ללא צורך בטעינה. זמני הטענה התקצרו והדגמים החדשים יגיעו עם תאורת לד. הדגם המקורי והראשון של אייקוס הושק בישראל בתחילת 2017. הטכנולוגיה באייקוס מאפשרת צריכת ניקוטין באמצעות חימום מקלוני טבק (HEETS) ללא בעירה, כך שלא נוצר עשן במהלך השימוש במכשיר.

השקת הדור חדש של אייקוס מגיעה על רקע אישור הצעת החוק להגבלת הפרסום והשיווק של מוצרי טבק בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת ב-31 בדצמבר בשנה החולפת.

אייקוס 3 פיליפ מוריס. יח"צ,
השקת אייקוס 3/יח"צ

עיקרי החוק החדש הם: פרסום מוצרי עישון ייאסר, למעט פרסום בעיתונות המודפסת, איסור הצגת מוצרי עישון בנקודות מכירה למעט בחנויות לממכר מוצרי טבק ואלכוהול. הגבלת ריכוז הניקוטין בסיגריות אלקטרוניות ל-20 מ"ג. אזהרות בריאות על חפיסות מוצרי עישון (לרבות (HEETS אשר יוגדלו ל-65%, בעוד על סיגריות אלקטרוניות תחול החובה לאזהרת בריאות בגודל של 30%. חפיסות אחידות נטולות מיתוג לכלל מוצרי העישון והטבק, לרבות סיגריות אלקטרוניות.

בעוד שהגבלות על פרסום ושיווק סיגריות ומכירתן הגלויה התקבלו בהסכמה גורפת של רוב חברי המשכן, שני סעיפים בחוק החדש נותרו שנויים במחלוקת. הראשון הוא ההחרגה של איסור הפרסום בעיתונות המודפסת. בעניין זה לא ברורה כוונת המחוקק שבחר לאפשר פרסום אך ורק בעיתונות המודפסת. האם נער הנוסע ברכבת ומול פניו מודעות ענק בעיתונים הפזורים סביבו ייפתח עיוורון סלקטיבי לתוכן הפרסום?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אייקוס 3 פיליפ מוריס. יח"צ,
השקת אייקוס 3/יח"צ

התהייה השנייה לגבי החוק החדש קשורה במוצרים העשויים להיות מופחתי סיכון בשל היעדר תהליך בערה - ביניהם מוצרי הטבק לחימום. האם לא הגיוני היה לייצר בידול בין מוצרי טבק בעישון מסורתי (הכולל בערה) ובין מוצרי טבק המיועדים לצריכת ניקוטין בחימום?

כך או כך, עיקרי החוק החדש פורסמו ברשומות ב-8 בינואר השנה, כך שהגבלות הפרסום באמצעי התקשורת ייכנסו לתקפן ב-8 במרץ 2019.

אייקוס 3 פיליפ מוריס. יח"צ,
השקת אייקוס 3/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • אייקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully