וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך ירחיב בעל חברת הייעוץ את העסק

אלון גל

26.7.2019 / 0:00

המאמן האישי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שרוצה להרחיב את חברת הייעוץ לעסקים שהקים

זוג אצל יועץ פנסיוני. ShutterStock
יועץ/ShutterStock

מאזין שעלה לשידור בתוכניתו של המאמן האישי אלון גל ברדיו 103FM סיפר שהחברה החדשה שלו מספקת לעסקים סוללה של בעלי מקצוע בשלל נושאים, למשל בתחום הסכמי עבודה: איך מתחילים עבודה מול עובד - כולל חוזים, תנאים, שעות; איך מסיימים אותה - איך עורכים שימוע, פיטורין. המאזין הסביר את הצורך שיש בשירות שלו ותהה כיד הוא יכול להגיע לעוד חברות שיתעניינו בשירות שלו, לחפש שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים. "הקמנו מוקד שיווקי לעסקים. איך אני הופך לעסק מצליח?"

גל הסביר שהמוצר הספציפי של תחום העסק שלו הוא מוצר טכני, בעיקרו. המוצר הזה דורש הסבר ודורש עבודה שיווקית מתוחכמת. הרבה בעלי עסקים מגיעים מראש עם התנגדות לשירות מעין זה ואומרים: "אם אני אצטרך אז אקבל ייעוץ בבוא העת". אנשים לא ממהרים לפתוח את הכיס ולשלם. "צריך לעורר אצלם צורך", אמר גל והוסיף: "אתה חייב שיתופי פעולה עם גופים חזקים. הייתי הולך על ניתוחי מקרה, שיבין כל בעל עסק למה הוא צריך אותך".

הצעה נוספת של גל, במטרה להגדיל את לקוחותיו העסקיים, היא להכין פוסטים חינמיים - לדוגמה איך העסק שלו מנע מעסקים לשלם מחיר גבוה, להכין מדריכים חינמיים בסגנון "10 כללים של איך אתה חוסך לעצמך תביעות עתידיות" וכו'. כך אפשר להגדיל את שיתופי הפעולה וליצור צורך ממשי לעסק ולמוצר שהמאזין מציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully