וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה מהדוכן הזה תשמח לא רק את החברים שלכם

3.4.2019 / 13:44

רשת דוכנים של מותג חדש TNX שנפתחת השבוע בקניונים ברחבי הארץ תציע למכירה מתנות קטנות, עבודת יד, שיימכרו ומעוטרות על ידי מתמודדי נפש הפועלים בחסות קבוצת החברות "שכולו טוב"

טנקס מחירים מ10 שקלועד 30. שכולו טוב,
מוצרי TNX/שכולו טוב

רוצים לקנות משהו קטן למשפחה או לחברים ולתרום לחברה בו זמנית? קבוצת העסקים החברתית "שכולו טוב" משיקה בימים אלו מותג חדש - TNX - "פשוט להגיד תודה". הקבוצה תקים השבוע רשת דוכני מתנות בהם יימכרו מתנות קטנות שיוצרו בעבודת יד בטווח המחירים של 10 עד 30 שקלים. הדוכנים יופעלו על ידי מתמודדי נפש הפועלים תחת חסות הקבוצה והמתנות יעוטרו ביצירות אמנות פרי ידיהם.

הדוכנים יוקמו תחילה בקניון סירקין בפתח תקווה, קניון ויצמן וגן העיר בתל אביב, הקיריון בקריית ביאליק וקניון הדר בירושלים. עד סוף השנה צפויים להיפתח 30 סניפים ברחבי הארץ. בין מגוון המוצרים ניתן למצוא מארזי שוקולדים במגוון טעמים, עציצי בטון בשילוב סוקולנטים, כרטיסי ברכה, מחברות ממותגות ועוד.

טנקס מחירים מ10 שקלועד 30. שכולו טוב,
מוצרי TNX/שכולו טוב

תהליך המיתוג נעשה על ידי חברת OPEN , שבחרה כחלק מאסטרטגיה לשלב את יצירות האמנות של מתמודדי הנפש על גבי האריזות הצבעוניות של המוצרים. מתמודדי הנפש של הקבוצה שיקפו באמצעות עבודות אמנות את משמעות המילה "תודה" עבורם.

TNX מציעה הזדמנות לפרגן ולהודות ליקרים ולסובבים אותנו לא רק בחגים ובאירועים אלא גם ביום יום כחלק מדרך חיים וגם הזדמנות לסייע למתמודדי נפש, הפועלים בדוכני המכירה כחלק משיקום תעסוקתי, לעבור תהליך יעיל עד לשילובם בשוק העבודה ולחוש שייכות והערכה עצמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully