וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען ישראל: הצעירות שהצליחו לרגש גם את הנשיא ריבלין

בשיתוף רשות השירות הלאומי, בשיתוף רשות השירות הלאומי

27.6.2019 / 8:29

רשות השירות הלאומי-אזרחי מצדיעה לבניה ולבנותיה בשבוע הצדעה והוקרה המהווה את שיאה של שנת הפעילות, ונועד לעלות על נס את פועלם של מעל 18 אלף המתנדבים התורמים תרומה משמעותית למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה

ריאיון עם הנשיא ראובן ריבלין לכבוד שנה לכהונתו, בית הנשיא, יולי 2015. ראובן קסטרו
תעודות הצטיינות לעשרות מתנדבים מכלל המגזרים בחברה הישראלית. הנשיא ראובן ריבלין/ראובן קסטרו

השבוע, חל שבוע הצדעה והוקרה למתנדבי השירות שמתקיים במגוון מוקדים ברחבי הארץ, כששיאו חל בטקס הענקת תעודות הצטיינות בשני האחרון, לעשרות מתנדבים מכלל המגזרים בחברה הישראלית. כמו כן, בין האירועים הבולטים בשבוע זה: יריד תעסוקה לצעירים עם מוגבלויות בהשתתפות עשרות ארגונים שונים ומאות משתתפים, יום הוקרה למתנדבי מגזר המיעוטים, יום עיון למשרתים החרדים, יום עיון למתנדבים מרקע של סיכון ומצוקה ועוד.

25 מתנדבים מצטיינים קיבלו את אות הצטיינות נשיא המדינה בטקס מרגש, אחת מהן, היא אסמהאן מואסי בת 19 מכפר אעבלין, השלישית בין 7 אחים ואחיות, אשר בחרה לעשות שירות לאומי משמעותי בבית חולים רמב"ם, כדי לחוות את תפקיד האחות ועולם הרפואה מקרוב. אסמהאן הגיעה בתחילת שנה מבולבלת וחסרת בטחון, לא ידעה את השפה העברית על ברויה, הייתה ביישנית וסגורה. ככל שעבר הזמן, הפתיעה אסמהאן את הצוות הרפואי כל פעם מחדש, קיבלה על עצמה יותר אחריות וסמכות מהאחות האחראית במחלקה בתחומים רבים, וכיום, מתנדבת במחלקה הנוירוכירורגית ובטיפול הנמרץ. אסמהאן מסייעת לחולים לקבל טיפול יותר מהיר מהרופאים, בעלת אחריות רבה, בחורה שנונה וממוקדת מטרה, ובהמשך שירותה מוכיחה זאת כל פעם מחדש בעמידתה בכל המשימות המוטלות עליה. במהלך השירות המשיכה להתקדם בצעדים גדולים, שיפרה את השפה וממשיכה לשנת השירות השנייה שלה בבית חולים. על פועלה זה, קיבלה אסמהאן תעודת הצטיינות.

אסמהאן וקרן נוטמן, מנכל"ית עמותת אופק. באדיבות רשות השירות הלאומי אזרחי,
אסמהאן מואסי בת 19 מכפר אעבלין בחרה לעשות שירות לאומי משמעותי בבית החולים רמב"ם/באדיבות רשות השירות הלאומי אזרחי

גם דימא טרבלסי, בת 19 מטמרה, קיבלה תעודת הצטיינות. דימא, סובלת מלקות שמיעה מגיל צעיר וכאבי אוזניים כרוניים, אך אובחנה כלקוית שמיעה רק לפני כארבע שנים, בגיל 15. מגיל צעיר, עברה דימא מרופא לרופא שלא צלח בפענוח לקות שמיעתה. אמה, אשר עבדה בבית מיחא, מרכז לילדים בעלי לקויות שמיעה, זיהתה שבתה סובלת אך הרופאים נלחמו בה ועמדו על שלהם שדימא שומעת מצוין ואין לה כל בעיה. ככל שגדלה, לקות השמיעה החמירה והכאבים התגברו, עד שמצאו בגיל 15 כי אכן יש לדימא ירידה בשמיעה. בגיל 17 עברה ניתוח וכיום מרכיבה שני מכשירי שמיעה. דימא מתנדבת במסגרת השירות הלאומי-אזרחי בבית מיחא, המרכז לילדים בעלי לקויות שמיעה, בו בחרה בגלל סיפורה האישי, החליטה שייעודה לעזור לילדים קטנים להתמודד עם הסביבה, ולהכיל את הלקות.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

התנדבות שהיא שליחות: בנות השירות הלאומי-אזרחי שעושות עבודת קודש

בשיתוף רשות השירות הלאומי
דימא טרבלסי לצד מנכ"ל הרשות ראובן פינסקי. יובל יוסף,
החליטה שייעודה לעזור לילדים קטנים להתמודד עם הסביבה, ולהכיל את הלקות. דימא טרבלסי לצד מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי/יובל יוסף

רשות השירות הלאומי-אזרחי מקיימת השבוע את שבוע ההצדעה למתנדבי השירות, הפועלים למען החברה והמדינה בשלל מסגרות ההתנדבות ומגיעים מכלל המגזרים בחברה הישראלית. שבוע זה מהווה את שיאה של שנת הפעילות, ונועד להוקיר את פועלם של מעל 18,000 אלף המתנדבים התורמים תרומה משמעותית למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה.

בשיתוף רשות השירות הלאומי, בשיתוף רשות השירות הלאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully