וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: נשות העסקים מובילות את המסחר ביום האישה

רונית מטיאס

3.3.2019 / 14:29

וגם: דור עשירי למכשירי סמסונג, רקפת רוסק-עמינח בשיחה נשית, אסתי גינזבורג תורמת להצלת חיים, מנהיגי העתיד שופטים את פשעי העבר וסטארטאפ ההשקעות חוגג 50 אלף הורדות

בורסה נשית

מרב לשם ,אורלי גרינפלד, לבנה שיפמן ,לילך אשר טופילסקי, סגי איתן, אירית איזקסון חני שטרית בך. יח"צ,
מרב לשם, אורלי גרינפלד, לבנה שיפמן ,לילך אשר טופילסקי, סגי איתן, אירית איזקסון, חני שטרית בך/יח"צ

בכירות המשק הישראלי ושוק ההון התייצבו הבוקר בבורסה לני"ע לטקס פתיחת המסחר לציון יום האישה הבינלאומי. איתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה, אמר כי למעלה מ-60 בורסות בעולם מציינות השבוע את יום האישה הבינלאומי וישראל היא הבורסה הראשונה שפותחת את המסחר לציון יום חשוב זה. לצערו, אם מסתכלים על החברות הציבוריות ממדד ת"א-125 רק עשר נשים מכהנות בתפקיד יו"ר או מנכ"ל, ובבורסה לני"ע יש רוב נשי - 60% מכלל העובדים והמנהלים הן נשים, ומניסיון אישי שלו, יש המון יתרונות לכח הנשי.

לילך אשר טופילסקי, איתי בן זאב, סגי איתן. רונית מטיאס,
לילך אשר טופילסקי, איתי בן זאב, סגי איתן/רונית מטיאס

המסחר נפתח בלחיצה משותפת של מנהלות בכירות בחברות ציבוריות ממדד ת"א-125: אירית איזקסון, יו"ר הבנק הבינלאומי, סגי איתן, מנכ"לית חברת נכסים ובניין, לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט, ולבנה שיפמן, יו"ר מוניציפל בנק לצד מנהלות בכירות בבורסה והקומיקאית עדי אשכנזי שמובילה מהלך רחב היקף שיזמה הבורסה - הפחד לא משתלם, שנועד לעודד את הציבור הרחב להסיר את הפחדים מהבורסה, להעמיק את ההכרות עם שוק ההון ולהגדיל את המעורבות בתחום.

אירית איזקסון אמרה שהיא גאה לציין כי בבנק הבינלאומי כ-70% מכוח העבודה הן נשים וכ-55% משדרות הניהול הן נשים וחייבות להיפתח הזדמנויות למחצית מכוח העבודה במשק ולאפשר את תרומתן הכבירה של הנשים למשק ולכלכלה. לילך אשר-טופילסקי, אמרה כי בדיסקונט למעלה מ- 50% מכח האדם הן נשים, ובתעשיית הבנקאות נשים פרצו דרך והיוו דוגמא לנשים נוספות לכהן בתפקידי מפתח, כשהראשונה הייתה גליה מאור, מנכ"לית בנק לאומי לשעבר וכיום מכהנות מנכ"ליות בבנקים המובילים, ועלינו ללמוד ולהבין איך נכון לפרוץ ולנפץ תקרות זכוכית גם בתעשיות נוספות, בנוסף לתעשיית הבנקאות.

סגי איתן אמרה שלאורך ההיסטוריה נשים הוכיחו את עוצמתן ותרומתן החשובה לחברה בכל תחומי החיים, ורואים יותר ויותר נשים מאיישות תפקידים משמעותיים בכל שכבות הניהול בתחומים שונים, כשתחום בולט במיוחד הוא תחום הפיננסים בו מכהנות 4 מנכ"ליות בבנקים ורגולטוריות כמו מפקחת על הבנקים, יו"ר רשות לניירות ערך והממונה על ההגבלים העסקיים, ועד לאחרונה גם הממונה על שוק ההון ונגידת בנק ישראל כולן מוכשרות מאוד.

לבנה שיפמן אמרה ששנים שהסקטור הבנקאי מוביל ברוב נשי נבחרת של מנהיגות מקצועית ואיכותית. נותר רק לקוות כי בשנים הקרובות נראה גידול משמעותי בייצוג הנשי גם בסקטורים נוספים, מה שיתרום לחברות עצמן ולחברה הישראלית.

עדי אשכנזי אמרה שהיא גאה להוביל את קמפיין הבורסה-לקוח מפרגן לנשים שנותן מקום שהוא יותר משוויוני, ולגבי נוכחות נשים בשוק העבודה, יש נשים מוכשרות ואמביציוזיות, אך מה שחסר הוא חקיקה שנותנת להן לצאת לעבוד בעיקר בשנים של תחילת האימהות.

עוד בפותחות: אלה אלקלעי, סמנכ"לית פיתוח עסקי ב-IBI; חנה פרי-זן, יו"ר פעילים; אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה; נעמי זנדהאוז, דירקטורית בבורסה; אורלי גרינפלד, סמנכ"לית בכירה ומנהלת מחלקת הסליקה בבורסה; חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית; מירב לשם סמנכ"לית בכירה והיועצת המשפטית בבורסה לניירות ערך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

הכל עשר

מיה סגל, דניאל רי, רונן סלם, גיא היבש, ג'סטין ג'ו. רונית מטיאס,
מיה סגל, דניאל רי, רונן סלם, גיא היבש, ג'סטין ג'ו/רונית מטיאס

חברת SAMSUNG Electronics ישראל, השיקה היום בבית השמחות" בתל-אביב, את סדרת מכשירי הS- - Galaxy S10: Galaxy S10, Galaxy S10+ ו-Galaxy S10e , המציינת עשור מהשקת הGalaxy S הראשון. השמחה הייתה גדולה כי לדברי ג'סטין ג'ו, מנכ"ל סמסונג ישראל, ישראל היא בין המדינות הראשונות בהן מושקים המכשירים. ג'ו הוסיף כי סדרת Galaxy S הגדירה מאז ומתמיד טכנולוגיה פורצת דרך וחדשנות בעולם הסמרטפונים, וגם אחרי עשור, הסדרה ממשיכה במסורת עם מכשירים שתוכננו ועוצבו לרמת ביצועים גבוהה במיוחד שמשתמשים רוצים וצריכים, וסמסונג מתחה את גבולות האפשר, יותר מסך, יותר מצלמות, יותר סוללה - כדי לאפשר לצרכנים לבטא יותר ממה שהם אוהבים. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר של השף אסף גרניט והתנסו בסדרה הכוללת 3 מכשירים ייחודיים שהם חווית הדור הבא. גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, אמר כי סדרת הגלקסיS10 תספק לצרכן הישראלי חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת, לצד עיצוב חדש ומרהיב, ולראשונה בסמסונג, טכנולוגיות חדשות שמציעות תועלת בלתי מתפשרת למשתמשים.

התרגשו: ג'סטין ג'ו, מנכ"ל סמסונג ישראל; דניאל רי, מנהל חטיבה העסקית של חטיבת המובייל; רונן סלם, סמנכ"ל שיווק; ומיה סגל, הדוברת החדשה.

seperator

שיחה נשית

ליטל יעקובוביץ דראי, פזית דבש נרקיס, דינה פרידמן, רחל מנדלוביץ, ליאת בקייר, רינת יעקובי, קרן טאירי, עדי פסח, עדיה שיפמן, חגית רז, אירית דגמי, איילת שאשא, טליה כהן אבוטבול, יאנה דרום, טלי כגן בלסון, רקפת רוסק עמינוח, יעל טייץ, ורד דלאל, רוני מעוז. יח"צ,
ליטל יעקובוביץ דראי, פזית דבש נרקיס, דינה פרידמן, רחל מנדלוביץ, ליאת בקייר, רינת יעקובי, קרן טאירי, עדי פסח, עדיה שיפמן, חגית רז, אירית דגמי, איילת שאשא, טליה כהן אבוטבול, יאנה דרום, טלי כגן בלסון, רקפת רוסק עמינוח, יעל טייץ, ורד דלאל, רוני מעוז/יח"צ

רקפת רוסק-עמינח, מנכ"לית בנק לאומי, אירחה לרגל יום האישה הבינלאומי 14 נשים נבחרות מקהילת "דיגיטליות בעסקים" - קבוצת פייסבוק סגורה המונה כ-5,000 חברות, שהוקמה במטרה לסייע לנשים יזמיות ובעלות עסקים לקדם ולהצמיח את העסק שלהן באמצעות פלטפורמות דיגיטליות. במפגש התקיימה שיחה פתוחה ובלתי אמצעית בין רוסק-עמינח למשתתפות, על ההזדמנויות והאתגרים של נשים כיום בעולם הדיגיטלי.

seperator

תורמים ומצילים

עמי פומרנץ אסתי גינזבורג ודינה אספן. מקור רייבנבך,
עמי פומרנץ אסתי גינזבורג ודינה אספן/מקור רייבנבך

אסתי גינזבורג, הפרזנטורית של בית האופנה גולברי, והזמר דודו אהרון השתפו בערב גאלה לארגון איחוד ההצלה, שנערך בלוס אנג'לס ובמהלכו גויסו 5 מיליון דולר לארגון איחוד הצלה - רשת מתנדבים להצלת חיים בישראל, הבנויה בנויה מאזרחים מתנדבים שלמדו עזרה ראשונה. גינזבורג הנחתה את הערב לצד ג'יי לנו, וסיפרה שהיא מכירה את הארגון מקרוב והיה לה חשוב להיענות להצעה להשאיר את בעלה והילדים בבית ולבוא לתרום.

התרגשו: השחקן ג'ון וויט, איש העסקים עמי פומרנץ', יוצרת סרטים דוקומנטרים דינה אספן ועוד.

seperator

ביקור קליל

צורי דבוש, אלי כהן, אריה (ריצ'י) ריכטמן, משה קונינסקי. מקור וילדר,
צורי דבוש, אלי כהן, אריה/מקור וילדר

שר הכלכלה אלי כהן ומשה קונינסקי, ראש עיריית כרמיאל, סיירו במפעל ''קליל'' בכרמיאל, מהמובילים בישראל בתחום חלונות האלומיניום. צורי דבו, היו''ר, ואריה (ריצ'י) ריכטמן, המנכ"ל, שמעו מהשר כי פיתוח וקידום העסקים והתעשייה בכרמיאל יביא ליצירת עוד מקומות תעסוקה, לטובת הפריפריה הצפונית ונמצא בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה.

דבוש אמר כי התגובות הטובות לחלונות הבאוהאוס של קליל, הראו לשמחתם כי כהן מהווה שותף לתפיסת החדשנות כמנוע צמיחה גם בתעשייה מסורתית לחברות מצטיינות כמו קליל שאינן מייצאות ומהוות מקור פרנסה למאות עובדים בפריפריה.

seperator

הורדה לצורך עלייה

קרן צוקרמן אאור שרף ואור פלס. יח"צ,
קרן צוקרמן, אור שרף ואור פלס/יח"צ

קרן צוקרמן, אור פלס ואאור שרף, מייסדי חברת Feezback, סטארט אפ חדשני בתחום הפינטק, חגגו עם הנהלת החברה ועובדיה 50,000 הורדות לאפליקציה החדשה שהחברה השיקה. פיזבק מציעה לצרכן הישראלי מומחה פיננסי אישי ואובייקטיבי שיסייע להוזיל את העלויות והעמלות המשולמות לבנקים. לחברה משקיעים מובילים ביניהם Techstars המתמחה בהשקעות בסטארטאפים.

צוקרמן אמרה שהחיבוק שהחברה זוכה לקבל מקהל המשתמשים בישראל הוא הבעת האמון הכי חזקה שניתן לבקש, והחברה נחושה להמשיך ולהוביל את מהפכת הצרכנות הפיננסית בישראל. בחברה הבטיחו לחגוג בגדול100,000 הורדות.

seperator

קרן אור

ניבה קירסטן , קארן גילרמן, אורית קלוגמן. רונית מטיאס,
ניבה קסטין , קארן גילרמן, אורית קלוגמן/רונית מטיאס

היזמית והצלמת קארן גילרמן חגגה בביתה יום הולדת לחברות הקרובות. גילרמן פינקה את החברות עם מתנה מפנקת, קרם עיניים בסדרת 3D היוקרתית של מעבדות GIGI. למחרת בבוקר נסעו גילרמן ואסרף לסוף שבוע ארוך במלון בראשית להמשך חגיגות יום הולדת.

אלינור מילצן , קארן גילרמן  נעמי רודיך. רונית מטיאס,
אלינור מילצן , קארן גילרמן נעמי רודיך/רונית מטיאס

בחוגגים: ההורים ג'ניס ודני גילרמן שהפתיעו אותה עם רכב חדש; החבר איש העסקים דודי אסרף; החברות: היזמית אלינור מילצ'ן; הסטארטפיסטית נעמי רודיך; המתקשרת אריאן לב; ניבה קסטין מביה"ח ליס; הצלמת והאומנית מירב דהאן; אורית קלוגמן, דוברת ביה"ח קפלן; האומניות ראלי סמית ואסנת צימרמן; ליאורה אשר; אירית פרלמן-אדמוני, בעלת אנונימוס דנסרס; דרי צורי מ"מוחברים לחיים"; אורית בנבנשתי, מבעלי תגבור; עו"ד אורית מור-סיניבר; מאיה יעקבס, מנכ"לית עמותת צלול חדוה שרון, מבעלי לייטהאוס..

ג'ניס ודני גילרמן, קארן גילרמן-הראל ובניה רון ויונתן. רונית מטיאס,
ג'ניס ודני גילרמן, קארן גילרמן-הראל ובניה רון ויונתן/רונית מטיאס
seperator

יופי בינלאומי

לונא מנסור עדינה סהבט רונית יודקביץ חלי ממן וכנרת הנדלס. דודי חסון,
לונא מנסור, עדינה סהבט, רונית יודקביץ, חלי ממן וכנרת הנדלס/דודי חסון

מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז, משיק לרגל יום האישה הבינלאומי, קמפיין להעברת מסר על יופי נשי אוניברסאלי והעצמה נשית, במסגרת קמפיין בינלאומי בו כל מדינה בוחרת נבחרת נשים המייצגות את מודל היופי החדש.

בישראל נבחרו גורו הדיאטה חלי ממן שהתמודדה בצעירותה עם בעיות משקל ודימוי עצמי נמוך; הזמרת כינרת הנדלס שמתמודדת עם מגבלה פיזית מלידה; דניאל פרנקל, אתלטית ישראלית ושיאנית ישראל בקפיצה לגובה המובילה מסר שגוף ספורטיבי הוא גוף יפה בקרב נערות; השחקנית מהמגזר הערבי לונא מנסור; הדוגמנית והשחקנית רונית יודקביץ; והסטודנטית עדינה סהבט.

אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל אמר כי מטרת הקמפיין היא לשתף דור חדש במסר של לוריאל פריז הקורא לאמץ את מי שאנחנו, וכל הנשים שנבחרו להוביל את הקמפיין בארץ ובעולם, הן דוגמא להגשמה עצמית ומודל לחיקוי.

הקמפיין מושק במקביל להרחבת קשת גוני המייקאפ טרו מאץ', ובקמפיין הנשים מדגימות על עצמן גוון מייקאפ חדש, ומספרות כיצד הבעיה איתה היא מתמודדות על בסיס יומי, הפכה אותה לסיפור הצלחה. סלוגן הקמפיין: "הגוון שלך האמת שלך".

seperator

מנהיגים עתיד

שלמה גרוסמן ואסא כשר. חגי גפן,תדמית,
שלמה גרוסמן ואסא כשר/חגי גפן,תדמית

במסגרת פרויקט "הנבחרים" - צעירים מנהיגי העתיד של ישראל שמוביל עו"ד אבי עומר, נערך במרכז הכנסים הבינ"ל במכללה האקדמית אשקלון משפט מבוים לפושע הנאצי, ארנסט רודין-מאבות תורת הגזע הנאצית. פרופ' אלון חן, נשיא מכון ויצמן הנכנס, סיפר כי לפני כ-3 שנים, חשף ממצאים מחרידים של מאות מוחות שהוחזקו במרתפי המפלגה הנאצית.

חבר השופטים הורכב מרויטל יפה-כץ, נשיאת בית המשפט המחוזי באר-שבע; השופטת המחוזית דינה כהן; פרופ' אסא כשר; פרופ' שמעון שטרית; פרופ' חזי לוי, מנכ"ל בית החולים ברזילי; פרופ' שלמה גרוסמן, נשיא המכללה; פרופ' פנחס חליוה, מנכ"ל המכללה; ואיש העסקים אלי אלעזרא התורם לפרויקט.

seperator

והעיקר לא לפחד

ליאור רז וערן רולס. מרכז הבנייה הישראלי,
ליאור רז וערן רולס/מרכז הבנייה הישראלי

ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, ערך פורום ל'מנהלי תעשיות הבנייה' במרכז הבנייה הישראלי, עם קבוצת דקל-מחירוני דקל, ובמבי - חברת מערכות תוכנה מובילה לניהול כולל של מערכי שיווק, מכירות, קשרי ושירות הלקוחות. בשיחה עם גדי סוקניק, אמר ליאור רז, שחקן ותסריטאי ישראלי (פאודה), לא לפחד לנסות, מקסימום תצליחו, וסיפר על המסלול הארוך והמייגע, שכלל הרבה כישלונות, דלתות סגורות והרבה "לא", אך לעולם לא הוביל לייאוש וויתור על היעד.

seperator

נא לגעת

אורן יצחקי וכריס נילי. נעום פיק,
אורן יצחקי וכריס נילי/נעום פיק

כריס נילי, יועץ נשיא ארה"ב לאנשים עם צרכים מיוחדים, ובכירי הקהילה היהודית, סעדו ארוחת-ערב במסעדת Blackout - מסעדת החושך במרכז "נא לגעת" ביפו. אורן יצחקי, מנכ"ל המרכז סיפר כי זהו מרכז תרבות ואומנות ללא מטרות רווח המהווה מקום מפגש בין אנשים חירשים ועיוורים עם הקהל הרחב.

seperator

הפסקת תה

רפי קרסו ושמעון שרבף. גיל פרמון,
רפי קרסו ושמעון שרבף/גיל פרמון

היזם שמעון שרבף המתמחה בחיבור ישראלים לעסקים בסין, השיק במרכז תרבות סין בתל-אביב את מותג Te - יצרנית תה הפרמיום הישראלית הראשונה בשיטת מ"המטע לספל" (from field to cup). Teהינה החברה הישראלית הראשונה ובין החברות הבודדות היום במערב שמעורבת בתהליך הגידול, וקביעת איכות התה על-ידי מומחי תה מקומיים.

המותג מביא לישראל, ובהמשך למדינות נוספות, את אמנות, תרבות וחווית התה הסינית העילאית. עלות הקמת המותג בישראל כ-5 מיליון שקל.

Te יציע מוצרי תה בקניונים ברחבי הארץ באמצעות ביתני תה בוטיק בהתאמה אישית. ביתן התה הראשון יפתח בקניון הזהב בראשון לציון. שוק התה בישראל גלגל ב-2018 כ-460 מיליון שקל, עם מכירת כ-15 מיליון אריזות תה. דו"ח נילסן מראה עלייה של 3.5% בצריכת התה הירוק ועלייה של 50% בצריכת התה הבריאותי בהשוואה לשנה הקודמת.

seperator

מהפכה של תקווה

ד"ר אביגדור קפלן, חיים כץ, מרמי סולימני. רפי דלויה
ד"ר אביגדור קפלן, חיים כץ, מרמי סולימני/רפי דלויה

שר העבודה והרווחה, חיים כץ, אירח את רמי סולימני, מנכ"ל ג'וינט ישראל; נאווה ברק, יו"ר עמותת עלם; ויהודית רקאנטי מקרן רקאנטי, שולה מוזס אביגדור קפלן מנכ"ל, משרדו; וברק דותן בכנס "יתד 2- העתיד כבר כאן" במלאת שנתיים לתוכנית המהפכנית בהובלת משרד העבודה והרווחה בשיתוף ג'וינט אשלים. התוכנית נותנת מענה ל-15,313 צעירים בסיכון באמצעות פתרונות בתחום התעסוקה, הדיור והשכלה, תוך הקצאת של למעלה מ-120 מיליון שקל ולמעלה מ-100 עובדים סוציאליים שפועלים ב- 114 רשויות ברחבי הארץ.

seperator

שובי דובי

סמדר יאנג, מיכל כהן, אלי רביבו ולירז רוסינסקי. לנס הפקות,
סמדר יאנג, מיכל כהן, אלי רביבו ולירז רוסינסקי/לנס הפקות

אלפא אקססוריז - חברת הבת של קבוצת "אלפא קוסמטיקה" בבעלות רונן שמיר, השיקה את החנות ה-12 בישראל של מותג התכשיטים הספרדי TOUS, בקניון ממילא בירושלים, חנות שנייה בבירה. החנות משתרעת על שטח של כ-40 מ"ר, והוקמה בהשקעה של כמיליון שקלים. TOUS הוא מותג ספרדי שהתפרסם בזכות סמל הדובי שלו. הפרזנטורית זו העונה החמישית היא השחקנית גווינת' פלטרו, והוא מציע פריטי אופנה, תכשיטים, משקפי-שמש, בשמים ופריטים לתינוקות וילדים.

גזרו את הסרט: סמדר יאנג, מנהלת המותג בישראל; אלי רביבו, סמנכ"ל כספים ושרשרת אספקה; מיכל כהן, מנהלת מכירות TOUS; ולירז רוסינסקי. מנהלת חטיבת הקמעונאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully