וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: למי פירגן איש העסקים מוריס קאהן?

רונית מטיאס

19.6.2019 / 12:47

וגם: תצוגת אופנה בהשראה קולנועית, בקניוני עזריאלי ידידותיים לכלבים, פילה מעצבת מדים חדשים ומתחם אירועים חדש לאלי אלעזרא

להתחיל מבראשית

מוריס קהאן, שרי וג'ייסון אריסון. אלירן אביטל
מוריס קהאן, שרי וג'ייסון אריסון/אלירן אביטל

איש העסקים והפילנתרופ מוריס קאהן אירח בביתו שבבית ינאי ערב הוקרה לחברו הטוב, הפילנתרופ ואיש העסקים רוברט קראפט - זוכה פרס בראשית. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב לאור השקיעה של "ברכת המזון" - הקייטרינג החדש של השף אביב משה, כשבתפריט קוסקוס עם קציצות דג ברוטב חריף, ירקות ממולאים, עמדת סביצ'ה, ומגוון בשרים על האש. בהמשך נערך טקס, ברכות והופעה של להקת "שלווה", ולקינוח שולחן מתוקים מעוצב של איציק טאפירו.

ענבל קרייס, שירה וישי דוידי. אלירן אביטל
ענבל קרייס, שירה וישי דוידי/אלירן אביטל

התרגשו: שירה וישי דוידי, בעל השליטה בקרן פימי; סגנית מנהל מפעל חלל של התעשייה האווירית, אשת העסקים שרי אריסון ובנה ג'ייסון; טובה וסמי סגול, מבעלי כתר פלסטיק; יואב הורוביץ, מנכ"ל משרד ראש הממשלה הפורש; אלי גרונר, מנכ"ל קוך תעשיות KDT; יועץ התקשורת מוטי שרף וזוגתו מעצבת האופנה נועה ירון; נילי ואהוד ברק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מוריס קהאן,  דפנה ג'קסון,   רוברט קראפט. אלירן אביטל
מוריס קהאן, דפנה ג'קסון, רוברט קראפט/אלירן אביטל
יצחק, טובה וסמי סגול. אלירן אביטל
יצחק, טובה וסמי סגול/אלירן אביטל
אביב משה ואיציק טאפירו. huawei‏,
אביב משה ואיציק טאפירו/huawei‏
seperator

כשאופנה פוגשת קולנוע

רינה טל  ויפעת פסטרנק. רפי דלויה
רינה טל ויפעת פסטרנק/רפי דלויה

חברת האופנה רנואר השיקה בגלריה חייק ביפו תערוכת צילומים בה הוצגו הפקות אופנה מסצנות מוכרות בעולם הקולנוע על-פי חזונם האישי של צלמים וסטייליסטים מובילים בישראל. הפרויקט, המתקיים זו השנה השנייה, הוא פרי שיתוף פעולה ייחודי מסוגו עם הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים המתקיים בתל-אביב. בפרויקט הופנה זרקור לשילוב שבין קולנוע לאופנה.

רון קהאן, סיון חימי, מורן אטיאס, ערן אפל. רפי דלויה
רון קהאן, סיון חימי, מורן אטיאס, ערן אפל/רפי דלויה

באופנתיים: סרג' דרעי מנכ"ל קבוצת רנואר; יפעת פסטרנק, סמנכל"ית שיווק קבוצת רנואר; רון קהאן, מנהל הקריאייטיב של הקבוצה; השחקנית והדוגמנית הבינלאומית מורן אטיאס, אורחת הכבוד שהודתה לרנואר על ההירתמות; רינה טל, מנכלי"ת קניון עזריאלי אילון.

יודה לוי נועה קירל וסרג' דרעי. רפי דלויה
יודה לוי נועה קירל וסרג' דרעי/רפי דלויה
seperator

מסיבת ליל קיץ

חנהלה אטינגר, דורית סלע וניצן הורוביץ. רפי דלויה
חנהלה אטינגר, דורית סלע וניצן הורוביץ/רפי דלויה

שלומית ושמואל דונרשטיין, בעלים ויו"ר חברת רב-בריח, ובתם מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית השיווק, השיקו אמש את סניף הדגל המחודש בדיזיין סנטר בבני-ברק. את האירוע הפיקה חנה'לה אטינגר שהפכה את המתחם לחוף ים, עם מחצלות ועצי דקל, דוכני אוכל של קייטרינג דגני, דוכני פירות והופעה של להקת STREETCATS/ חתולי הרחוב שעשו שמח בשלל סגנונות.

אסף בן חיים, אורי אולינר וגד אברגיל. רפי דלויה
אסף בן חיים, אורי אולינר וגד אברגיל/רפי דלויה
ליאור דונרשטיין ,מאיה דונרשטיין יתיר ושלומית דונרשטיין. רפי דלויה
ליאור דונרשטיין ,מאיה דונרשטיין יתיר ושלומית דונרשטיין/רפי דלויה
seperator

שופינג עם כלבים

אופיר אורן  ודדי שוורצברג. ערן סלם,
אופיר אורן ודדי שוורצברג/ערן סלם

אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל-אביב, ודדי שווצרברג, מנכ"ל Adika , ניצפו השבוע מטיילים עם כלביהם בקניון עזריאלי תל-אביב. הסיבה למסיבה, יוזמה משותפת בה יצאו לרגל פתיחת חנות הקונספט של המותג בקניון, לפיה תותר לראשונה כניסת כלבים לקניון. אורן אמר שהם גאים להשיק יחד את חנות הקונספט בחנות הראשונה והגדולה של Adika. עוד אמר אורן כי פתיחת החנות מייצגת את אופי הקניון, משב רוח מרענן, אופנה מיוחדת ומגוון מותגים חדשים לקניון.

שוורצברג היה גאה ונרגש להוביל את מהלך פתיחת הדלתות של הקניון לכלבים, ואמר כי ב-Adika אוהבים ומעודדים אימוץ והחזקת כלבים, מעצבים עבורם בגדים ואביזרים, והם אורחים יומיומיים במשרדים, לכן טבעי עבורם לארח אותם בחנויות ולתת לבעליהם הנחה ברכישה.

מחר בשעה 17:00, 50 המבקרים הראשונים יזכו בשובר ע"ס 50 שקלים למימוש בחנות.

השטיח הצהוב

בן מנספורד תומר ויוסי אירני. ענת מוסברג,
בן מנספורד תומר ויוסי אירני/ענת מוסברג

FILA העולמית ונציגיה בישראל אירני גרופ לקחו חסות, זו העונה השנייה, על עיצוב המדים הרשמיים של משחקי החוץ, הבית ומה שביניהם של מכבי תל אביב. שחקני הקבוצה צעדו על השטיח הצהוב, והציגו את המדים שילוו אותם בעונה זו.

יוסי אירני, מבעלי אירני גרופ, סיפר כי ג'ון אפשטיין, מנכ"ל FILA העולמית שהלך לעולמו במפתיע לפני מספר חודשים, היה נרגש לאשר את החסות ועיצוב המדים, אך לא זכה לראותם.

seperator

מיט-אפ

אביב פרנקל, יוסי ויניצקי, איתן בק גיא לחמן. אביב גוטליב,
אביב פרנקל, יוסי ויניצקי, איתן בק גיא לחמן/אביב גוטליב

פועלים היי-טק, בשיתוף קרן ההון סיכון Today ומשרד עו"ד פרל כהן, ערכו אירוע מיטאפ מעורר השראה בעזריאלי שרונה לכ-50 יזמים מתחילים, שקיבלו מגוון כלים שיעזרו להם להקפיץ ולקדם את הסטארט-אפ שלהם ממשקיעים ויזמים מנוסים. היזמים זכו לפגישות אישיות עם יוסי ויניצקי, ראש מערך היי-טק של בנק הפועלים; המשקיע איתן בק מTLV פרטנרס; שי מישל ועוד.

seperator

הנבחרים

רינת כוזהינוף עופרה שמעוני מוטי כוזהינוף. רפי דלויה
רינת כוזהינוף, עופרה שמעוני, מוטי כוזהינוף/רפי דלויה

במתחם "הטרמינל" בפתח-תקווה, נערך טקס פרסי העיצוב והאדריכלות של ישראל ביוזמת קבוצת עופרה שמעוני, באירוע חולקו פרסים ל-30 הנבחרים ב-10 קטגוריות שונות מתחום האדריכלות, העיצוב, והנדל"ן, שנבחרו בסקר שנערך בקרב אנשי מקצוע בתחום. באירוע הוענק פרס מפעל חיים לאמנית אילנה גור, על פועלה ותרומתה לענף העיצוב לאורך השנים. במהלך הערב נערכה תצוגת-אופנה בהשראת מניפת הצבעים.

לינור אבישר, ינאי פרישר גוטמן, הניה נור, רונית אבישר. רפי דלויה
לינור אבישר, ינאי פרישר גוטמן, הניה נור, רונית אבישר/רפי דלויה

צעדו על שטיח הכוכבים: מוטי ורינת כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית; ליאת מולייב, מבעלי אדידס ישראל וחברתה פולה בליק-דיין; אלחנן שור, מבעלי יקב היוצר ואראל ברקאי, המנכ"ל; איש העסקים מושיק גנזי ובתו עמית; מרים ויוסי עזרא, בעלי מרים וילונות ובנם אדם; ינאי פרישר-גוטמן, שזכה בפרס המעצב המבטיח של השנה ולינור אבישר שעובדת איתו; סנדי בר שזכתה בתגלית השנה; אדריכלים ומעצבים ביניהם: שירלי דן, אילן פיבקו , ירון טל, עדי סמט, דניאל חסון, מיכל אזולאי, מיקי סתר, יואב מסר.

ליאת מוליוב ופולה בליק דיין. רפי דלויה
ליאת מוליוב ופולה בליק דיין/רפי דלויה
מרים ויוסי עזרא, מושיק ועמית גנזי, אדם עזרא. רפי דלויה
מרים ויוסי עזרא, מושיק ועמית גנזי, אדם עזרא/רפי דלויה
ניצן ודורית הורוביץ. רפי דלויה
ניצן ודורית הורוביץ/רפי דלויה
לי זיו, אילן פיבקו ודניאל פוני.. רונן מחלב,
לי זיו, אילן פיבקו ודניאל פוני./רונן מחלב
seperator

דוז פואה

תמיר דיין,ג'ימי זוהר, איתן שוורץ.. יח"צ,
תמיר דיין,ג'ימי זוהר, איתן שוורץ./יח"צ

הצלחת האירוויזיון, כאירוע משמעותי עבור הברנז'ה התיירותית התל אביבית, עמדה במוקד האספה השנתית של התאחדות המלונות תל אביב במלון קרלטון תל אביב. תמיר דיין, מנכ"ל אקספו תל אביב, ואיתן שוורץ, מנכ"ל מנהלת 'עיר עולם ותיירות' בעירייה, קיבלו מחבריהם המלונאים את אות 'יקיר המלונאות' 2019, על חלקם המשמעותי בקידום התיירות לעיר לאורך כל השנה, ובמיוחד על תרומתם הגדולה בהיערכות, בארגון ובהפקת אירועי האירוויזיון המוצלחים, בסדר גודל שלא נראה עד היום בארץ, ובהתארגנות המוצלחת לאירוח המשלחות והתיירים. ג

'ימי זוהר, שניהל בעבר כמה בתי מלון גדולים, ביניהם קרלטון תל-אביב, וכיום יזם ויועץ במלונאות ויו"ר התאחדות המלונות תל-אביב רבתי , נבחר ליו"ר ההנהלה לקדנציה נוספת של 3 שנים.

seperator

מרוסיה באהבה

יורם דבש וסרגיי איבנוב. אולג פופוביץ,
יורם דבש וסרגיי איבנוב/אולג פופוביץ

משלחת בכירי ענף היהלומים בישראל, בראשות יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים, יצאה למוסקבה עם 28 בעלי חברות יהלומים מובילות בישראל לסיור בין 4 ימים במטרה לחזק ולפתח את הקשרים הכלכליים ושיתוף הפעולה עם חברות ברוסיה, כולל ענקית הכרייה אלרוסה, הנחשבת לגדולה בעולם בתחומה. סרגיי איבנוב, המנכ"ל ערך טקס חגיגי, בירך על הגעת המשלחת ושיבח את פעילות הבורסה הישראלית.

דבש אמר שככל שהיחסים בין ראש ההמשלה בנימין נתניהו ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין מעמיקים, כך חשוב שגם יחסי המסחר בין תל-אביב למוסקבה יתחזקו. המשלחת זכתה לקבלת פנים בבית השגריר הישראלי במוסקבה, גרי קורן, עם הנספח הכלכלי, יקיר דווידזון ובכירי חברת אלרוסה.

seperator

אוטו גלידה

אביה מזרחי-מגן, מאיה שליו. אלירן אביטל
אביה מזרחי-מגן, מאיה שלו/אלירן אביטל

אביה מזרחי-מגן, מנכ"לית מלונות פתאל, ומאיה שלו, מנהלת חטיבת השיווק והדיגיטל, לקחו הפוגה ממאבק סגירת שדה דב, והשיקו את הקמפיין השנתי של Yala - אפליקציית חופשות ברגע האחרון של הרשת. בקמפיין הושקעו כרבע מיליון שקלים, ובמסגרתו אוטו גלידה ממותג יסתובב ברחבי הארץ ויחלק אלפי ארטיקים שעל המקלות של חלקם מסתתרים פרסים רבים, לרבות חופשות משפחתיות וזוגיות.

seperator

יופי של בוקר

ד"ר אירנה סנדלר לצד גלית בן שמחון.. אור גפן,
ד"ר אירנה סנדלר לצד גלית בן שמחון./אור גפן

ד"ר אירנה סנדלר MD, רופאה מומחית ובעלת קליניקות לרפואה אסתטית, השיקה קו מוצרי טיפוח, שיקום והזנה לעור הפנים והשיער שפיתחה. סנדלר עוסקת שנים רבות במחקר ופיתוח מוצרים בטכנולוגיות מתקדמות בתחום ה-ANTI AGING מחקר ש הניב את קו המוצרים תחת המותג GLAMOUR שמשלימים ותומכים בטיפולי ההזרקות בעידן ה ANTI AGING שהיא מבצעת בקליניקה החדשה שהשיקה במתחם הפנתרה תל-אביב.

סנדלר הציגה למוזמנות את מגוון השירותים שהיא מעניקה.

ן מרינה קבישר קסניה טרנטול דר אירנה סנדלר וקארן דנסקי.. אור גפן,
מרינה קבישר, קסניה טרנטול, ד"ר אירנה סנדלר וקארן דנסקי./אור גפן

המוזמנות: גלית בן-שמחון, מנכ"לית ומבעלי מתחם הפנתרה; קרן כהן-סלע, מנכ"לית ובעלים "סלע מדיקל"-ייבואנית חומצות היאלרוניות; דניאלה בלומנטל מבעלי "דניאלה" בכיכר המדינה; ד"ר ננה בן צבי, אונקולוגית ומנהלת תחום אונקולוגיה ב"נוברטיס" העוסקת בפיתוח תרופות, מחקרים קליניים ומיכשור רפואי; הסטיליסטית סנדרה רינגלר; אירה דולפין, בעלת פינק-רום; מובילות הדעה מרינה קבישר, קסניה טרנטול ודניאל גרינברג.

seperator

אני חוזר הביתה

אלי אלעזרא וטל הולנדר. נבו נעים,
אלי אלעזרא וטל הולנדר/נבו נעים

איש העסקים אלי אלעזרא, מבעלי קבוצת "הכשרה חברה לביטוח", חברת הליסינג "אלבר" וחברת הנדל"ן אפרידר, השיק את Dolos-מתחם אירועים חדש במרינה באשקלון. בקולינריה שף המקום ירון בן-חמו, באומנותית להקת רטרוברנד ותערוכה של האמן חיים אפריאט.

טל הולנדר, מנכ"ל Dolos, אמר כי לאחר שנים בהן ניהל מקומות מובילים בחיי הלילה של תל אביב, הוא אני שמח לחזור הביתה, ולהביא בשורה עדכנית לעולם האירועים בדרום.

seperator

הבוגרים חוגגים

אלי שגיב ולאנה ארנר. מקור טריואקס,
אלי שגיב ולאנה ארנר/מקור טריואקס

As far as possible היא הכותרת שהובילה את אירוע ארגון בוגרי אוניברסיטת תל-אביב שחתם את השנה בנוכחות שיא של כ-4,000 בוגרות ובוגרים. באירוע נפרדו מהנשיא היוצא פרופ' יוסף קלפטר שהקים את ארגון הבוגרים לפני 4 שנים, וקיבל מתנת פרידה מסיגלית בן-חיון ראש הארגון, לוגו של ארגון הבוגרים בעיצובה של האמנית נירית לבב.

בחוגגים: פרופ' אריאל פורת, נשיא האוניברסיטה, שגילה שהוא אשתו ושניים משלושת ילדיהם בוגרים; יריב בש, ממייסדי SpaceIL שאמר שאין הרבה מקומות בהם אפשר לפנות לנשיא אוניברסיטה ולהגיד לו, אחי יש לך 50 שקלים, אני צריך לתפוס טרמפ לירח, ולקבל תשובה חיובית, וזה בדיוק מה שקרה, ומאותו הרגע קיבלו את מירב התמיכה, ולמעשה האוניברסיטה קיבלה קבלה ראשונה מספייס על תרומתה. הילה קורח, בוגרת ביה" ס למדעי המדינה, ממשל ויחב"ל, ביה"ס לפסיכולוגיה ובוגרת הפקולטה לרפואה הנחתה, זוכה פרס ישראל יהודה פוליקר הופיע וארח את ברי סחרוף ומירי מסיקה.

במזמרים: ליעד אגמון, ממייסדי דינמיק אילד; עומר כילף, מייסד ומנכ"ל אינווייז; משקיע ההיטק והאנג'ל זהר גילון; ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט; אלי שגיב מנכ"ל לוריאל וזוגתו לאנה ארנר; פרופ' איתמר גרוטו, משנה למנכ"ל משרד הבריאות; דורון אברבוך, מנכ"ל קרדיט סוויס ישראל; יואב ויינברג מנכ"ל א.מ.ת; שלמה מרקל, סגן נשיא ברודקום העולמית.

seperator

סוויט 16

מוהנא פארס , יוסי ביידץ אלי הורביץ. קבוצת סי צילום,
מוהנא פארס , יוסי ביידץ אלי הורביץ/קבוצת סי צילום

במשרד החינוך ובמטח-המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חגגו סיום שנה מוצלחת של תכנית נחשון המתקיימת זו השנה ה-16 ושהכינה למעלה מ-8,000 תלמידים מכל רחבי הארץ לבגרות 4 ו-5 יחידות מתמטיקה, אנגלית, פיזיקה כימיה וביולוגיה -ללא עלות.

יוסי בידץ, מנכ"ל מטח; אלי הורביץ, מנכ"ל קרן טראמפ; מוהנא פארס, מנהל אגף תכניות לאומיות במשרד החינוך, סיגל עצמון, מנהלת תכנית נחשון ולמעלה מאלף חונכים וחונכות שהשקיעו מזמנם על-מנת שכל תלמיד בישראל יוכל להיעזר בשיעורי עזר ללא עלות.

seperator

ויהי עור

הארווי לו ודר להבית אקרמן. ישי אקרמן,
הארווי לו ודר להבית אקרמן/ישי אקרמן

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נבחרה להרצות בכנס הארגון העולמי במילאנו של רופאי העור הנחשב לכנס הגדול ביותר בתחום, שנערך אחת ל-4 שנים. בכנס השתתפו עשרות אלפי רופאי עור מ-80 מדינות שונות.

מטרת האיגוד היא קידום הבריאות והחדשנות, והכנס סקר את כלל החידושים האחרונים ברפואת העור. אקרמן הרצתה על עבודתה האישית כולל שיטה חדשנית ופורצת דרך בתחום הטיפול בנזקי השמש, ודנה על חשיבות אבחון מקדים של סרטן עור, ודרכי הטיפול. בטקס נכח הארווי לו, נשיא האיגוד הבינלאומי לרפואת עור שהגיע היישר מקנדה.

seperator

עוגה ביתית

ענת גרוס, מנכ״לית חטיבת החלב, ניב כהן ״תנובה שף״, שיר זכאי סמנכ"לית דיגיטל קונצרני (CTO ). יח"צ,
ענת גרוס, מנכ״לית חטיבת החלב, ניב כהן ״תנובה שף״, שיר זכאי מנהלת דיגיטל קונצרני/יח"צ

תנובה נכנסה לראשונה למכירה ישירות לצרכן והשיקה בסינמה סיטי את eaty- פלטפורמת אונליין, המאפשרת לצרכנים להזמין הביתה ערכות ייחודיות להכנת מתכונים קלים וטעימים, שנכתבו על-ידי שף תנובה וכוללות מצרכים של כלל מותגי הקבוצה מחטיבות החלב והמזון. זוהי הפעם הראשונה שחברה מסחרית בענף המזון משיקה פלטפורמת אי קומרס הפונה ישירות אל הצרכן.

ענת גרוס-שון, מנכ"לית חטיבת החלב בתנובה אמרה כי זהו צעד ראשון וחדשני שתנובה עושה במכירה ישירות לצרכן, והכוונה היא להציע לצרכן פתרונות ייחודיים העונים על צורך שאין לו כיום מענה.

השירות הייחודי מאפשר לתנובה לבנות תשתית ארוכת טווח לחיזוק הקשר הישיר של החברה ומותגיה עם הצרכן. גרוס-שון ציינה כי בארה"ב בלבד, שירותי משלוחי מתכונים ומצרכים עד הבית גלגל ב-2017 כ- 4.65 מיליארד דולר, ועד 2022 צפוי להגיע ל-11.6 מיליארד דולר, כשמחצית מהאמריקאים מנויים לשירות.

לטובת המיזם, חברה תנובה לשירות המשלוחים של Gett Delivery, כך שמי שיזמינו עד השעה 17:00, יקבלו את המשלוח עוד באותו הערב.

seperator

בקטנה

+ יובל בראון מבעלי ומנכ"ל מ.ב.ס סוכנויות ספורט יבואני סאקוני מותג הריצה מוביל, נבחר לככב בקטלוג העולמי של מותג הספורט הפולני 4F לאחר שקיבל את השיווק הבלעדי בישראל למותג. החברה שמקורה בפולין מפעילה חנויות ברחבי אירופה והיא המלבישה הרשמית של 5 התאחדויות אולימפיות ביניהן, פולין ,יוון, סלובניה ועוד. מותג אופנת הספורט 4F הוא מותג ספורט מוביל בפולין, בבעלות התאגיד OTCF המחזיק מספר מותגים בינלאומיים.

+ מעיין אדם, עדי ליאון וגל אוחובסקי מצטרפים לערוץ 24 החדש שבבעלות חברת טלעד, בשליטת קבוצת NMC יונייטד, השלושה ינחו תכנית אולפן חדשה. פנינה אדרי, מנכ"לית NMC יונייטד אמרה שהם גאים להשיק בערוץ תכנית החדשה "24 בצהריים", ובערוץ פועלים במרץ ליצירת תכנים חדשים ואיכותיים, תוך כדי השלמת לוח שידורים חדש עבור קהל הצופים.

+ משה נסטלבאום, עורך בערוץ הראשון, נפגש ב-LAGO עם אורן שטיינברג, הנשיא הנכנס של העמותה לניהול פרויקטים בישראל ועם משה יונה, סגן נשיא לכספים ב-PMI, לאור הסכמתו של נסטלבאום להנחות את הכנס ה 23 של העמותה. הכנס ציין את חגיגות היובל ל- PMI העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully