וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה, יוצאים לשופינג: המותגים החדשים בעזריאלי תל אביב

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

2.10.2019 / 14:26

לאכול באבולעפיה, לקנות בעדיקה וב-PARFOIS ולהצטייד בכפכפי havavians - קניון עזריאלי תל אביב מציע מגוון רחב של חנויות ומותגים ואלו רק חלק מהחנויות החדשות שמחכות לכם לשופינג ולבילוי

סוויט טיים

חדש בעזריאלי - סוויט טיים. יח"צ,
סוויט טיים/יח"צ

החנות sweetime הוקמה על מנת לתת מענה לכל אוהבי הממתקים והמשקאות המיוחדים מחו"ל שלא יכולים להשיג את המוצרים האהובים עליהם בארץ.

החנות מרכזת בתוכה מגון רחב מאוד של מותגים מכל רחבי העולם, שאת רובם המוחלט קשה מאוד למצוא בישראל. לדוגמה: קפה קר של סטארבקס; משקאות שוקו של אמ אנד אמ, מארס, טוויקס, דגני בוקר אמריקאיים כגון דגני בוקר של לאקי צרמס וסאוור פץ (בין דגני הבוקר המובילים בעולם) ועוד.

חדש בעזריאלי - סוויט טיים. יח"צ,
סוויט טיים/יח"צ

אבולעפיה

חדש בעזריאלי - אבולעפיה. יח"צ,
אבולעפיה/יח"צ

אמרת אבולעפיה, אמרת 14 עשורים של אופים.

אבולעפיה נוסד בשנת 1879 - שישה דורות של אומנות הבצק העממי שעוברת מדור לדור. אבולעפיה היו מקוריים וראשונים בהבאת הסמבוסק בשלל מילויים למחוזותינו. בנוסף לפיתה עם שמן זית וזעתר ובייגלה עם שומשום מיוחד בטעמו.

חדש בעזריאלי - אבולעפיה. יח"צ,
אבולעפיה/יח"צ

עדיקה

חדש בעזריאלי - עדיקה. יח"צ,
עדיקה/יח"צ

החנות החדשה של Adika בקניון עזריאלי תל אביב ממוקמת בקומה הראשונה של הקניון בפריים לוקיישן. זו החנות הגדולה ביותר שפתחה הרשת עד כה והיא משתרעת על פני שטח של 500 מ"ר בקונספט ייחודי.

המותגים הבינלאומיים הנמכרים באתר Adika ימכרו לראשונה גם בחנות פיזית לצד פריטי האופנה של המותג בקונספט של Shop in Shop. המותגים הבינלאומיים שעתידים להיכנס בשלב הראשוני הםFILA, LEVI'S, VANS, CALVIN KLEIN, CHAMPION, ADIDAS, CONVERSE, REEBOK. החנות מעוצבת ומותאמת לצילומי אינסטגרם ומייצרת חוויית קניות מעניינת.

חדש בעזריאלי - עדיקה. יח"צ,
עדיקה/יח"צ

דוניא

חדש בעזריאלי - דוניה. יח"צ,
דוניא/יח"צ

דוניא לוקחת את ההשראות של המזרח התיכון ומגישה אותן באופן פשוט, מרגש, צבעוני ומרתק!

הבשרים ניצלים על גחלי הדרים ומוגשים עם מאפים מקומיים שונים, ירקות חרוכים, כבושים ומעושנים, לצד רטבים וממרחים שמיוצרים עבורנו. דוניא מגישה לרחוב את הסיפור והזהות של כולנו.

חדש בעזריאלי - דוניה. יח"צ,
דוניא/יח"צ

PARFOIS

פרפואה. יח"צ חו"ל,
PARFOIS/יח"צ חו"ל

המותג העולמי מציע תיקים, ארנקים, שעונים, נעליים, בגדים, תכשיטים, כובעים ואביזרי שיער, צעיפים, משקפי שמש ופריטי אופנה נבחרים.

החנות ראשונה של PARFOIS נפתחה בקניון עזריאלי תל אביב. החנות משתרעת על שטח של כ-100 מ"ר בקומה הראשונה, ומעוצבת בקונספט הבינלאומי של המותג המציע חוויית קנייה ייחודית. בכל שבוע תגיע לארץ ותיכנס לחנות קולקציה חדשה, בהתאם למגמות והטרנדים ובמקביל לכניסת הקולקציות לחנויות המותג ברחבי העולם.

פרפואה. יח"צ חו"ל,
PARFOIS/יח"צ חו"ל

דניאל וולינגטון

חדש בעזריאלי - דניאל וולינגטון. יח"צ,
דניאל וולינגטון/יח"צ

המותג העולמי שייתן לכם סטייל שכולו בנוי על התלהבות, מסירות ויצירתיות.

השעונים והאביזרים של דניאל וולינגטון עוצבו תוך שאיפה ליצור הצהרת סגנון אלגנטי ונצחי. אנו המוצרים מתאימים לנשים וגברים כאחד. עיצוב המוצרים נעשה בקפידה על מנת לוודא כי הם איכותיים, ברי קיימא ועומדים במבחן הזמן. מה שהתחיל כדרך להראות לעולם את השעונים של המותג התפתח לתנועה גלובלית ההולכת וגוברת, הדוחפת את הגבולות של מה שקהילה יכולה להשיג יחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לאמא, בן הזוג וכמובן למארחת: חמש מתנות שוות במיוחד לחגים

בשיתוף קניוני עזריאלי
חדש בעזריאלי - דניאל וולינגטון. יח"צ,
דניאל וולינגטון/יח"צ

איזבלה

חדש בעזריאלי - איזבלה. יח"צ,
איזבלה/יח"צ

מותג ההלבשה היוקרתי איזבלה מקפיד להשיק מדי עונה קולקציות מלאות שיק וסטייל ומבוססות על שילוב בין תפירה עילית ושימוש בחומרי גלם ובדים יוקרתיים לבין מחירים נגישים, המאפשרים לפאשניסטות בכל גיל להתפנק במבחר שמלות, אוברולים וז'קטים.

גם העונה משיקים באיזבלה קולקצייה יפיפייה וקיצית, המחברת בין הקו העיצובי הייחודי של המותג והשיק המוקפד לבין פריטים בצבעים בעלי נוכחות עוצמתית ואמירה אופנתית ברורה כמו לבן קלאסי, בז' רומנטי, סגול עמוק, כחול כהה, ירוק זית, צהוב שובב ועוד. בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה מבחר שמלות ערב נוצצות בגווני זהב שונים ובאורכים משתנים. התוצאה המתקבלת הינה רב-גילאית ועל-זמנית וכוללת אלמנטים ייחודיים כגון קשירות ואלמנטים א-סימטריים בבדים קלילים שממש זורמים על הגוף.

חדש בעזריאלי - איזבלה. יח"צ,
איזבלה/יח"צ

havaianas

חדש בעזריאלי - הוואנס. לנס הפקות,
havaianas/לנס הפקות

סניף עזריאלי תל אביב הינו סניף הדגל הראשון בארץ של המותג havaianas ניתן למצוא בו מעל ל-100 דגמים של כפכפי havaianas ומשקפי שמש של המותג.

כמו כן בסניף זה נמכרים פרטי לבוש ובגדי ים בבלעדיות.

חדש בעזריאלי - הוואנס. לנס הפקות,
havaianas/לנס הפקות

פרדי

חדש בעזריאלי - פרדי. יח"צ,
פרדי/יח"צ

מאז הקמתו בשנת 1976, הפך המותג האיטלקי העולמי פרדי לאמת מידה לאיכות לא רק בבגדי הספורט אלא גם בעולם האופנה.

פרדי הינו מותג בעל שם עולמי המוכר בזכות יכולתו לעצב ולחטב את הגוף הנשי.WR.UP® הוא המוצר המוכר ביותר של פרדי. מוצר אהוב זה נבחר על ידי נשים מכל רחבי העולם שרוצות להרגיש נשיות ובאותו הזמן חופשיות לנוע. הטכנולוגיה משתמשת ברצועת סיליקון מתכווננת אשר מעצבת ומחטבת את אזור המותניים תוך שמירה על המכנס במקומו. בנוסף לבד האיכותי הנמתח במכנס זה משולבים פאנלים המספקים אפקט החלקה ועיצוב לאגן והמותניים.

חדש בעזריאלי - פרדי. יח"צ,
פרדי/יח"צ
בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully