וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הנשים הופכות למנהלות

רונית מטיאס

10.3.2019 / 12:02

וגם: אסתי גינזבורג מופתעת בחגיגת היום הולדת, בתיאטרון הקאמרי נפרדים מליאורה עופר, תלמה בירו נפרדת מאייל מליס ותפריט חדש במחלקה העסקית באל על

מי הבוס

תומר אירני,  מאי תגר,, דור אירני. דנה קופל,
תומר אירני, מאי תגר, דור אירני/דנה קופל

יפעת, רוני, יוסי, תומר ודור אירני, מבעלי FACTORY54, אירחו לכבוד יום האישה הבינלאומי את אשת התקשורת והעיתונאית דנה וייס וליאת לוי-קופלמן, מחברת הספר "את הבוס!", לשיח בנושא העצמה נשית. וייס סיימה את השיח בציטוט של שמעון פרס שאמר כי חדר בלי נשים זה חדר בלי עתיד: "כשאני מסתכלת על החדר הזה יש פה גם נשים גם עתיד יפה וגם עתיד מזהיר".

דנה וייס, ליאת קופלמן לוי, יפעת אירני צילום. רונית מטיאס,
דנה וייס, ליאת קופלמן לוי, יפעת אירני/רונית מטיאס

התמוגגו: ח"כ מרב מיכאלי; הדס מוזס ליכטנשטיין, מבעלי סוכנות ADD; התסריטאית נועה רוטמן ואמה דליה רבין, ראש מרכז רבין; אורית אפרתי, יו"ר חבר נאמני ידידי שנקר; עו"ד מירי טוכמאייר; האומנית ורד רוזן; מרב כהן, ממייסדות רשת ללין; מימי לוזון, בעלת מותג יופי על שמה; הסטייליסטית סנדרה רינגלר וחברתה יועצת היופי שלי גפני; השפית שי-לי ליפא; מאי תגר, הפרזנטורית של הרשת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סנדרה רינגלר, שי לי ליפא שלי גפני. רונית מטיאס,
סנדרה רינגלר, שי לי ליפא שלי גפני/רונית מטיאס
מור סילבר, ליאת קופלמן-לוי, מיכל ויצמן. רונית מטיאס,
מור סילבר, ליאת קופלמן-לוי, מיכל ויצמן/רונית מטיאס
seperator

פועלים למען הנשים

אסנת נמט דלית רביב ושלי גפני. אביב גוטליב,
אסנת נמט, דלית רביב ושלי גפני/אביב גוטליב

החטיבה העסקית של בנק הפועלים ערכה במלון דן תל אביב כנס לקוחות לציון יום האישה הבינלאומי. דלית רביב, מנהלת האגף לבנקאות מסחרית בבנק, ואסנת נמט, מנהלת מטה שיווק ואסטרטגיה של החטיבה העסקית, אירחו מנכ"ליות, סמנכ"ליות כספים, גזבריות ועוד. נמט ציינה את המהלכים אותם מבצע הבנק על-מנת לספק חוויית שירות מתקדמת ואמרה שהם שוקדים על כלים חדשניים לשיפור השירות והמוצרים ללקוחות. "יצרנו כלים דיגיטליים תומכים שמפשטים ומקלים את העבודה שלכם ומסייעים לכם בקבלת החלטות".
במרצים: עינב מהרבני, צעירה בעלת לקות ראייה העוסקת באימון אישי לחיים ולעסקים ושלי גפני שנתנה טיפים בנושא טיפוח ואיפור.

השכילו: ענת סטריק-דהאן, מנכ"לית משותפת טמרס מלונות; אורית בנבנישתי מנכ"לית תגבור; פנינה נדיבי, מנכ"לית כספים נדיבי.

seperator

חילוף משמרות

רן גואטה ליאורה עופר מיכל ודוד פורר. אביב חופי
רן גואטה, ליאורה עופר, מיכל ודוד פורר/אביב חופי

חברי אגודת ידידי התיאטרון הקאמרי צפו בהצגה קן הקוקיה במהלכה נערך אירוע פרידה מליאורה עופר, יו"ר האגודה היוצאת, שהעבירה את השרביט לאשת העסקים והאומנית מיכל פורר לאחר 17 שנה בתפקיד. עופר אמרה כי ההון הרוחני והתרבותי בארצנו, חייב להישאר ולהישמר חופשי ונטול רגולציה.

היו והתרגשו: עדיה ורו"ח יצחק סווארי; טובה וסמי סגול, מבעלי כתר פלסטיק; ענת ובני פדני, מבעלי תכשיטי פדני.

seperator

מתכנסים וסועדים

רן כצמן, גדי סוקניק, רונן ניסנבאום. מורג ביטון,
רן כצמן, גדי סוקניק, רונן ניסנבאום/מורג ביטון

בכנס השנתי של חברת ההסעדה "עידית" מקבוצת מלונות "דן" במלון דן פנורמה, סיפר רן כצמן המנכ"ל כי לאחרונה זכתה החברה במספר מכרזים גדולים וחשובים להסעדת עובדים, כמו רפאל וSAP-, הסכמים שיגדילו את היקף הפעילות השנתי של החברה ב-2019 ב כ-80 מיליון שקל. עידית הרחיבה לאחרונה גם את פעילות בתי הקפה כזכיינית רשת ותפעיל ב-2019, 12 בתי קפה במקומות עבודה.

הפנימו: רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן; דובב וייס, סמנכ"ל מנהל ותשתיות רפאל; עמיחי גנץ, מנהל בינוי ונכסים פלאפון.

seperator

עושים שוק

נופר ממרוד ועומר מילר. דודי מוסקוביץ,
נופר ממרוד ועומר מילר/דודי מוסקוביץ

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן, קפצה לשוק התקווה בתל-אביב ולא כדי לקנות ירקות ופירות. היא באה לפגוש את השף עומר מילר שנבחר לפרזנטור של עולם המטבח של אמקור וקריסטל-מותגי הבית של החברה. הקמפיין יהיה לרגל השקת סדרת המקררים החדשה של מותג אמקור AMCOR FRESH, בהפקת משרד הפרסום D-SAY. הקמפיין יעלה לאוויר במהלך חודש מאי 2019. ממרוד אמרה שהם שמחים על שיתוף הפעולה עם מילר.

seperator

ארוחת עסקים

שחף שבתאי מירה פיזיצקי צילם. רונית מטיאס,
שחף שבתאי מירה פיזיצקי צילם/רונית מטיאס

מירה פיזיצקי, ראש אגף שירות בטיסה באל-על, והשף שחף שבתאי, השיקו את התפריט החדש לנוסעי מחלקת העסקים במטוסי החברה. שבתאי גיבש בחודשים האחרונים אסטרטגיה קולינרית חדשה לטיסות, במסגרתה ישודרגו המנות בכל מחלקות השירות. שבתאי פעל עם הצוות המקצועי של תמ"מ, ובנה תפריט עסקים הכולל שימוש בחומרי גלם איכותיים וטכניקות בישול מתקדמות, במטרה לספק חוויה קולינרית חדשה ומרגשת.

התפריט יעבור ריענון במהלך השנה במטרה לגוון לנוסעים את האוכל המוגש במהלך הטיסות. את תפריט היינות החדש יוביל מומחה היין הבינלאומי יאיר היידו, והוא יכלול רק יינות תוצרת ישראל. אמיר רוגובסקי, סמנכ"ל שירות ולקוחות באל-על אמר כי השקת תפריט מחלקת העסקים מהווה חלק ממהלך אסטרטגי כולל לשיפור השירות והמוצר במטוסים.

פיזיצקי אמרה כי החלק הקולינרי הוא חלק משמעותי ומרגש בחוויית הטיסה, ושחף, כמו אל-על, מסמל ישראליות, יצירתיות ורצון לשנות לגוון לחדש ולהפתיע. "האתגר המקצועי שעמד בפני שחף היה גדול והתוצאה מצוינת ומרגשת". שבתאי הודה לפיזיצקי על ההזדמנות להצטרף ליצירה הקולינרית המשותפת והבטיח לרגש את הנוסעים.

seperator

חגיגה עשר

קובי בש, גסטין דו ורונן סלם.. שוקה כהן
קובי בש, גסטין גו ורונן סלם/שוקה כהן

במרכז הירידים בתל-אביב נערכה מסיבת ענק להשקת סדרת מכשירי ה-Galaxy S10 של סמסונג. "סופרפוש" הפיקו אירוע שכלל מתחם VIP מעוצב כלאונג' יוקרתי. האירוע כלל הופעות של שפיטה, איתי לוי, ואביב אלוש ועיליי בוטנר שהשיקו את הקליפ לשיר החדש שלהם בשיתוף סמסונג, מתחמי צילום ועמדות אינטראקטיביות בסימן הפיצ'רים של המכשיר החדש.

הצטלמו ונהנו: ג'סטין גו, מנכ"ל סמסונג ישראל; גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל; דניאל רי, מנהל החטיבה העסקית של חטיבת המובייל; רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל; קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית; משה מרי, מנכ"ל נספרסו.

seperator

חוצים וחוגגים

אייל כהן, מרים פייברג איכר, אבי סלמה ויאיר יונגר. רן אליהו,
אייל כהן, מרים פייברג איכר, אבי סלמה ויאיר יונגר/רן אליהו

במסגרת פרויקט "סגווי בִשביל ישראל" - מסע היסטורי על שביל ישראל מדן ועד אילת, נחצה שביל ישראל המיתולוגי בפעם הראשונה בסגווי. אייל כהן, מנכ"ל sego-segway והראשון בעולם שישלים 1,000 ק"מ של רכיבה על סגווי שטח ב- 14 ימים, הגיע למלון לגון ריזורט בנתניה למפגש ציון דרך לסיום שבוע למסע.

התייצבו: ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר; יעקב הלפרין, מבעלי רשת הלפרין; אבי סלמה, מנכ"ל הנציגות הישראלית של בנק Hyposwiss בז'נבה; יאיר יונגר, סמנכ"ל שיווק סגווי-ניינבוט ישראל.

seperator

נפרדנו כך

תלמה בירו ואייל מליס. ערן מילוא,
תלמה בירו ואייל מליס/ערן מילוא

הנהלת איגוד השיווק הישראלי ערכה ארוחת פרידה לסיום קדנציה של הנהלת האיגוד ופרידה מהיו"ר היוצא, מנכ"ל תנובה אייל מליס. המנכ"לית תלמה בירו העניקה לחברי ההנהלה מגן הוקרה על תרומתם לאיגוד השיווק הישראלי ולקידום השיווק בישראל ולמליס העניקה גביע על תרומתו לאיגוד כיו"ר בשנים 2010-2018, ואמרה שהייתה לה זכות גדולה לעבוד עם מליס שהיה לה מורה ומדריך, תמיד קשוב ומנחה-דרך, לצד ענווה וצניעות וידע לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון ולהנהיג את הנהלת האיגוד ביד רמה ובנועם הליכות.

בחוגגים: רונן בר-שלום, מנכ"ל כתר ישראל; סיגלית הורן-גלפרין, משנה למנכ"ל האיגוד; דינה נבות, סמנכ"לית שיווק מזרחי טפחות; עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק קבוצת ZAP; טלי סקלר, ראש אגף שיווק כללית; תרי ישכיל, סמנכ"ל שיווק פרטנר; דפנה נעים-שאול, סמנכ"לית שיווק ומכירות מפעל הפיס; הילה הרמולין שנפרדה לאחרונה מבנק הפועלים; רינת אפרימה, סמנכ"לית שיווק קימברלי קלארק; אסף אביב, סמנכ"ל דיגיטל ופיתוח עסקי בקבוצת עזריאלי; אורי גל, מנהל מגזר הטלקום באפל.

seperator

גינזבורג חוגגת

מנור גינדי ויעקב גולברי. רונית מטיאס,
מנור גינדי ויעקב גולברי/רונית מטיאס

דוד, יעקב ומשה גולברי הפתיעו את הפרזנטורית אסתי גינזבורג, וחגגו לה יום הולדת בהפתעה בסניף הדגל בקניון TLV. גינזבורג שהגיעה להשקת הקולקציה, קיבלה זר פרחים לראש, עוגת יום-הולדת מעוצבת עם המספר 29, בלונים ומתנות. גינזבורג סיפרה שחזרה מניו-יורק כדי לחגוג את יום הולדתה עם חברים ומשפחה ואיחלה לכולם עשייה, הצלחה וסטייל.

ילנה ראלף פאולינה אלברשטיין, אירה סימנוב. רונית מטיאס,
ילנה ראלף פאולינה אלברשטיין, אירה סימנוב/רונית מטיאס

משה גולברי, מנכ"ל GOLBARY אמר שהם חוגגים את יום האישה הבינלאומי ואת יום ההולדת של גינזבורג ומסמלים בכך את כוחן של הנשים, וכרשת ימשיכו להעצים ולחזק נשים עובדות ולקדם נשים בשוק העבודה.

אסתי גינזבורג משה גולברי וליאת אשורי. אסף לב,
אסתי גינזבורג משה גולברי וליאת אשורי/אסף לב

בחוגגות: הסטייליסטית ליאת אשורי, שהציגה את פריטי האופנה שיעשו לנו את האביב.

seperator

גסטרונומיה גבוהה

נדב ארנס פרדריק לארקמן ויפתח פרץ. דןדן,
נדב ארנסף פרדריק לארקמן ויפתח פרץ/דןדן

נדב ארנס, מנכ"ל יקבי כרמל; פרדריק לארקמיין שף ראשי מלון וורסאי; ויפתח פרץ, יינן ראשי יקבי כרמל, נפגשו לאירוע קולינרי בו מוגשת במסעדת הדגל של מלון "פאלאס", ארוחת-ערב בת 4 מנות שהגו השף הצרפתי פרדריק לארקמין ממלון אסטוריה בוורסאי בצרפת ושף איציק מזרחי ברק מוולדורף אסטוריה ירושלים.

השניים חברו לפרץ, והרכיבו ארוחת-ערב כשרה בשילוב גביעי יין מסדרת היינות הגבוהה והאיכותית Carmel Single Vineyard, שהותאמה במיוחד לכל מנה.

seperator

תפרו תיק

מיכאל הורביץ וזוהר בן זינו.. מקור זאביק דרור,
מיכאל הורביץ וזוהר בן זינו/מקור זאביק דרור

עמוס ומיכאל הורביץ, בעלי מותג ההנעלה WESHOES, השיקו את קולקציית אביב-קיץ 2019 וסיפרו כי לראשונה יכנסו לסניפי הרשת ולאתר המקוון מגוון מותגי מזוודות, תיקים וארנקים מהמובילים בעולם ביניהם: SWISS, GOVANI, AMERICAN TRAVLER ועוד. מיכאל הורוביץ, משנה למנכ"ל קולנוע חדש, אמר כי מזה זמן רב סימנו תחום זה כתחום בצמיחה שמאוד מעניין אותם, ובכוונתם להשקיע בשנים הבאות משאבים רבים כדי למצוא, לעצב ולהביא מוצרים ומותגים אופנתיים וטרנדים שקהל הלקוחות יתחבר ויאהב.

seperator

אופנה בתחנה

לובה ג'ייקובסון, ליאת מוליוב, מלי טיסונה וורד רוזן. אביב חופי
לובה ג'ייקובסון, ליאת מוליוב, מלי טיסונה וורד רוזן/אביב חופי

לרגל יום האישה הבינלאומי יזמה אשת העסקים לובה ג'ייקובסון מכירת בגדים ופריטי אופנה, כשכל ההכנסות למיזם שלה למען נערות בסיכון. גלריית ריזורט עיצבה את המתחם בו הוצגו למעלה מ-1,500 פריטי מותגי על מהארון הפרטי של ג'ייקובסון וחברותיה, שנמכרו במחירים אטרקטיביים. הכנסות המכירה תרומה לבית רות למען נערות בסיכון.

היו ותרמו: שלום וליאת מוליוב, מבעלי אדידס; האומנית ורד רוזן; וחברות ביניהן מלי טיסונה, סיון קלין, גלית פרבר ועוד.

seperator

חגיגה איטלקית

לירן בן-איבגי, שירלי דן, נרקיס ברזאני, מירב בן הרוש , אתי ונדרמולן, ליאת הראל. רונית מטיאס,
לירן בן-איבגי, שירלי דן, נרקיס ברזאני, מירב בן הרוש , אתי ונדרמולן, ליאת הראל/רונית מטיאס

מירב בן-הרוש, מבעלי "אומגה דור", יבואנית מוצרי חשמל למטבח, כולל מותג המטבחים האיטלקי bompani חגגה בצהרי שישי את סוף החורף ויום האישה הבינלאומי במתחם בומפני שברעננה. השף אייל פינקלשטיין תפס עמדה במטבח של בומפני ובישל ארוחה איטלקית. דיג'יי חנן חסן סחף את כולן לריקודים.

באורחות: עופרה שמעוני, בעלת קבוצת שמעוני; מרים עזרא, בעלת מרים וילונות; אדריכליות ומעצבות ביניהן: נרקיס ברזני, אתי ונדרמולן, נטע דולב-פאר, שירלי דן, לירן בן איבגי.

seperator

רצים רחוק

נדב בראון, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה. אור גפן,
נדב בראון, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה/אור גפן

נדב בראון, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, נבחרו לפרזנטורים של מותג נעלי סאקוני, כולל דגם הריצה, לרגל מרתון ירושלים שיתקיים ביום שישי הבא. בראון, בנם של חמדה ויובל בראון מבעלי המותג, השתחרר מצה"ל והצטרף לעסק המשפחתי, סיפר כי המותג נוצר כדי לענות על הדרישות והצרכים של הצרכן ברמה הגבוהה ביותר. מותג Saucony כולל את חטיבת נעלי הריצה, חטיבת בגדי הספורט , וחטיבת נעלי הספורט ופנה.

seperator

מנהלות באפקה

הנשים המנהלות במכללת אפקה. עומר שפירא,
הנשים המנהלות במכללת אפקה/עומר שפירא

מכללת אפקה להנדסה קיימה יום פתוח ביום האישה הבינלאומי על רקע נתוני הלמ"ס שלפיהם בשנת 2018 נשים היוו כשליש בלבד מתעשיית ההייטק בישראל. מנכ"לית המכללה, רו"ח מירי אורן אמרה כי "מחצית מהסגל המנהלי והאקדמי שבאפקה הוא נשים, כולל בהנהלה שם יש רוב נשי. בכוחנו לתקן זאת גם בתעשייה. זהו ערך חשוב שאנו מנחילים לסטודנטים, כמכללה שמחנכת את דור המהנדסים החדש".

seperator

גבות או לא להיות

מאיה הרשון, שחר אברמוב, אריאל מרציאנו, ג'יל יהב. אור גפן,
מאיה הרשון, שחר אברמוב, אריאל מרציאנו, ג'יל יהב/אור גפן

שחר אברמוב פתחה בקניון האופנה, חנות קונספט המתמחה בעיצוב ושיקום גבות מהיר וטיפול גבות חדשני שפיתחה למראה קבוע לחודשיים. בסניף יימכרו מוצרי יופי וטיפוח ומוצרים לגבות כמו: שמן קיק, מסרקים, מספריים ועוד.

אברמוב סיפרה איך פתחה את העסק הראשון בביתה שבנשר, שהלך והתפתח לעסק אליו הצטרף גם הבעל אריאל מרציאנו. ג'יל יהב, מנהלת התקשורת השיווקית של הקניון ומאיה הרשון, מנהלת השיווק, קפצו לברך.

החנות משתרעת על כ-30 מ"ר ומצטרפת לסניפי אשדוד, חיפה, תל-אביב והאקדמיה שברמת-החייל, ומהווה את הסנונית הראשונה ברשת חנויות העתידה להתפרש בקניונים ברחבי הארץ.

seperator

עולם שווה

ריין אלישיה רוני מרמלשטיין. מקור שלמור,
ריין אלישיה רוני מרמלשטיין/מקור שלמור

ריין אלישייה, מנהלת טומי הילפיגר אפריקה והמזה"ת, הגיעה לביקור קצר בישראל לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ. רוני מרמלשטיין, מנהלת טומי הילפיגר ישראל, שמעה חוויות משבוע האופנה בפריז - אחד האירועים המדוברים בזכות הופתעה של גרייס ג'ונס בת ה-70 שכיכבה על מסלול התצוגה כחלק מהאג'נדה נשים בכל מידה גיל וגוון עור שהפכו למוקד השיח הציבורי בעולם האופנה ובכלל. אלישייה ניצלה את שהותה לסיבוב ברים ומסעדות בתל אביב עם צוות המנהלות בקבוצת אירני זכיינית טומי הילפיגר בישראל.

seperator

שיא הכושר

שגיב אוחנה רון חולדאי ורמי דואני. מקור דנה כחלון,
שגיב אוחנה רון חולדאי ורמי דואני/מקור דנה כחלון

רוני דואני חגגה בלייטהאוס שנה למתחם הכושר שבבעלותה.

בחוגגים: רמי דואני, מנכ"ל החברה הכלכלית בנתניה, והאב הגאה; רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב; שגיב אוחנה, מבעלי המתחם; התסריטאי מאור זגורי ובת זוגו חן אמסלם.

seperator

בקטנה

+ קונצרן לוריאל העולמי זכה בשתי הוקרות על פועלו בתחום האחריות התאגידית מטעם ארגון ETHISPHERE האמריקני, שהכיר בלוריאל כאחת מהחברות האתיות ביותר בעולם. המכון הפועל מ-2007 מקדיש עצמו לקידום אתיקה עסקית, זכויות אדם, אחריות חברתית תאגידית, מניעת שחיתות וקיימות בקרב עסקים, ומדרג את ביצועי החברות באמצעות בחינת מאות קריטריונים בתחום. לוריאל קיבלה הוקרה זו השנה ה-10 ברציפות, על ביצועים יוצאי דופן.

ארגון ה-CDP האירופאי הבודק את שיעור פליטות הפחמן של חברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם, הכריז כי לוריאל ערוכה באופן הטוב ביותר להתמודד עם שינויים אקלימיים והעניק לה את הדירוג הגבוה ביותר-AAA, על הישגיה בתחום פליטות הפחמן, ניצול המים וטיפול בנושא הייעור לאורך שרשרת האספקה שלה.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל אמר כי שינויי אקלים הן אחת הבעיות הסביבתיות המשמעותיות של ימינו, ובלוריאל עושים מאמצים שנים ארוכות כדי למזער את ההשפעה הסביבתית של הפעילות העסקית במסגרת התכנית העולמית של החברה בתחום הקיימות, Sharing Beauty With All' ולאחרונה הוכרז מפעל לוריאל במגדל העמק כ"מפעל יבש" שפירושו שימוש במים אך ורק לצרכי ייצור ושתייה וצריכת המים הופחתה ב-60% מאז 2005.

+ יזם התיירות מיכאל וייס ומבעלי אפליקציית bitemojo, הרצה ביריד התיירות הגדול בעולם ITB ברלין והציג את פעילות האפליקציה המציעה סיורים קולינריים ביעדים מובילים בארץ ובחו"ל, וסיפר על הפוטנציאל העסקי שטמון בה. וייס אמר כי טרנד הבישולים וסיורי האוכל סוחף כבר שנים, ובא לידי ביטוי בתחרויות בישול בתכניות הפריים טיים בטלוויזיה ובהיקף הביקורים בשווקים ובמסעדות המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully