וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכספומט הזה הוא התחלה של משהו גדול בהרבה

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

22.5.2019 / 11:00

מאות הסניפים, שפע השירותים והפיכתו לשחקן משמעותי בתחום הכרטיסים הנטענים לשופינג אונליין או לנסיעות לחו"ל מושכים אל בנק הדואר יותר ויותר לקוחות. הכירו את היתרונות של בנק הדואר, שהופכים אותו לגוף הפיננסי הרחב בישראל

כספומט בנק הדואר בעראבה. יח"צ,
הדואר מהווה פלטפורמה לאספקת שירותים פיננסיים בכ-700 סניפים וסוכנויות הפזורים בכל רחבי הארץ. כספומט בנק הדואר בעראבה/יח"צ

המהפכה בחברת דואר ישראל לא פסחה על בנק הדואר. הדואר מהווה פלטפורמה לאספקת שירותים פיננסיים בכ-700 סניפים וסוכנויות הפזורים בכל רחבי הארץ, יותר מכל הבנקים גם יחד, והוא מספק מגוון רחב של שירותים, בהם ניהול חשבון עו"ש, שירותי רכישת והמרת מט"ח, רכישת מגוון כרטיסים נטענים, שירותי העברת כספים בארץ ובחו"ל, הלוואות חוץ בנקאיות ועוד.

בנק הדואר משמש גם כזרוע התשלומים של המדינה, מנפיק מאות אלפי רישיונות רכב ונהיגה בשנה, ובקרוב ניתן יהיה לטעון את כרטיסי הרב-קו בסניפי הדואר. מגוון השירותים הניתנים במחירים אטרקטיביים, הופכים את בנק הדואר לבנק של המדינה.

מעבר לפריסה הרחבה, היתרון הגדול של בנק הדואר הוא שהלקוח צורך מה שיש לו ולא מעבר ליכולותיו הכלכליות. החשבון מתאים מאוד לצעירים שנמצאים בראשית התנהלותם הפיננסית והוא מלמד אותם לשלוט בהוצאות ולהוציא רק בהתאם ליכולות הכלכליות.

אבי בלו, מנהל בנק הדואר: "בנק הדואר הוא כיום גם השחקן המשמעותי ביותר בישראל בשוק הכרטיסים הנטענים. לקוחות כל הבנקים יכולים לרכוש במאות סניפי הדואר כרטיסים משולמים מראש ('פריפייד') מבית מאסטרקארד ו-ויזה, אותם ניתן לטעון עד 20 אלף שקל בשקלים, אירו, ליש"ט או דולר, לנסיעות בחו"ל ולקניות בארץ ובאתרי הסחר המקוון, כל זאת ללא צורך בחשבון בנק או בכרטיס אשראי".

לדברי בלו "הכרטיסים אינם מצריכים שיוך לבנק או לחשבון בנק, ולכן מתאימים גם לאוכלוסיות חלשות, למגזרים, ולכל מי שרוצה לשלוט בהוצאות שלו. הכרטיסים הנטענים מאובטחים ובמקרה של אובדן או גניבה, ניתן למשוך את היתרה במזומן או להעבירה לכרטיס חדש. ניתן לרכוש את הכרטיסים במחיר 45 שקלים באופן חד פעמי ל-5 שנים בכל סניפי דואר ישראל, או להזמין באתר החברה: www.israelpost.co.il".

אבי בלו, מנהל בנק הדואר. איל קרן,
"הוספת רכישת המט"ח לכספומטים בסניפי הדואר מאפשרת ללקוחות כל הבנקים ליהנות משירותי בנק הדואר, בתעריף מוזל". מנהל בנק הדואר אבי בלו/איל קרן

ליוצאים לחו"ל, בנק הדואר מציע לראשונה רכישת מט"ח מוזלת גם בכספומטים ברחבי הארץ, זאת בנוסף לשירותי קניית ומכירת מטבע חוץ במזומן הכי משתלמים בסניפי דואר ישראל. רכישת המט"ח הינה ללא עמלות, עם שערי המרה אטרקטיביים, שירות אמין ומקצועי, כאשר כל השטרות הנמכרים עוברים בדיקה כפולה, כדי לוודא את תקינותם לפני מכירתם ללקוח. הרוכשים מט"ח בכספומטים של בנק הדואר ייהנו מ-4.5 אגורות הנחה למטבע מתעריף המט"ח בסניף הדואר.

מוסיף בלו: "הוספת רכישת המט"ח לכספומטים בסניפי הדואר מאפשרת ללקוחות כל הבנקים ליהנות משירותי בנק הדואר, בתעריף מוזל, ללא צורך בהמתנה וללא עמלות. ניתן לרכוש בכספומט עד 500 דולר או אירו בכל משיכה, וזאת בהתאם למסגרת המשיכה שיש ללקוחות בחשבון הבנק שלהם".

ניתן להזמין בדואר ישראל עשרות סוגי מט"ח שונים שאינם דולר, אירו או ליש"ט, לשלם מראש (ממגוון של 27 מטבעות שונים) במאות יחידות הדואר או באתר החברה ולאסוף אותו רגע לפני הטיסה בדלפקי בנק הפועלים באולמות הדיוטי פרי בנתב"ג בטרמינל 3 ו-1, 24/7, יעיל קל ונוח.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מוסרים שתי חבילות בשנייה: המהפכה החדשה של דואר ישראל

בשיתוף דואר ישראל
כרטיס רב מטבעי מאסטרקארד. יח"צ,
"לקוחות כל הבנקים יכולים לרכוש במאות סניפי הדואר כרטיסים משולמים מראש/יח"צ
כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully