וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מרימים לשנה החדשה במתחם G

רונית מטיאס

22.9.2019 / 10:45

וגם: האופרה הישראלית מתפתחת, ועידה בגעש, מתרימים במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב ונשות מד"א מצילות חיים

שנה בסטייל

חיים כצמן, הראל ויזל וירון אשל. רפי דלויה,
חיים כצמן, הראל ויזל וירון אשל/רפי דלויה

חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל קבוצת גזית גלוב, אירח במתחם שבבעלות החברה ב-G צמרת תל-אביב את הצמרת העסקית של ישראל להרמת כוסית לראש השנה. על ההפקה הופקדה הסטייליסטית אורית שכטר ועל הגסטרונומיה שתי מסעדות מובילות הממוקמות במתחם G צמרת - מסעדת "התרנגול הכחול" בניצוחו של השף שאול בן-אדרת, ומסעדת "רביבה וסיליה" בהנהלת עמוס אפל.

שירה וחנן מור. רפי דלויה,
שירה וחנן מור/רפי דלויה

כצמן אמר כי השנה שחלפה הייתה מלאת פעילות לקבוצה בארץ ובעולם, ושצריך בעם שלנו יותר אחווה ואחדות ופחות קיטוב והבטיח כי בשנה הזאת מתכננים גדולות לקבוצה. הוא איחל שהשנה הבאה תהא שנת שלום ובריאות ואיחל לכולם להמשיך להיות אור לגויים ומאוחדים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סגי איתן, אורלי אשכנזי, אבי אדרי, רונן אשכנזי. huawei,
סגי איתן, אורלי אשכנזי, אבי אדרי, רונן אשכנזי/huawei

הרימו כוסית: דורי סגל, שותף ודירקטור הקבוצה; ירון אשל, המנכ"ל, עדי ימיני, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים; דב ילין, מבעלי בית ההשקעות ילין לפידות; חגי בדש, מנכ"ל פסגות לשעבר; רוני גמזו, מנכ"ל איכילוב רוני גמזו; הראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס; איש הנדל"ן עמוס לוזון; נתן חץ, יו"ר אמות; אמנון נויבך, יו"ר הבורסה לני"ע; שירה וחנן מור, מבעלי קבוצת חנן מור; אבי אדרי, מנכ"ל הסינמה סיטי; רוני אירני, מבעלי פקטורי 54; פרופ' ארבר נדיר; דורית סלינגר, ממונה על רשות שוק ההון לשעבר; סגי איתן, מנכ"לית "נכסים ובניין" לשעבר.

seperator

לילה באופרה

שי בלוך אלה וסילביצקי טל ברגמן הדר עטרי ענת צ'רני. huawei,
שי בלוך אלה וסילביצקי טל ברגמן הדר עטרי ענת צ'רני/huawei

עליזה ואריאל יפו ארחו בביתם את אירוע פתיחת עונת האופרה. המוזמנים נהנו מקבלת-פנים וקטעים נבחרים מהאופרות שיעלו השנה. עליזה יפו, יו"ר אגודת הידידים, הודתה לידידים בזכותם הגיעו לקהלים מגוונים, והפיכת האופרה למרכיב חשוב בחיי התרבות. יפו סיפרה על טיולים בעולם במהלכם נחשפים לאופרות בחו"ל אבל אין ספק שהאופרה בארץ נמצאת בחזית הבינלאומית. "סיפקנו חוש שמיעה באופרה, חוש ראייה במוזיאונים, וחוש טעם בביתם של ליזיקה ועמי שגיא שאירחו לארוחה עם זמרות אופרה".

רותי וגבי לסט, עליזה יפו. huawei,
רותי וגבי לסט, עליזה יפו/huawei

יפו סיפרה גם על הסיור המוצלח למינכן עם 52 ידידים ובסה"כ 17 סיורים ב-7 שנים, לא מהקלים, אך מרחיב את הלב והאופקים. יפו הודתה לידידים על הנתינה, בזכותה הביאו 18 אלף ילדים לאופרה, הודות לקרן מוניץ שהוקמה לפני כשנתיים, והוסיפה כי מרגש לראות שהאופרה קרובה לליבם ולבניית דור חדש, וסיפרה כי אגודת הידידים מתרחבת.

עמי וליזיקה שגיא, עליזה ואריאל יפו. huawei,
עמי וליזיקה שגיא, עליזה ואריאל יפו/huawei

ראש עירית תל אביב רון חולדאי הודה לדני גילרמן יו"ר ההנהלה שעושה עבודה נהדרת וחוסך ממנו המון. "גילרמן אמר לי להגיד לכם שהאופרה מתחילה כדרמה גדולה שנגמרת בטרגדיה, נקווה שתגמר בטוב".

ג'ניס ודני גילרמן, אמיר ויעל הלוי. huawei,
ג'ניס ודני גילרמן, אמיר ויעל הלוי/huawei

צח גרניט, מנכ"ל האופרה אמר שמרגש לראות את הילדים מגיעים בפעם הראשונה ואוהבים, הוא הודה לגילרמן על הזכות לעבוד לצידו, לאמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות , לידידים על התמיכה והאכפתיות ולעליזה יפו על העבודה הנפלאה שהיא עושה.

תמי רווה, צח גרניט ויהודה רווה. huawei,
תמי רווה, צח גרניט ויהודה רווה/huawei
seperator

מערבה מכאן

דורון משה וישראל רייף. רוני פוקס,
דורון משה וישראל רייף/רוני פוקס

ישראל רייף, יו"ר חברת אפקון ודורון משה, מנכ"ל חברת DM הנדסה, אירחו לקוחות, שותפים ויועצים בוועידה שערכה חברת DM הנדסה מקבוצת אפקון ב"מערבה" בגעש. ארוחה של השף רן שמואלי, תערוכת יצרנים מובילים בארץ ובעולם בתחום המולטימדיה וה AV-והרצאה של מגיש תכנית הטלוויזיה NEXT, דרור גלוברמן, על השפעת ההתפתחויות הטכנולוגיות על חיינו והרצאה של מומחית אבטחת המידע, שירה שמבן על הסכנות בפרצות אבטחה בחברות, ארגונים ומוסדות.

במאזינים: ירון קריסי, מנכ"ל קבוצת אפקון; מוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד; זאב שכטר, מנכ"ל מגלקום; עופר גל, מנכ"ל קבוצת הדיה; אבנר אסלן, מנכ"ל פייברנט.

seperator

מעודדים ומשלבים

רן דנה, רינת חי ברקן, שוש זיסמן, אלון נטע. ליאת מנדל,
רן דנה, רינת חי ברקן, שוש זיסמן, אלון נטע/ליאת מנדל

במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב נערך ערב התרמה לעמותת "כפר עידוד" המסייעת בשילוב דיירים בעלי הנמכה קוגניטיבית בחברה. שוש זיסמן, מנהלת "כפר עידוד"; אלון נטע, מנהל קבוצת התעופה "אייר פראנס KLM ישראל"; ורינת חי ברקן, מנהלת השיווק, יזמו את האירוע במטרה להגדיל את התרומות לעמותה ערב החג, ולשפר את תנאי הדיירים בכפר. אחינועם ניני הופיעה בהתנדבות, בערב בו גויסו כרבע מיליון שקלים.

seperator

מעגל נשי

עתליה שמלצר, רחלי וילף מירון, תמי רווה. רונית מטיאס,
עתליה שמלצר, רחלי וילף מירון, תמי רווה/רונית מטיאס

יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי ונשיאת מעגל נשות מד"א בישראל, ואורלי אריאל המנכ"לית, ארחו בביתם של אבי והאמנית חיה בן-חור בסביון מפגש שעסק בבריאות הציבור ובהצלת חיים. ד"ר רחלי וילף-מירון הרצתה על "אי שוויון בבריאות הורג?" ואורלי אריאל, הציגה את תכנית מד"א לצמצום הפערים באמצעות הצבת 200 עמדות החייאה בפריפריה ועוד כ-100 בערים מרכזיות עד סוף השנה. העמדות יוצבו בישובים במרחב הציבורי ויכילו מכשירי החייאה (דפיברילטורים) ומזרקי אפיפרן לרווחת הציבור. היות ומד"א אינו מתוקצב ע"י המדינה, העמדות יוקמו מכספי תורמים.

מירי בוהדנה, אורלי אריאל, יפית גרינברג. רונית מטיאס,
מירי בוהדנה, אורלי אריאל, יפית גרינברג/רונית מטיאס

היו ונהנו: מירי בוהדנה, הניה נור, רחל עטייה, שלווה הסל, זוהר יעקבסון, עידית לוצקי, דורית וידבסקי, עתליה שמלצר.

seperator

תומכים ומצדיעים

שלמה מרגליות, משה אסמן, רוני שני, מורן רוזנברג, ג'ס כנען. אהרון קרומבי,
שלמה מרגליות, משה אסמן, רוני שני, מורן רוזנברג, ג'ס כנען/אהרון קרומבי

בקיסריה התקיים אירוע תמיכה והצדעה בארגון ניידות חב"ד שהוקמו ביוזמת הרב דוד נחשון, ומכוונות פעילותן לכל סוגי האוכלוסייה, כשתשומת לב מיוחדת ניתנת לפעילות עם חיילי צה"ל, עולים חדשים ומשפחות נזקקות. לאחרונה חיקו הניידות סלי מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ.

בתורמים: דורון פרנקנשטיין מנכ"ל BLU International משקאות אנרגיה; רוני שני, בעלים Footprint Media; חגי דדי, מנהל בכיר בבזק בינלאומי; ג'ס כנען בעלים MyBaby; דוד סוסנה מסוסנה מובינג;יונתן קרייזמן אנליסט פארמה במיטב דש; אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה; אלירן רוסו, מנכ"ל Emsons Group; אבי בוסקילה, מנכ"ל שראל; זיו מייברג, מנכ"ל אוקראינה איירליינס.

seperator

בונים כחול לבן

איתי שניידר מיכאל כרסנטי ערן רולס נמרוד רבד. שלו אלמוג,
איתי שניידר מיכאל כרסנטי ערן רולס נמרוד רבד/שלו אלמוג

איתי שניידר, מנכ"ל קבוצת דקל; מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה; וגיא גולדיג, ראש מנהלת פארק העסקים, ארחו ב-YONO שבפארק את בכירי ענף הנדל"ן ששוחחו על בנייה כחול לבן.

משה קפלינסקי, מנכ"ל נשר, קבע כי המשך קיומה של תעשיית המלט בישראל הוא מימוש הציונות, וחיוני להבטיח מלט כחול לבן ולא מלט של ארדואן או מישהו אחר שעלול להחליט יום אחד למנוע ממדינת ישראל לבנות תשתיות, כבישים, בסיסי צה"ל ועוד.

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החפ"ק, הודה למי שהגיעו לפארק העסקים החכם שהכול בו מתנהל על-פי סטנדרט משפחת רוטשילד - או שעושים מצוין, או שלא עושים בכלל. מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור, הדגיש כי גם לאחר 80 שנות פעילות, תמשיך החברה לצמוח ולבנות את המדינה וחשף כי בקרוב יוקם באשקלון מפעל טמבור חדשני.

במחכימים: ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי; ג'קי מוקמל, מנכ"ל CBRE ישראל; ערן חמו, מנכ"ל קבוצת אלוקל; שמוליק ארבל, סמנכ"ל וראש החטיבה העסקית בנק לאומי; מנחם מרגוליס, מנהל שיווק גולן פלסט; נמרוד רבד, מבעלי קורום הנדסה וניהול; שרון בן-צבי מלוינשטיין; אפרת פוגל מקרסו נדל"ן, שמוליק דמתי מטרלידור, צחי משבנק מסולל בונה.

seperator

אופנה עולמית

מעין קרת, דור אירני והלן ואן קאולן. רונית מטיאס,
מעין קרת, דור אירני והלן ואן קאולן/רונית מטיאס

הלן ואן-קאולן, מנהלת שיווק ויחסי ציבור במזה"ת של מותג טומי הילפיגר, הגיעה לביקור מיוחד בישראל לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף של המותג. מעין קרת, מנהלת תקשורת בקבוצת אירני יבואנית מותג טומי הילפיגר לישראל, ודור אירני, מנהל מותג טומי הילפיגר, ארחו אותה לארוחת-בוקר בחנות במתחם שרונה. ואן-קאולן הציגה את הפריטים שכיכבו על מסלולי האופנה בעולם, והבטיחה כי בימים הקרובים הפריטים יגיעו לחנויות.

seperator

יופי עולמי

אשלי וקסמן בקשי' אוריליאן ליס' תמי מייק' יריב מייק. huawei,
אשלי וקסמן בקשי' אוריליאן ליס' תמי מייק' יריב מייק/huawei

יריב מייק, מנכ"ל דרמלוג'יקה ישראל, ערך במלון דריסקו ביפו ארוחת-בוקר לכבוד אורליאן ליס, מנכ"ל דרמלוג'יקה' העולמי, שהגיע לביקור ראשון בישראל במהלכו חשף את התכניות העתידיות של המותג והחידושים הצפויים ב-2020 - פריצות דרך שצפויות להיות השנה במכוני הקוסמטיקה ובאונליין. הוא ציין כי מרגש להיחשף להצלחת המותג בישראל, שמדוברת במטה החברה.

באירוע הושקה קולקציית המארזים לקראת החגים בשיתוף פעולה עם אמנית הרחוב והמאיירת האמריקאית קלסי מונטג'. מייק אמר כי הם שמחים להיות הראשונים בעולם שמשיקים את המארזים במעמד ליס, ולארח ב-48 שעות, את ליס בנקודות אקסקלוסיביות של רשת ישרוטל, ובמרכזי דרמלוג'יקה הבולטים בישראל.

seperator

נסיעה גסטרונומית

אורית בן עמי לירון יונתן. אור גפן,
אורית בן עמי לירון יונתן/אור גפן

באולם התצוגה של רכבי היוקרה אינפיניטי בהרצליה, נערכה ארוחת-בוקר של השף צחי בוקששתר, וטעימות יין ישראלי.

שרית רדין צחי בוקששתר. אור גפן,
שרית רדין צחי בוקששתר/אור גפן

בטועמים: איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו, שרית רדין, סמנכ"לית שיווק; אורית בן-עמי, מנהלת חטיבת אינפיניטי ישראל, בן אילן מנהל השיווק, לירון יונתן, מנהל מכירות ארצי; יעקב גולברי, מבעלי רשת גולברי.

seperator

צליחה מוצלחת

אילן בן דרור  ועידן גרינבאום. יח"צ,
אילן בן דרור ועידן גרינבאום/יח"צ

אילן ואיריס בן-דרור, מבעלי ספידו, ועידן גרינבאום, ראש המועצה האזורית עמק הירדן, השיקו את צליחת "ספידו" ה-66 בכינרת בשיתוף המועצה האזורית עמק הירדן בסימן חגיגות עליית מפלס המים בכנרת בהשתתפות של כ-10,000 צולחים. הצליחה לוותה בחידוש טכנולוגי ובטיחותי, כל צולח קיבל צ'יפ אלקטרוני בטיחותי לזיהוי אישי-כניסה ויציאה מהמים .

seperator

יפני בבת ים

עמיחי קילשטיין, רן כהן, עוזי בניטה, ויקטוריה יונייב ואבי שוכמן. יוני רייף,
עמיחי קילשטיין, רן כהן, עוזי בניטה, ויקטוריה יונייב ואבי שוכמן/יוני רייף

ענקית הקמעונאות היפנית DAISO JAPAN, המפעילה למעלה מ-5000 חנויות ב-33 שווקים בעולם, פתחה את החנות החמישית של הרשת בקניון BIG בבת-ים. עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי זכיינית DAISO JAPAN בישראל אמר כי עד סוף 2019, ייפתחו חנויות חדשות של הרשת בערים מרכזיות ובהן חיפה, באר-שבע ותל-אביב, ואמר כי עבורו זו פתיחה מיוחדת כי בקניון בת-ים פתח את הסניף הראשון של H&M כשהיה מנהל רשת. החנות מצטרפת לחנויות באשדוד, רעננה, ראשון לציון וירושלים.

גזרו את הסרט: עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאצ' ריטייל; רן כהן, יו"ר מכון התקנים; אבי שוכמן, מנכ"ל הקניון וויקטוריה יונייב מנהלת החנות.

seperator

ערב ידידים

רוני רמזו, שרי אריסון, יונתן ועירית קולבר. יח"צ,
רוני רמזו, שרי אריסון, יהונתן ועירית קולבר/יח"צ

עמותת ידידי המרכז הרפואי איכילוב תל אביב, ערכה אירוע הוקרה לתורמים ולשותפים לדרך, והצדעה לבית החולים. פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל איכילוב ויונתן קולבר, יו"ר עמותת הידידים, אירחו את הערב בו נאספו למעלה מ-8 מיליון שקלים להקמת מחלקת יולדות וילודים חדשה. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב של רן שמואלי, תזמורת סימפונט רעננה, בניצוחו של קובי אשרת, אדם שאושפז ממושכות בבית החולים, ונסרין קדרי.

התורמים קבלו במתנה, גלויות ברכה, פרי יצירות ילדי בי"ח דנה-דואק והאמן חנוך פיבן, בנושא 'החומרים מהם עשויים חלומות'.

היו ותרמו: ליאון קופלר, אילנית ואבי לוי, דנה עזריאלי, נעמי עזריאלי, שרי אריסון, ג'יסון אריסון, פרנק לואי, רמי אונגר, סמי וטובה סגול, יוסי סגול, חיים כצמן, אלינה מנטו, חוה ואלפרד אקירוב, יאיר המבורגר, אייל וולדמן, עידו חגג', אביטל ושלו חוליו, יואב חרל"פ, ליזיקה ועמי שגיא, מריוס נכט, עופרה שטראוס, עדי שטראוס, עזריאל גרטי, רון תומר, רקפת רוסק, אתי וגבי רוטר, רות ואוריאל ארנון, בינו צדיק, רמי שביט, שלמה מנהלי מחלקות ומכונים.

seperator

חגיגה בגינה

דוד פתאל ודוד פורר. אביב חופי
דוד פתאל ודוד פורר/אביב חופי

האמנית מיכל פורר, יו"ר ידידי הקאמרי, ובעלה דוד פורר, מבעלי ניאופרם, ארחו בביתם ברמת השרון, ערב בסימן 75 שנה לתיאטרון. המוזמנים נהנו מקוקטייל ומופע של חלק משחקני התיאטרון.

גלית גוטמן מיכל פורר ויגאל אהובי. אביב חופי
גלית גוטמן מיכל פורר ויגאל אהובי/אביב חופי
seperator

תורמים ומגינים

מליסה וג'ואי שוובל. אביב חופי
מליסה וג'ואי שוובל/אביב חופי

בחוגגים: רן גואטה, מנכ"ל התיאטרון; קרן ארזי, מנהלת אגודת הידידים; ורד ואברי דרנגר, דוד ונעמי אסיא, חיה ודוד גרנות, יעקב פרנקל ואיריס לביא, גבי לסט, אדית אלקון, דוד פתאל, אתי וגד פרופר, עו"ד נחום פיינברג, רם ואתי כספי, ורדה וחיים סאמט, רות ולולו אסף, טלי ואבי אנג'ל, מירי והרצל חבס, יאלו וחסיה שביט, רוני ואלישבע מילוא, נעמה ויגאל שפר, נילי וניר רבינוביץ פורר, טל והדס פורר, אודליה ורן פורר, צביה ופרופ' יוסי גרוס, תמי ואורי סלונים, איציק ועדינה אלשיך.

ג'וי שוובל ליסה וג'ואי שוובל, יו"ר ובעלים קבוצת גוטקס - זארה, אירוע לחניכת "המרכז הישראלי למוגנות" - העמותה הראשונה בישראל שמעניקה מענה רב מערכתי לפגיעות מיניות במקום אחד, לכל בני האדם ללא הבדלי דת, גזע ומין. במטרה ליצור אחדות בעם, לחשוף ולקדם את ערכי העמותה. באירוע גויסו כספים לעמותה, כשהיעד עומד על כ-3 מיליון.

seperator

תמנון בקניון

אופיר אורן, אלי פלוס ויפתח מוטעי. נטע לי כץ,
אופיר אורן, אלי פלוס ויפתח מוטעי/נטע לי כץ

אלי פלוס, מנהל רשת האופנה תמנון, ויפתח מוטעי מנהל מחלקת עיצוב וסחר, השיקו בסניף הדגל של הרשת בקניון עזריאלי תל-אביב, את קולקציית סתיו חורף 2019-20, אופיר אורן, מנכ"ל הקניון שמע מהם כי הרשת עברה לאחרונה תהליך מתיחת פנים והתרחבות עם פתיחת סניפים חדשים וכניסה לקטגוריות חדשות, ביניהן קטגוריית אקטיב שבה בגדי ספורט, הלבשה תחתונה ואקססוריז. פלוס אמר כי הערך שמנחה אותם לאורך כל הדרך מיום הקמת תמנון, הוא VALUE FOR MONEY, מחירים הוגנים בעבור פריטים אופנתיים בזכות קניינות נכונה.

seperator

ביזנס אנד פלזר

עופר איתני וארווה ז'אווי. שוקה כהן
עופר איתני וארווה ז'אווי/שוקה כהן

החטיבה העסקית של קבוצת כרמל בבעלות משפחת איתני חגגה את השקת אולם התצוגה הגדול שלה המשתרע על שטח של כ-2000 מ"ר. המוזמנים נהנו מקייטרינג של השף יובל בן-נריה ממסעדת "טאיזו" ובר קוקטיילים אקטיבי.

הקומפלקס החדש, אליו יועתקו בקרוב גם משרדי החברה מראשל"צ, כולל ריהוט משרדי, חיפויים רצפה וקיר, ריהוט ואבזור למלונות בוטיק, חיפויי ספורט מקצועיים, צמחייה ייחודית למשרדים ועוד. עופר איתני, מנכ"ל קבוצת כרמל, הודה למי שעובדים איתם צמוד לאורך השנים, ובירך את אביו חיים איתני, מייסד החברה שחוגג 92.

בחוגגים: אביב איתני, מנכ"ל רשת ביתילי; ההורים אורה וחיים; ארווה ז'אווי, מייסד ובעל השליטה בקבוצת CAFOM בעלת חברת Habitat International צרפת; ליאון אביגד, מבעלי רשת מלונות בראון; רון אבידן, מנכ"ל אזורים; סוזן קיי מנהלת אזור ישראל של KNOLL העולמית; יורם חדד, מנכ"ל MARAZZI ישראל; דורון קובי, מנכ"ל "כרמל ביזנס"; פיני גולדשטיין מנכ"ל רשתות העיצוב IDdesign ו -URBAN; האדריכלים נסטור סנדבנק, מיכי סתר, ורד גינדי, דנה אוברזון ויובל סמואלוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully