וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש נשים חזקות ותקרת זכוכית אחת שאותה הן שברו בהצלחה

בשיתוף אוניברסיטת תל אביב, בשיתוף אוניברסיטת תל אביב

17.3.2019 / 8:30

פאנל של נשים מובילות, כולן בוגרות אוניברסיטת תל אביב, עמד במרכז אירוע מיוחד, בהשתתפות עדי סופר תאני מנכ"לית פייסבוק ישראל, ושרית פירון, שותפה מנהלת בקרן הון סיכון סרקה פרטנרס. "בחרנו לחגוג עם נשים שמשנות את חוקי המשחק"

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב ציין את יום האישה הבינלאומי באירוע מיוחד, חווייתי ומעצים, במועדון "איסט" התל אביבי. סיגלית בן חיון, ראש ארגון הבוגרות והבוגרים של האוניברסיטה, פתחה ואמרה: "את יום האישה הבינלאומי בחרנו לחגוג עם נשים שמשנות את חוקי המשחק" ואז הזמינה את מנכ"לית תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", טליה הראל בז'רנו, בוגרת הפקולטה לניהול, לשאת דברים על אקטיביזם חברתי ונשים.

נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' יוסף קלפטר, הקול הגברי היחיד באירוע, אמר: "אוניברסיטת תל אביב פועלת לקידום הוגנות מגדרית ולצמצום אי השוויון העיקש בין גברים ונשים בסגל האקדמי, ובאופן ספציפי לעולמנו - נשים חוקרות. במסגרת היעדים שהצבנו לעצמנו כאוניברסיטת המחקר הציבורית הגדולה בישראל, אנו המובילים מבין אוניברסיטאות המחקר בישראל בנושא הוגנות מגדרית. אני קורא לכל הבוגרות לפעול זו למען זו, בוגרות למען בוגרות ובוגרות למען סטודנטיות. אם כל אישה תסייע לרעותה הכוח הנשי יתחזק".

שרית פירון, שותפה מנהלת בקרן הון סיכון סרקה פרטנרס שתרמה מלגה במסגרת קמפיין ארגון הבוגרים לגיוס 300 מלגות סיוע ל-300 סטודנטיות וסטודנטים, הסבירה את הרקע להחלטתה: "כשהתחלתי את הלימודים לא יכולתי ללכת אחרי הלב - רציתי ללמוד פיזיקה או רפואה, אך המצב הכלכלי לא אפשר לי. שבוע לפני תחילת הלימודים נרשמתי לראיית חשבון וכלכלה, אמרו לי שרואי חשבון עושים הרבה כסף וזה מה שהייתי צריכה. קיוויתי לחסוך - לפחות לסטודנט אחד - את מה שאני עברתי".

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, דיברה על השוני בין המנהל של פעם למנהל של היום: "לפני 20 שנה צ'יף צריך היה להיות צ'יף, זה עם השיער הלבן, שיודע הכל ושיש לו הכי הרבה ניסיון. אותו הצ'יף, היום, לא אמור להיות האיש הכי חכם בחדר, ואם זה המצב אז או שצריך לפטר אותו או שצריך לפטר את הנוכחים בחדר. הוא אמור להיות זה שיודע לייצר דיון ולהביא לידי ביטוי את הכוח של האנשים שהוא גייס. זה תפקיד יותר חשוב ומשמעותי מבעבר"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

האירוע התקיים בחסות מותג רכבי היוקרה היפני לקסוס וכן בחסות המותג דניאלה להבי. בעלי ומנכ"ל המותג, אורי להבי, גם הוא בוגר הפקולטה לניהול, נכח באירוע, והעניק מלגה במסגרת קמפיין ארגון הבוגרות והבוגרים. האירוע נחתם במופע אינטימי ומרגש של הזמרת דיקלה.

לקמפיין גיוס התרומות

בשיתוף אוניברסיטת תל אביב, בשיתוף אוניברסיטת תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully