וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו מעושן: אביב גפן נכנס לשוק הקנאביס

18.6.2019 / 9:21

לשורת השמות המוכרים שהחליטו להשקיע או אף להצטרף לחברות קנאביס הצטרף כעת הזמר המפורסם. גפן מצטרף לחברת אינטליקנה וישמש יועץ שיווקי, תדמיתי ומיתוגי של החברה

אביב גפן נשף רוק 8. ניב אהרונסון
אביב גפן/ניב אהרונסון

ענף הקנאביס משך אליו בחודשים האחרונים לא מעט שמות מוכרים וכעת נוסף שם חדש לרשימה. חברת אינטליקנה הודיעה הבוקר (שלישי) כי הזמר אביב גפן מצטרף לשורותיה. גפן ישמש יועץ שיווקי, תדמיתי ומיתוגי וייקח חלק בבניית האסטרטגיה השיווקית והמיתוגית של החברה.

אינטליקנה בונה ושותפה במספר חוות קנאביס רפואי בארץ ומקדמת פעילות קנאביס רפואי גם בתאילנד ופורטוגל. החברה תייצר מוצרים מבוססי קנאביס לשימוש רפואי. על בעלי המניות באינטליקנה נמנים אנשי עסקים כליאון רקאנטי וגרי ליבלר.

גפן אמר כי "באופן טבעי נפגשו איתי הרבה חברות קנאביס, אך אינטליקנה איגדה בתוכה חבורה של אנשים מבריקים עם ידע, ניסיון, יכולות וחזון אמיתי. אני מצטרף למהפכה של תחום הקנאביס הרפואי שסוחפת אחריה את כולם - מטופלים, רגולטורים, פוליטיקאים, ענקי השקעות וכמובן את חברות התרופות. קנאביס רפואי כאן כדי להישאר והחדשנות והראשוניות שלו לא מורידה ולו גרם קנאביס אחד, מהעוצמה העתידית של התחום".

בין המפורסמים הבולטים שהצטרפו לשוק הקנאביס בחודשים האחרונים ניתן למצוא את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שהצטרף לחברת אינטרקיור והשר לשעבר יעקב פרי שהצטרף לחברת Cann-il. גם השרה לשעבר איילת שקד ניהלה מגעים להצטרפות לחברת קנביט. התחום משך גם את הכדורסלן עומרי כספי, פרופסור רפי קרסו, מפקדי חיל האוויר לשעבר איתן בן אליהו ועידו נחושתן והמפכ"ל לשעבר, יוחנן דנינו. המצטרף האחרון לרשימה הוא בוגר האח הגדול אליאב אוזן שהשקיע בחברת רפאל גידולי מרפא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully