וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי חגג יום הולדת והקים קרן באותו אירוע?

רונית מטיאס

28.8.2019 / 14:09

וגם: בכירי עולם הנדל"ן חוגגים, קולקציה חדשה לפולו ראלף לורן ומיצג חדש לשעוני BREITLING

חמסה חמסה

קרן פרנסס, אורלי, ליאת גרינוולד, מגי הלפרין, עתליה שמלצר. רונית מטיאס,
קרן פרנסס, אורלי לידג׳י, ליאת גרינוולד, מגי הלפרין, עתליה שמלצר/רונית מטיאס

המפיק וחבר מועצת עיריית תל-אביב מוטי רייפ השיק במועדון הזאפה בהרצליה את הקמת קרן האימהות ע"ש חברתו הטובה פינצ'י מור ז"ל, שתסייע לאימהות חד הוריות. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב שכללה בר סלטים, חריימה, ניוקי ועוד מעדנים.

מוטי רייפ וילדיה של פינצ'י מאי, טל ודן מור. יח"צ,
מוטי רייפ וילדיה של פינצ'י מאי, טל ודן מור/יח"צ

את הערב הנחתה מאיה דגן שלא פספסה את יום הולדתו ה-55 של רייפ שחל באותו יום, והקדישה לו את השיר "הפי בירסדיי" מרלין מונרו סטייל. רייפ הנרגש אמר שאיך שמסתיים יום הולדתו, חל יום הולדתו של רון חולדאי אז דגן שרה גם לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לאה שנירר ומאיה דגן. רונית מטיאס,
לאה שנירר ומאיה דגן/רונית מטיאס

המוזמנים התרגשו במהלך סרט שהוקרן וחשף את הפרויקט, ובהמשכו נהנו ממופע מרגש של חברותיו של רייפ שעלו בזו אחר זו - גלי עטרי, ירדנה ארזי, שירי מימון, מרינה מקסימיליאן, אורנה דץ ומירי מסיקה. עם חלקן ביצע דואטים.

נוני מלכא, אייל ולדמן, ליאורה עופר. רונית מטיאס,
נוני מלכא, אייל ולדמן, ליאורה עופר/רונית מטיאס

תרמו והתרגשו: יעל ורון חולדאי; מרה, אימו של רייפ; איש העסקים יגאל אהובי; עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה ובתה עופרה; טובה וסמי סגול, מבעלי כתר פלסטיק וחברתם רויטל גנץ שפעילה בניצן; אייל ולדמן, מבעלי מלאנוקס; איש העסקים אודי אנג'ל; ליאורה עופר, בעלת השליטה במליסקון וחברתה נוני מלכא; מיכל וניר ויצמן, מבעלי רשת מלונות בראון; מרב מיכאלי; ליהיא לפיד.

seperator

חגיגת הנדל"ן

עמי טווינה, ניר שמול.. אסף לוי,
עמי טווינה, ניר שמול./אסף לוי

למעלה מ-150 חברי קהילת אלפרסקו המאגדת את בכירי ענף הנדל"ן, אדריכלים ומעצבי פנים, חגגו במושב רינתיה בשרון, על ארוחת-ערב, והרצאה של ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר והחברה לפיתוח והתחדשות עירונית, על מגמות בעולם הנדל"ן כולל תהיות מדוע הישראלים נוהרים להשקעות בחו"ל, כמה משרדים צריכים בישראל, מה תעשה כניסת אמזון לישראל ומה על התחדשות עירונית. שמול חשף את המגמות בעולם הנדל"ן, הסיבות לעליית מחירי הדירות בישראל וחזה האם מחירי הדירות ימשיכו לעלות.

נכחו: עמי טווינה, יו"ר קהילת אלפרסקו; מאור חיים, סמנכ"ל שיווק חברת מגדלי ישראל; האדריכל מיכי סתר; מעצבת בתי היוקרה אנט פרומר; המתווך יורם קנר; שמוליק בוכניק מחברת שחקים נדלן ויזמות; סמואל קלדס וציון בן חיים, בעלי חברת BBK גרופ יזמות נדלן.

במהלך ארוחת הערב, סיפר שמול שהוא חייב לעזוב ולהגיע בזמן לטיסה למדריד, לרגל שיווק פרויקט מגורים חדש של 250 דירות המיועדות לישראליים.

seperator

מסורת אופנתית

יאנה שולמן, ערן סילניקוב מעיין קרת. huawei,
יאנה שולמן, ערן סילניקוב מעיין קרת/huawei

שנה לאחר שמותג האופנה "פולו ראלף לורן" עבר לידי קבוצת אירני, בעלת רשת "פקטורי 54" ויבואנית מותגי אופנה, השיקו בכירי הקבוצה את קולקציית סתיו 2019 בחנות הדגל בקניון אביב רמת-אביב. החנות עברה שיפוץ, את גוני החום החליף הלבן, מה שהפך את החנות לרעננה ומזמינה.

מעיין קרת, מנהלת יחסי ציבור קבוצת אל שרד; יאנה שולמן, מנהלת השיווק וערן סילניקוב, מנהל המותג, ערכו סיור בחנות, וסילניקוב סיפר כי המותג ממשיך לייצג את הסגנון הכל-אמריקאי המזוהה עמו, שמקבל ביטוי בפריטים בצבעי דגל ארה"ב והציג את הקולקציה שעוצבה בהשראת שגרת הלייפסטייל המערבי שנעה בין הקולג' לקאנטרי קלאב, בין מגרשי הגולף והטניס למשרד, בין הפיקניקים בחופשות ובחגים לסגנון המערב הפרוע.

סילניקוב סיפר כי הסיפור המרכזי של העונה מתמקד בקולקציית הדנים הרחבה, וכי הג'ינס שהיה בקולקציה מאז המאה ה-19, ונחשב מאז ומעולם לפריט מפתח על-זמני במלתחה של כולנו הוא כאן כדי להישאר כפריטי מאסט רלוונטיים, שהנחשקות שלהם רק הולכת ומתעצמת.

seperator

אבק כוכבים בקניון

אלון תורג'מן ודוד בן משה. huawei,
אלון תורג'מן ודוד בן משה/huawei

אלון תורג'מן, מנכ"ל רשת תכשיטי פדניPADANI , השיק אתמול לראשונה בישראל, מייצג ייחודי של שעוני היוקרה BREITLING, בחנות פופ-אפ בקניון-אביב, מיצג שהגיע לישראל במסגרת סיבוב עולמי בערים מובילות בעולם. המוזמנים, ביניהם דוד בן-משה, מנכ"ל הקניון, נהנו ממיצג שבו למעלה מ-30 שעוני ברייטלינג BREITLING לנשים ולגברים, מהקולקציות האהובות והחדשות ביותר של ברייטלינג: פריימר BREITLING PREMIER, וברייטלינג סופר-אושן BREITLING SUPEROCEAN.

בני פדני ניבר מד ואלון תורג'מן. שי כהן-ארבל,
בני פדני, ניבר מד ואלון תורג'מן/שי כהן-ארבל

החנות מביאה אבק כוכבים בזכות תמונות של הכוכבים המובילים שמשמשים כשגרירי BREITLING הבינלאומיים, ביניהם השחקנים בראד פיט, במקביל לעליית סרטו החדש של טרנטינו 'היו זמנים בהוליווד'; השחקנית שרליז ת'רון, והשחקן אדם דרייבר.

seperator

עושים כבוד

אילן בן חקון ז'ואן לאפורטה. שי אור,
אילן בן חקון וז'ואן לאפורטה/שי אור

אילן בן חקון, מנכ"ל מלון הרודס תל-אביב מרשת פתאל, ערך קבלת-פנים לכבוד ז'ואן לאפורטה, נשיא קבוצת ברצלונה לשעבר ופמלייתו, שהגיעו לביקור בישראל בעקבות הצטרפותו של לאפורטה כשותף לסטארט-אפ הישראלי SkillSet, העוסק בהנגשת ידע וטכניקה לספורטאים צעירים בענפים שונים.

seperator

מפתחים ותורמים

שרון לוויטה ומיכאל כרסנטי. חנה ליברמן,
שרון לוויטה ומיכאל כרסנטי/חנה ליברמן

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, ושרון לוויטה, מנכ"לית מזור רובוטיקה, חתמו על הסכם לפיו מזור תשכור מבנה שלם בשטח של כ-5,200 מ"ר ב'קמפוס האשל' המשוכלל המוקם בימים אלה בחלקו הדרומי של פארק העסקים קיסריה, על-ידי החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד בהשקעה של כ-77 מיליון שקל. כרסנטי אמר כי מדובר בעסקה אסטרטגית בקנה מידה כלכלי ומהותי.

לוויטה אמרה כי בחודשים האחרונים עם התרחבות הפעילות העסקית צוות החברה גדל באופן משמעותי, והם מאמינים כי המבנה החדש יהפוך לבית בו ימשיכו לפתח ולייצר מכשור רפואי ופתרונות רובוטיים איכותיים ומתקדמים.

seperator

המפתחות בפנים

אלי דריקס, שמעון יגאל בוחבוט, יאניס ספרופולוס. אור גפן,
אלי דריקס, שמעון מזרחי, יגאל בוחבוט, יאניס ספרופולוס/אור גפן

כחלק מחסות שמעניקה קבוצת קרסו מוטורוס באמצעות חברת LEASE4U-זרוע פעילות הליסינג של החברה לקבוצת מכבי תל-אביב, התייצבו שחקני הקבוצה באירוע במהלכו נמסרו להם רכבי ניסאן קשקאי.

היו והתרגשו: שמעון מזרחי היו"ר; אלי דריקס מנכ"ל הקבוצה; יגאל בוחבוט, סמנכ"ל מכירות LEASE4U.

seperator

גולשים ומצפינים

אן זיוי, עופר שביט, נתיב סטרולוב, ירדן ויזל. יחצ עזריאלי,
אן זיוי, עופר שביט, נתיב סטרולוב, ירדן ויזל/יחצ עזריאלי

מותג הגלישה והאופנה SLAM69, מתרחב ומשיק חנות חדשה בקניון עזריאלי חיפה. החנות השלישית מתפרשת על שטח של כ-45 מ"ר ומציעה מבחר רחב של בגדי ים, בגדי גלישה, בגדי חוף, הלבשה תחתונה ואקססוריז לים לנשים, גברים וילדים. עופר שביט, מנכ"ל קניון עזריאלי חיפה; נתיב סטרולוב מבעלי המותג, ואן זיוי וירדן ויזל פרזטוריות המותג התייצבו.

seperator

ים בירושלים

משה ליאון מירה אלטמן צילום יחצ. מקור רונן צור,
משה ליאון מירה אלטמן/מקור רונן צור

מירה אלטמן, מנכ"לית בנייני האומה, ארחה את ראש העיר ירושלים משה ליאון באירוע "עולים לירושלים" במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה, במהלכו נהנים מדי יום אלפי אנשים ממופעים, ג'ונגל עירוני, משחקים, דוכנים, חוף ים מדומה ועוד.

seperator

גולשים על הגלים

ליאור בניסטי ,  בר כחלון  וג'ואל פרקינסון. חופי ברנס,
ליאור בניסטי , בר כחלון וג'ואל פרקינסון/חופי ברנס

ג'ואל פרקינסון, אלוף העולם בגלישה בדימוס, הגיע כאורח כבוד של חברת בילנבונג לבריכת גלישת הגלים במתחם מול החוף וילג' בחדרה. פרקינסון האוסטרלי נחשב לאחד השמות הבולטים והגדולים בעולם הגלישה העולמי, כשבאמתחתו זכייה באליפות העולם בגלישה ב-2012 בה הביס את הגולש המפורסם בעולם קלי סלייטר. צוות המקום התרגש.

seperator

חלומות אופנתיים

מריה ברלין, מיתר מלאייב, דודי כהן, לי זיידמן ונדיה רובה. רונן טופלברג,
מריה ברלין, מיתר מלאייב, דודי כהן, לי זיידמן ונדיה רובה/רונן טופלברג

שלמה זהר, יו"ר נעמן גרופ, ודודי כהן, המנכ"ל, אירחו ביקבי ברקן, עשרות מנהלים בכירים בקבוצה להשקת קולקציות סתיו-חורף 2019 של מותגי ורדינון ונעמן. בתוכנית תצוגת אופנה במלכה הוצגה קולקציית קפסולה ייחודית של שמלות קימונו שנתפרו מבדים המככבים בקולקציית החג של ורדינון. כהן ציין כי החיבור בין עולם האופנה ועולם ההום סטיילינג הולך ומתהדק בשנים האחרונות, ועל כן כששמע ממעצבי הסטודיו של נעמן גרופ - Tutto Arto - על הרעיון לקחת את הבדים האיכותיים, בעלי העיצובים המקוריים ולהפוך אותם לפריטי הלבשה לכל דבר, נענה בחיוב ליוזמה היצירתית, זהר אמר כי המציאות עולה על כל דמיון, והשמלות שעוצבו לא היו מביישות אף מלתחה והכריז כי שמלות הקימונו בעיצוב הבלעדי יועמדו למכירה פומבית שהכנסותיה קודש לאחת העמותות שנעמן גרופ מלווה ומסייעת לה לאורך השנים.

seperator

חוויות עם דמויות

בני מולייב, יעל ארד, אודי מירון ואור שטרר. אור גפן,
בני מולייב, יעל ארד, אודי מירון ואור שטרר/אור גפן

השבוע הושק פסטיבל ניק סיטי העיר של ניקלודיאון - פסטיבל התוכן והחוויות בהפקת שטרר הפקות, שהגיע לראשונה לישראל ומוקדש לסדרות, למותגים ולדמויות הפופולריות ביותר של ערוצי ניקלודיאון וניק גוניור. המוזמנים נפגשו עם הדמויות ונהנו מהופעות של טל מוסרי במופע עם בוב ספוג ורוני נדלר ומפרץ ההרפתקאות.

בחונכים: טרזה ניקולסון, סמנכ"לית ויאקום העולמי שהגיעה במיוחד מחו"ל; אודי מירון, מבעלי קבוצת ענני תקשורת המשדרת את ערוצי ויאקום בישראל; יעל ארד, מנהלת פעילות מסחור מותגי ניקלודיאון; אבי אדרי, מנכ"ל קבוצת סינמה סיטי; אור שטרר ובני מולייב, מפיקי הפסטיבל ובעלי שטרר הפקות.

seperator

בקטנה

+ חברת תדיראן וקבוצת הפועל 'תדיראן' באר-שבע, יצאו במהלך מיוחד לקידום ערכים חברתיים של סובלנות לקראת הבחירות לכנסת ה-22, תחת המסר "שולטים במזג הישראלי", במסגרתו במשחק הבית הראשון של הפועל 'תדיראן' באר שבע ב-1/9/19 נגד הפועל חדרה, שחקני באר-שבע יעלו למגרש וישחקו עם חולצות עליהן יופיעו המילים: ימין, מרכז, שמאל במקום הלוגו של תדיראן, במחצית המשחק יוקרן על מסכי הענק באצטדיון טוטו טרנר בב"ש סרט בכיכובם של שחקני הפועל 'תדיראן' באר שבע שילבשו את החולצות עם הכיתובים המיוחדים בהתאם לתפקידם במגרש.

+ רותי ויינר, אחות בחדר מיון במרכז הרפואי לגליל, חזרה מאליפות אירופה בשחייה למאסטרס (ותיקים), שהתקיימה בטורינו שבאיטליה, בהשתתפות כ-1,000 שחיינים מכל רחבי העולם (למרות שזאת אליפות אירופה), שם זכתה בתחרויות שחייה ב-6 מדליות מתוכן 4 מדליות מזהב. ד''ר מסעד ברהום מנהל המרכז הרפואי לגליל פגש את רותי וציין, שהיא מהווה עבורו ועבור עובדי המרכז הרפואי לגליל מודל ודוגמה למצוינות והתמדה ואיחל לה בהצלחה בעתיד.

+ חברת מטריקס החלה במסורת שבועית חדשה-סינמטריקס, צפייה בסרט על גג בנייני החברה בהרצליה פיתוח, במטרה לגבש את עובדי החברה ולקוחותיה. הסרט הראשון שהוקרן היה הסרט הראשון בטרילוגיית סרטי מטריקס. בתפריט: בירה, פיצות, ופופקורן. המוזמנים בחרו בין כדור כחול לאדום, בדיוק כפי שהוצגה הדילמה בפני כוכב הסרט ניו. הסרט הבא שבחרו הוא "הפרפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully