וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

F-STOP - התיקים שאתם חייבים להכיר בעולם הצילום

בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ, בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ

13.8.2019 / 16:22

תיק צילום טוב חייב להיות נוח, עמיד לתנאי שטח ופרקטי לכל אחד. סטודיולנד החלה לייבא את תיקי חברת F-stop, תיקים עמידים ביותר שמגיעים עם כיס פנימי למחשב נייד/ או שלוקר לבחירה. תאי האחסון במידות שונות, מחולקים מודולרית, אותם רוכשים בנפרד בהתאם לצורך האישי

תיקים לצלמים של חברת f-stop. יח"צ,
תיק צילום טוב חייב להכיל מקום למצלמה אשר יהיה יציב ולא יגרום לה "לרקוד" בתוכו, בנוסף חשוב שיהיה בו מקום אחסון לציוד נלווה/יח"צ

לכל הצלמים, כל אחד הכשרתו וציודו, מהי סוג העדשה, או איזו חצובה, מה שמאחד הכל יחד זה התיק. אתם חייבים תיק איכותי כדי לשאת את כל הציוד. כל צלם, מקצועי או חובבן חייב תיק טוב, נוח ועמיד שישמש אותו בתנאים שונים של שטח ומזג אוויר. התיק כמובן צריך להגן על המצלמות, העדשות והאביזרים השונים וכן להבטיח נגישות זמינה ונוחה אליהן.

תיק צילום טוב חייב להכיל מקום למצלמה אשר יהיה יציב ולא יגרום לה "לרקוד" בתוכו, בנוסף חשוב שיהיה בו מקום אחסון לציוד נלווה: לסוללה, מטען לסוללה, לכרטיסי הזיכרון, אם יש לכם כבלים ועוד. חשוב מאוד שהתיק יהיה מאורגן בצורה כזאת שיהיה לכם נוח למצוא בו כל פריט ופריט והוא הולם לא רק את ציוד הצילום, אלא גם נוח לכם לסחוב אותו ושהציוד יהיה מסודר בו בצורה שנוחה לכם בעיניים. היתרון כאן בא לידי ביטוי שישנם כל הגדלים של תאי אחסון וכל אחד יכול להתאים בדיוק לצרכיו האישיים את הגודל המושלם עבורו.

רוב הצלמים ירכשו שני סוגים של תאי אחסון, האחד יכסה את רוב שיטחו של התא הפנימי של התיק ולא ישאיר כמעט מקום לציוד אישי מעל תא האחסון, והשני יהיה תא אחסון קטן לימים שירצו לצאת רק עם מעט ציוד לשטח ויאפשר להם חלל בתיק לאביזרים אחרים, כגון פינג'ן קפה, בגדים, ועוד. יש רצועות שניתן לרכוש בנפרד שמאפשרות לאחסן אוהל, שק שינה, מזרן, מעיל עבה - מחוץ לתיק ולא בתוכו. כמו כן ישנם המון צלמים שרכשו את תאי האחסון בלבד ללא קשר לתיקים על מנת לעשות סדר בציוד שלהם בבית. או להשחיל את תא האחסון לתיק מוצ'ילה לפני טיול גדול. כל אחד בהתאם לצרכיו.

תיקים לצלמים של חברת f-stop. יח"צ,
העיצוב של התיקים חדשני, עמיד מאוד לתנאי מזג אויר קיצוניים והם למעשה ריקים/יח"צ

התיקים העמידים והנוחים של F-Stop

חברת F-Stop מייצרת תיקים ואביזרים נלווים שמותאמים לצלמים, המיובאים לישראל על ידי סטודיולנד. העיצוב של התיקים חדשני, עמיד מאוד לתנאי מזג אויר קיצוניים והם למעשה ריקים, יש הרבה כיסים פנימיים וחיצוניים אבל אין תאים מודולריים מובנים בפנים ככה שזה נראה כמו תיק גב רגיל. לחברת F-stop שתי סדרות של תיקים, האחת עמידה למזג אוויר קיצוני, הכולל שלג, בוץ, או חום עז עם רוכסנים אטומים לחדירת מים, והסדרה השנייה תיקים קלילים יותר עם פחות כיסים פנימיים, בהם יש פחות עמידות ואטימות.

חברת F-stop משרתת את כלל סוגי הצלמים. המלאי בחנות סטודיולנד כולל תיקים עמידים מגודל 32 ליטר ועד 80 ליטרים. ישנה גם הסדרה הקלה מגודל 25 ליטרים ועד 36 ליטרים ומגוון סוגי תאי אחסון.

בנוסף, התיקים כוללים פתרונות שחברת F-stop המציאה על מנת לשפר את איכות הטיול והסחיבה, כגון רצועות שיכולות לתמוך בערסל, בשק שינה, במזרן, במעיל, ובכל דבר שלא נרצה שיתפוס מקום בחלל הפנימי של התיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הבשורה הגדולה שכל אוהבי הצילום חייבים לשמוע

בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ
תיקים לצלמים של חברת f-stop. יח"צ,
פתרון מושלם לאחסון דברים בצורה הדוקה ומינימלית/יח"צ

תיק גב F-stop LOTUS 32L Orange הוא תיק גב מקצועי עמיד, יעיל ואטרקטיבי בנפח 32 ליטר. התיק המעוצב מציע מעטפת חיצונית ורוכסנים פנימיים, הוא עמיד בפני מים ותנאי מזג אוויר קיצוניים וזאת מבלי להתפשר על הנוחות. התיק כולל יציאת צינור הידרציה אטומה והוא קל ויפה. תיק גב F-stop AJNA 40L Black זהה בתכונותיו אולם הוא גדול יותר במידותיו ומכיל 40 ליטר. תיק הגב F-stop LOKA 36L Black הוא הגדול בסדרה של התיקים הקלים, מאד נוח ומגיע בצבע שחור עם רצועות בצבע תכלת בלבד.

ל-F-stop ישנם תיקים עמידים גדולים יותר בנפחים שונים, אשר יכולים לשמש צלמים שלהם ציוד צילום נרחב יותר, אלו תיקים שהרצועות שלהם עבות בשביל לרפד את הכתפיים מהמשא של הציוד. הגדלים האלו יתאימו לאלו שאוהבים לשלב צילום וטיול ויוצאים לשטח לכמה שעות או ימים. תיק גב F-stop TILOPA 50L Orange עמיד לתנאי מזג אוויר קיצוניים ומכיל 50 ליטרים. תיק גבF-stop SUKHA 70L Drad Green הוא בעל מאפיינים זהים ומכיל עד 70 ליטרים ותיק גב F-stop SHIN 80L Black מכיל עד 80 ליטרים.

לשני התיקים הגדולים ביותר בנפחים של 70 ו-80 ליטרים יש תאי אחסון מיוחדים שמותאמים במיוחד לגודל הייחודי שלהם, לדוגמא יחידת האחסון F-Stop Cine Master ICU שמכילה 64 ליטרים יכולה להיות מושלמת. מדובר ביחידה עמידה ונוחה, שלמרות גודלה שוקלת רק 2.24 ק"ג. ישנן גם יחידות אחסון קטנות יותר דוגמת F-Stop Medium Slope ICU שמהווה פתרון מושלם לאחסון דברים בצורה הדוקה ומינימלית, שימושית מאוד.

לסיכום, התרשמנו מאוד מהרעיון, החומר והעמידות הפתיעו אותנו לחיוב, החברה נראית מאוד מבטיחה, אנחנו ממליצים לכם ללכת ולבדוק בעצמכם, התצוגה פתוחה לכולם וניתן למדוד ולשחק עם התיקים בחנות.

בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ, בשיתוף סטודיולנד מצלמות בע"מ
  • עוד באותו נושא:
  • תיק
  • צילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully