וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לפרידה המרגשת בשנקר?

7.7.2019 / 12:00

וגם: ב-BMW מאמינים בישראל אומת הסטארטאפ, בממשלת ישראל מאמינים במדעי החיים, מותג חדש בג'יימס ריצ'רדסון ורשת טיב טעם מתרחבת

פרידה אופנתית

יולי תמיר, לאה פרץ וצבי ימיני בתצוגת שנקר. רפי דלויה
יולי תמיר, לאה פרץ וצבי ימיני בתצוגת שנקר/רפי דלויה

בהאנגר 11 בתל-אביב נערכה תצוגת הגמר של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. התצוגה בה הוצגו קולקציות מהמרגשות והטובות שהיו, הייתה הזדמנות חגיגית למעמד לא פחות מרגש - פרידה מלאה פרץ-רקנטי, ראש המחלקה המיתולוגית, שסיימה את תפקידה לאחר 22 שנים בהן הצעידה את המחלקה לעשיריה הפותחת של בתי הספר לאופנה בעולם.

אתי וגבי רוטר. huawei‏,
אתי וגבי רוטר/huawei‏

שיאו של הערב היה סרט מרגש שהפיק רונן לוין, מבכירי המרצים בשנקר ואחד המועמדים להקבלת התפקיד, בו חברים לדרך, בוגרים ומעצבים, אמרו מה התרומה של פרץ לחייהם, דברי פרידה שנשאה יולי תמיר, נשיאת שנקר, שסיפרה שרק בזכות פרץ היא נמצאת בשנקר ודברי פרידה שהקריא מוטי רייפ, מפיק הערב, שלא הסתיר את התרגשותו והקריא את הברכה בקול רועד וחנוק מדמעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קובי הלפרין, לאה פרץ, מוטי רייפ. huawei‏,
קובי הלפרין, לאה פרץ, מוטי רייפ/huawei‏

באופנתיים: גבי ואתי רוטר, מנותני החסות לתצוגה; צבי ימיני, יו"ר הוועד המנהל של שנקר; ד"ר ציפי לנדאו, חברת הועד המנהל, בעלה יגאל לנדאו, מבעלי בנק איגוד וביתם יעל בוגרת שנקר; עו"ד נחום פינברג; האמנית אריאלה ורטהיימר; חנה פרי-זן, יו"ר פעילים.

נחום פיינברג, ציפי ויגאל לנדאו, אורלי אשכנזי, יעל לנדאו. huawei‏,
נחום פיינברג, ציפי ויגאל לנדאו, אורלי אשכנזי, יעל לנדאו/huawei‏
seperator

חדשנות על גלגלים

ברק כהן גיל אגמון פיטר שוורצנבוואר ושחר שמש. גדי סיארה,
ברק כהן, גיל אגמון, פיטר שוורצנבוואר, שחר שמש/גדי סיארה

גיל אגמון, מבעלי דלק מוטורס; שחר שמש המנכ"ל, וברק כהן, מנהל חטיבת ב.מ.וו בדלק מוטורס ארחו לראשונה בישראל את BMW GROUP DIALOGUES לקראת פתיחת מרכז חדשנות של BMW בתל-אביב, לאחר שBMW- העולמית יצאה עם הודעה, לפיה בחרה לפתוח בתל אביב את מרכז החדשנות החמישי של BMW בעולם, בשל היותה מבירות הסטארט אפ בעולם.

במרכז, שצפוי להיפתח בחודשים הקרובים, יפעל צוות מומחים ממגוון תחומים, שיקדם שיתופי פעולה עם סטרטאפים ישראליים, במיוחד בתחומים משמעותיים לעתיד הרכב האוטונומי.

במפגש דיאלוג המתקיים קבוע בעולם, השתתפו גם: פיטר שוורצנבוואר, חבר מועצת מנהלים של הנהלת BMW AG; ד"ר מארק הופמן, ראש מרכז חדשנות טכנולוגי BMW ISRAEL; יורם מזרחי, משנה למנכ"ל דלק מוטורס.

בין הנושאים שהיו על סדר היום: תחזיות לעתיד, הרכב האוטונומי וסטרטאפים שלBMW בעולם. בהחלט גאווה ישראלית.

seperator

ריטואל קבוע

אנדרו דנוס , עדי מזרחי שרקון, כריסטה מיולמן. רונית מטיאס,
אנדרו דנוס , עדי מזרחי שרקון, כריסטה מיולמן/רונית מטיאס

אנדרו דנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, ועדי מזרחי שרקון, סמנכ"לית השיווק, השיקו בגלריית לורנס ביפו את כניסת מותג טיפוח הגוף והנפש Rituals Cosmetics - מותג הולנדי בינלאומי שנמכר בהצלחה בעולם.

לרגל המעמד נחתו בישראל חברי הנהלת המותג ביניהם: אמבר דן הרטוך, מנהלת שיווק מסחרי ריטואלס; ג'יליאן הוקסבי, יועצת טרוול ריטייל; כריסטה מיולמן, מנהלת הדרכה ופיתוח; לוטה רוזמולר, מנהלת טרוול, שערכו למוזמנים פרזנטציה חווייתית שכללה התנסות במוצרים, ניחוחות שפוזרו בחלל האירוע במהלך המצגת להמחשת האווירה הרגועה והקסומה, שיעור יוגה בהנחיית ויקטוריה קצמן, וארוחת בריאות.

seperator

חדשנות ישראלית

טל לוי, עמי אפלבום ואלינור ארז. גיא אנטו,
טל לוי, עמי אפלבום ואלינור ארז/גיא אנטו

עמי אפלבום, יו"ר רשות החדשנות והמדען הראשי למשרד הכלכלה והתעשייה, סייר בחברת BTG (ביוטכנולוגיה כללית), מרכז מו"פ וייצור ישראלי של תרופות ביולוגיות באזור התעשייה באר-טוביה בבעלות קונצרן התרופות השוויצרי Ferring. טל לוי, מנכ"ל BTG, הציג את מתקני ה-D&R המתקדמים של החברה, שמפתחת תרופות המבוססות על חלבונים אנושיים.

אפלבום התרשם מהחדשנות ומיכולת הייצור המתקדמת ואמר שבישראל יש ידע עצום במדעי החיים והון אנושי מהשורה הראשונה בעולם, לכן הרשות רואה במדעי החיים את מנוע הצמיחה הבא ומתכוונת להשקיע בפיתוחו. לוי ציין כי Ferring השקיעה ב- BTG מאז רכשה אותה ב-2005 עשרות מיליוני דולרים, ולאחרונה הכריזה על השקעה נוספת של 15 מיליון דולר, להרחבת יכולות הייצור של BTG באמצעות קווי ייצור חדשים וטכנולוגיות חדשניות.

seperator

טעם הצפון

יוסי שליו חגי שלום חיים חורש ומשה רוזנבלום. בן פרידמן,
יוסי שליו, חגי שלום, חיים חורש ומשה רוזנבלום/בן פרידמן

חגי שלום, מבעלי טיב-טעם; יוסי שלו, סמנכ"ל הסחר והשיווק, חגגו את פתיחת סניף הדגל במתחם חוצות המפרץ בצפון הארץ, ה-40 של הרשת. שלום אמר שהם גאים להשיק סניף דגל בצפון הארץ המשתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר, ונפתח בהשקעה של כ-8 מיליון שקל, במיקום אסטרטגי על ציר תנועה מרכזי, המנקז טראפיק גם מאזור הקריות ומחיפה, ואמר כי זהו הסניף הראשון בארץ שישיק את תפיסת המחיר החדש של טיב טעם - אלפי מוצרים זולים במחירים קבועים, מהלך שאחריו יושק בכל סניפי הרשת בישראל.

במשיקים: משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר, שאמר שכניסת טיב טעם לחוצות המפרץ הוא מהלך אסטרטגי עבורם; חיים חורש, מנכ"ל מתחם חוצות המפרץ; ואופיר יהושוע, מנהל הסניף.

seperator

ביזנס אנד פלזר

משה שגב, יעקב סודרי, אביב משה. מקור דני לוי,
משה שגב, יעקב סודרי, אביב משה/מקור דני לוי

יעקב סודרי, מנכ''ל אזור מרכז, ירושלים והדרום של רשת מלונות פתאל וקובי טולדנו, מנכ''ל מלון הרודס תל-אביב, השיקו בסוף השבוע בהרודס ת''א, מחלקת עסקים חדשה, הכוללת טרקלין עסקים חדש וסוויטה נשיאותית יוקרתית חדשה. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר, כשהשפים אביב משה ומשה שגב, יצרו מנה מיוחדת, והופעה של חנוך דאום.

seperator

מאובטחים ומובילים

אריאל לבנון, יגאל אונא, איל וולדמן ומיכאל קגן. מקור ור ניר,
אריאל לבנון, יגאל אונא, איל וולדמן ומיכאל קגן/מקור ור ניר

במשרדי חברת מלאנוקס טכנולוגיות ברמת-החייל נערך מיטאפ תחת הכותרת CYBER STORM בנושא-Cyber Security שכלל הרצאות של מובילים בתחום הסייבר ועסק בחדשנות ובמגמות המובילות בתחום האבטחה.

החכימו: איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס; מיכאל כגן, סמנכ"ל טכנולוגיות וממייסדי מלאנוקס; אריאל לבנון, סמנכ"ל אבטחת הסייבר; יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי; וישראל גרוס (Cyber Group Israel).

seperator

בוקר מולקולארי

ירון ליברמן, מירב שקד, גליה תורן חן, טל חלבי. huawei,
ירון ליברמן, מירב שקד, גליה תורן חן, טל חלבי/huawei

טל חלבי ומירב שקד, יבואני מותג הבישום escentric molecules הרשמי לישראל, ערכו במלון נורמן תל-אביב, ארוחת-בוקר לרגל השקת שני בשמים חדשים. מומחית היופי והבישום גליה תורן-חן, סיפרה כי סדרת בשמי הבוטיק של אסנטריק מולקולס הושקה ב 2006, כאתגר נועז של אמון הבשמים גיזה שון, מברלין שהחליט לשבור מוסכמות, להטות את תהליך יצירת הבושם, ולשנות את ההגדרה המשעממת של בושם, וכך יצר סדרת בשמים המהווה מחווה למולקולת ריח אחת, המהווה בין 65% ל 100% מריכוז הבושם. בין פגישות עבודה, קפץ ירון ליברמן, מנכ"ל המלון, להתבשם בניחוחות.

seperator

מעוררים השראה

אריאל פורת, רונית סאצ'י פינרו, אמנון דיק דני קושמרו. יעל צור,
אריאל פורת, רונית סצ'י פאינרו, אמנון דיק דני קושמרו/יעל צור

אמנון דיק, נשיא אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב והמנכ"לית עו"ד עדי אולמרט ערכו לידידים מפגש עם 4 כוכבי מחקר צעירים - בנושאי הלב המודפס, המלחמה בסרטן, עטלפים ותורשה. דני קושמרו הנחה, דנה רכטמן, סמנכ"לית פעילות ותוכן של האגודה יזמה, ורינת ומוטי כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית, נתנו חסות לאירוע.

משה וענבל חוגג, עדי אולמרט. יעל צור,
משה וענבל חוגג, עדי אולמרט/יעל צור

ד"ר אסף שפירא הביא את הלב המודפס שעשה כותרות עולמיות בשקית ניילון קטנטנה ששלף מכיסו; פרופ' רונית סצ'י-פאינרו, מהמובילות בעולם בתחום הסרטן, הסכימה עם האמירה כי אכילה מוגזמת גורמת ליותר סרטן מעישון, כי אכילה מוגזמת היא בדרך כלל לא אוכל בריא, ושאלה מי ראה מישהו אוכל בצורה מוגזמת סלט; פרופ' יוסי יובל הנימנה עם 30 חוקרי העטלפים היחידים בעולם, ניפץ מיתוסים לפיהם העטלף נמשך לשערות בני אדם.

במשכילים: ורדה ובועז דותן, משה וענבל חוגג, מאיר אוזן והדסה פתאל, אבי ונעמי שומר, תמיר גילת וויקי אלון, ליאור רייטבלט, ענת לוין ומאיר ברון, הראל ואפרת גילון' יוסף בר-נתן.

seperator

חלומות מתגשמים

מיכל אנסקי, לינה ורפי בלס. רונית מטיאס,
מיכל אנסקי, לינה ורפי בלס/רונית מטיאס

לינה ורפי בלס, בעלי רשת נעלי לאפייט, ארחו בסניף גן העיר בתל-אביב את מיכל אנסקי שעיצבה קולקציית נעלים. אנסקי סיפרה כי לאפייט הגשימה לה חלום, מותג נעליים על שמה, כשהיא אמרה מה היא אוהבת, והמעצב האיטלקי ג'ילברטו פאוסטו, נתן ביטוי אמנותי ועיצובי לרעיונות שלה. אנסקי סיפרה כי הצילומים לקולקציה היו אמורים להיערך כשחטפה את השיתוק בפנים, מה שלא מנע ממנה להצטלם, רק בלי החיוך שמזוהה איתה.

seperator

צובעים את הקיץ

אלי אילדיס ורן מנו. פביאן קולדורף,
אלי אילדיס ורן מנו/פביאן קולדורף

חברת נירלט ערכה בארקה בנמל ת"א אירוע ללקוחות החברה ובעלי בתי המסחר לרגל פתיחת הקיץ. ארוחת-ערב והרצאה של איש התקשורת אלי אילדיס על "העולם המופלא של פורמולה 1". רן מנו, מנכ"ל נירלט החדש, אמר כי הוא שמח על השותפות המתקיימת לאורך השנים והבטיח כי החברה תמשיך לעמוד לרשות לקוחותיה בנאמנות רבה ויחד ימשיכו להוביל את שוק הצבע לגבהים והיקפים מרשימים.

seperator

ניחוח נוסטלגי

אייזייה לירון שיפטר אופיר גוטמן ורוני שחם. רפי דלויה
אייזייה לירון שיפטר אופיר גוטמן ורוני שחם/רפי דלויה

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, מתרגש לקראת השקת ליין מוצרים של מותג "אולד ספייס" הנוסטלגי - מותג בינלאומי שזוכה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת באירופה והפך להיות המותג הכי צומח מכל מותגי פרוקטר אנד גמבל באירופה.

לירון שיפטר, ראש מחלקת יצירתיות בפרוקטר אנד גמבל בישראל, ורוני שחם סמנכ"ל שיווק ומכירות, קפצו לבקר את אייזיאה, שחקן פוטבול אמריקאי לשעבר, שהצטלם לקמפיין.

seperator

המנטוריות

יעל ברנר פרנקל Uלאה אטד. אפרת  ציון, רפי דלויה
יעל ברנר פרנקל ולאה אטד/רפי דלויה, אפרת ציון

יעל ברנר פרנקל, יזמית ומקימת האוס co-working מתחם עבודה משותף לנשים הכולל חממה עסקית לנשים, השיקה את פרויקט מודל ההשראה הנשי שלי, הכולל נשות עסקים הפועלות כמנטוריות ביניהן: סיגל רגב-רוזנברג, מנכ"לית קופ"ח מאוחדת; עדי רונן ,מייסדת Adika ובעלת המיזם It Momz; קרן הרשקוביץ, מייסדת-שותפה בתכנית Woman2Woman של פורום בוגרות של עמותת 8200; ליאה אטד, ממקימות נס טכנולוגיות; אירית בוטבול-עובדיה, מנכ"לית ומפתחת שיטת העוצמה שבתוכי; חלי ממן, ומימי לוזון, שסיפרה שמודל ההשראה הנשי שלה הוא אסתי לאודר, וטסה לתצוגה של ראלף אנד רוסו בשגרירות הבריטית בפריז.

seperator

מתרחבים ומתחזקים

רון רוטר אגם רודברג נגה פלוטניק וגבי רוטר. שוקה כהן
רון רוטר, אגם רודברג, נגה פלוטניק וגבי רוטר/שוקה כהן

גבי רוטר, מנכ"ל משותף קסטרו; רון רוטר, משנה למנכ"ל קסטרו-הודיס; ונגה פלוטניק, מנכ"לית רשת איב רושה (YVES ROCHER) בישראל; ואגם רודברג, פרזנטורית המותג בישראל, השיקו חנות חדשה בקניון הזהב, ראשון לציון. בימים הקרובים ישיק המותג חנות אונליין חדשה. עלות ההשקעה בחנות ובאתר החדש עומדת על כחצי מיליון שקל.

seperator

לישון עם כוכבים

כגאסף טייכמן, טיילור, אופיר ליבר ובן זיני. מנחם עוז,
כגאסף טייכמן, טיילור, אופיר ליבר ובן זיני/מנחם עוז

אופיר ליבר מנכ"ל 'רהיטי דורון', ואסף טייכמן סמנכ"ל השיווק, קפצו לסט הצילומים של הקמפיין החדש 'לישונ'צלי' בסניף רחוב הלח"י בבני-ברק, שם פגש את הפרזנטורים כוכבי הרשת טיילור ובן זיני. עלות ההשקעה כ-3 מיליון שקל, כשהכוכבים יעשירו את חשבון הבנק ב-300 אלף שקל.

seperator

צעד גדול לשינה

נחום ואריה ויסמן עם קארן דנסקי. huawei,
נחום ואריה ויסמן עם קארן דנסקי/huawei

נחום ואריה ויסמן, מבעלי 'ויסמן אחזקות' בעלת רשת 'שמרת הזורע', חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם חברה מובילה באירופה לייצור סדרת מזרנים, שבשלב הראשון תשווק בלעדית ברשת 'שמרת הזורע', ובאתר הסחר 'שמרת הזורע נט קולקשן', זוהי כניסה ראשונה של החברה לתחום המזרנים, ובכך היא משלימה את קשת המוצרים הרחב ביותר שיש לרשת רהיטים בישראל להציע. השניים ציינו כי זהו צעד אחד מיני רבים שנלקחו על-די הנהלת קבוצת 'ויסמן אחזקות' להובלת שוק הרהיטים הישראלי.

seperator

בקטנה

+ בחברת הטכנולוגיה "נייס", יזמו תחרות "Nicer Chef", במהלכה התבקשו 6,000 עובדיה בעולם, ליצור מנות אוכל מנצחות. 50 הזוכים שנבחרו על-ידי שפים מהעולם, השתתפו בסיור בפרובנס, שכלל שיעורי בישול, ארוחות ערב, ביקור בכרמים ובשווקים. ברק עילם, מנכ"ל החברה שהצטרף למסע, ציין את היצירתיות יוצאת הדופן שהראו הזוכים בהכנת מנת החלומות שלהם ואמר כי התחרות היא ביטוי של מה שמייחד אותם כחברה-חדשנות וביצוע מושלם בכל מה שהם עושים.

+ עובדי אוריין ישראל, יצאו ליום גיבוש חברתי. מאז המיזוג עם AUREN הבינלאומית, צמחה הפירמה המקומית וגדלה והיא כוללת מומחים מתחומי המיסוי, הפיננסים, ייעוץ עסקי, פיתוח עסקי, חשבונאות ועוד. יום הגיבוש נועד להפגיש את כלל עובדי הפירמה בצורה אישית יותר, והוא כלל ארוחת-בוקר, פעילות ניווט שטח בפארק קנדה, וארוחה במסעדה רוזה במודיעין.

+ עובדי חברת ההייטק סולוטו, יצאו לחופשה שנתית באילת ונהנו ממסיבת רייב בפארק העמודים בתמנע שכללה ציורי גוף, קעקועים, ואלכוהול. למחרת יצאו לשייט על יאכטה עם דיג'יי וספורט ימי, בערב חגגו במאנקיז ומסיבה בסוויטה עם ג'קוזי, ולקינוח יום מפנק בריף הדולפינים עם טיפולי וואטסו, שחייה וצלילה עם דולפינים.

+ שמואל דונרשטיין, נשיא רב-בריח והנהלת החברה, ארחו את בכירי כחול לבן, שהגיעו לסיור במפעל באשקלון' להבעת תמיכה וחיזוק התעשייה המקומית ובפרט המפעלים באזור הדרום. דונרשטיין קרא לתעשיינים ולהסתדרות לאקדמיה ולרשויות, לשבת סביב שולחן עגול' ולהחליט על אסטרטגיה ברורה של התעשייה בישראל ל-25 שנה קדימה, והדגיש כי מפעלים בפריפריה הם החמצן והדרך היחידה להשאיר את התושבים מחוברים למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully