וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסרים שתי חבילות בשנייה: המהפכה החדשה של דואר ישראל

כתבה פרסומית, בשיתוף דואר ישראל

7.5.2019 / 16:21

"אנחנו ערוכים כבר היום, טכנולוגית ושירותית, לטפל ביותר מ-100 מיליון חבילות בשנה", אומר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, הגוף שמספק את התשתית הלוגיסטית המתקדמת ביותר לסחר המקוון. קבלו הצצה לשינוי הגדול שמתכנן דואר ישראל לקראת העתיד

מרכז הסחר המקוון דואר ישראל. דוברות דואר ישראל,
"מרכז הסחר המקוון לחבילות, הוא מרכז לוגיסטי ארצי שהקמנו ב-2016 וערוך כבר כיום לטפל בכ-100 מיליון פריטים בשנה"/דוברות דואר ישראל

ישראל היא מעצמה עולמית בכל מה שקשור לסחר המקוון, ונחשבת לאחת המדינות שתושביה מזמינים הכי הרבה חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה. בשנת 2018 נמסרו בכל שניה שתי חבילות באמצעות דואר ישראל, ומדובר בלא פחות מ-65 מיליון חבילות, ועוד לא דיברנו על משקל החבילות שגדל בעשרות אחוזים משנה לשנה, ועמד ב-2018 על 14,100 טון. בישראל ישנם גם מאות אלפי ישראלים שמוכרים ברשת, ועבורם הדואר הוא הפלטפורמה המרכזית לייצוא לחו"ל.

איך מטפלים בכמות עצומה שכזאת? כיצד מוודאים שעשרות מיליוני פריטים יטופלו ביעילות? המאמץ הנדרש הוא יוצא דופן: צריך לקלוט את החבילות, למיין, לשנע, לעקוב, לאחסן ולוודא שכל חבילה מגיעה ליעדה, בארץ או בחו"ל, במהירות ובדרך שהכי נוחה ללקוחות.

"אנחנו רק בתחילת הדרך, אבל כבר בעתיד", אומר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל. "מרכז הסחר המקוון לחבילות, הוא מרכז לוגיסטי ארצי שהקמנו ב-2016 וערוך כבר כיום לטפל בכ-100 מיליון פריטים בשנה. המרכז הינו חלק מקריה דוארית הנבנית בימים אלה בשטח של 50 דונם במודיעין, אליה יעברו בחודשים הקרובים מטה החברה ושטחי תפעול נוספים כמו מערך מיון המכתבים ושטחי אחסון לוגיסטיים".

"אנחנו עובדים מול כל החברות הגדולות בעולם: Amazon, Ali Express , Next, eBay, Asos ועוד, ומול אתרים ישראלים רבים. אנו עוקבים אחרי ההתפתחויות בענף, ונערכים טכנולוגית ולוגיסטית לגידול בהיקפים ובדרישות הלקוחות הפרטיים והעסקיים. מיום ליום הדרישות גבוהות יותר ואנו פועלים ללא ליאות על מנת לספק את הביקושים. לדוגמה, מול הסוחרים המקומיים אנחנו מפתחים פתרון לניהול מלאי, שיאפשר להם יותר יעילות וגמישות תפעולית, וייצר עבורם גשר לאתרי הסחר הגדולים גם בחו"ל".

מרכז חלוקה מקוון, דואר ישראל. רן דיקשטיין,
"השינוי שעברנו אינו רק טכנולוגי, אלא בעיקר שינוי בתפיסה; אנו אחראים ל-95% מהיבוא האישי לישראל"/רן דיקשטיין

"השינוי שעברנו אינו רק טכנולוגי, אלא בעיקר שינוי בתפיסה; אנו אחראים ל-95% מהיבוא האישי לישראל", אומר גולדשטיין. "בפועל, אנחנו מספקים את התשתית הלוגיסטית של הסחר המקוון ומבינים שמאחורי כל חבילה עומד לקוח, והופכים עולמות על מנת לשפר את השירות".

מדובר בחברה מתקדמת, שהתחדשה מן המסד עד לטפחות, בזכות שינוי תהליכי המיון במרכז הסחר המקוון, הקמת מאות מרכזי מסירת חבילות בשיתוף עסקים קטנים ובינוניים, ובזכות שיפור תהליכי המידע למעקב אחר החבילות. בתוך שלוש שנים הצליח דואר ישראל להפוך לשחקן המשמעותי ביותר בתחום הסחר המקוון בישראל ולתרום גם להורדת יוקר המחיה.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

כמה דברים שלא ידעתם על בנק הדואר - וכדאי מאוד להכיר

כתבה פרסומית
הדמיה בית מיון מקוון, דואר ישראל. יח"צ,
"על מנת לעמוד בביקושים וכחלק משיפור השירות, יצרנו שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מאות עסקים קטנים"/יח"צ

1,300 יחידות למסירת חבילות ברחבי הארץ

דואר ישראל הוא גוף הריטייל הגדול במדינה. 700 סניפים, ועוד כ-580 מרכזי מסירת חבילות, שנפתחו בשנים האחרונות בשיתוף עסקים קטנים ובינוניים וכן רשתות כמו שופרסל, סופר-פארם ועזריאלי, הפכו את הדואר לגוף הקמעונאי הגדול בישראל עם קרוב ל-1,300 נקודות שירות, עם זמינות ונגישות לכל אזרח מדן ועד אילת. ומי לא צריך את שירותי הדואר, שכאמור רק הולכים מתרחבים?

לדברי דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "על מנת לעמוד בביקושים וכחלק משיפור השירות, יצרנו שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מאות עסקים קטנים ורשתות שאיפשרו לנו לשפר את חווית השירות ללקוחות ולאותם עסקים ליהנות מטראפיק נוסף של לקוחות המגיעים לאסוף חבילות. מתמודדים עם כמות החבילות העצומה שגדלה משנה לשנה. פרישת נקודות השירות הרחבה מאפשרת כיום ללקוחות הדואר לקבל את החבילות שלהם במהירות ובנוחות עם מינימום המתנה".

אינפוגרפיקה דואר ישראל. מערכת וואלה! NEWS
אינפוגרפיקה דואר ישראל/מערכת וואלה! NEWS

ההתחדשות בדואר באה לידי ביטוי גם בשיתופי פעולה עם רשת חנויות הנוחות Yellow, מקבוצת פז, בה מוצבים אלפי לוקרים אישיים 'box2go', המאפשרים איסוף בתשלום של חבילות, וכן עם חברת Gett הישראלית, המספקת בתשלום שינוע מהיר של חבילות מסניף הדואר ועד בית הלקוח, תוך 30 דקות, ללא צורך בהמתנה בתור, זאת בנוסף לשירותי דואר שליחים.

הצרכן הדיגיטלי, שרוצה לעקוב אחרי החבילה שלו בכל רגע נתון, יכול לקבל מידע על חבילות בזמן אמת, באתר החברה באזור אישי ומאובטח 'My Post', המאפשר מעקב אחר חבילה, תשלום מסים, הזמנת שליח עד הבית וכן צ'ט עם נציג. לשירות זה מצטרף שירות זימון תורים מראש באפליקציה בנייד או באתר. כך מקוצרים זמני ההמתנה ותהליך קבלת החבילה מתייעל באופן ניכר.

כתבה פרסומית, בשיתוף דואר ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully