וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: האם כדאי לצאת להתאוורר בחו"ל?

21.6.2019 / 10:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שמרגיש ייאוש ממצבו הכלכלי ותוהה מה לעשות עם הירושה

גבר ממתין עם מזוודה. ShutterStock
הגירה/ShutterStock

מאזין שוחח עם המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM על מצבו הכלכלי. "נמנעתי כל חיי מלקבל יעוץ מקצועי כי חשבתי שאני חכם גדול. הייתי ילד שרצה להמשיך את דרכו של אביו אחרי הצבא. היה לנו עסק משפחתי שנקלע לבעיות ולא הרמתי ידיים", סיפר המאזין. "בינתיים צברתי חובות במטרה לשמר את העסק המשפחתי. כעת אני כמעט בן 40, מסיים עם סחבת כספית גדולה ומחזיר הלוואה של 120 אלף שקל".

גל הזדהה עם כאבו והסביר כיצד רבים מהדור שלו נקלעו למצב דומה. "במדינת ישראל היום אין רגולציית אשראי. בבית ספר שמו אותנו כמו בובות על המדף ואף אחד לא נתן לנו את הכלים. מנגד, גופים מתוחכמים ומלאי שכל דחפו לנו הלוואות. זו המציאות שהכתה גם בך".

"המילים שלך זו המציאות שלי ושל עוד הרבה כמוני", השיב המאזין. "אנחנו, בני ה-40, תופסים היום את הראש ומרגישים שבזבזנו את הזמן שלנו. מאסתי בכל המערכת והרמתי ידיים. אני בין עבודות וחי מהחסכונות שנותרו. הירושה שאני עתיד לקבל היא היחידה שיכולה להפנות אותי לכיוון אחר כשתשאיר עם 300 אלף שקלים. לאן אתה מציע לי לפנות? האם לעבור לחו"ל?"

"האפשרויות שלך הן או לשים את הכסף להשקעה מניבה או להיות עצמאי כשחלק מהכסף יושקע למטרה זו. אם תרצה בכך אולי נכון לך לעבור לעבוד בחו"ל. אם יש לך הצעת עבודה קונקרטית שתניב לך הכנסה וקצת תיתן לך אוויר - שווה לשקול אותה ברצינות. יש נקודות בחיים בהם אתה יכול לבחון ולנסות את הדברים. לא יקרה מזה שום אסון", ענה גל. "נשמע שהגעת בחיים למקום של מחנק ומיצוי. לפעמים אסור להילחם במקום הזה ויש להתרחק על מנת לקבל קצת אוויר. האופציה של מעבר לעבודה בחו"ל נשמעת לי טוב יותר עבורך מאשר לקחת את הכסף ולהקים ממנו עסק עצמאי שעלול להיות הימור לא מחושב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully