וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תתמודדי עם ביטחון עצמי נמוך

אלון גל

29.9.2019 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה שרוצה לייעץ לנשים אך פוחדת לפרסם את עצמה

אישה נבוכה. ShutterStock
ביישנות/ShutterStock

אלון גל שוחח עם מדריכת פילאטיס מצליחה שמעוניינת לפתוח עסק להתמודדות עם בעיית משקל אך מתקשה לשווק את עצמה מול המצלמה. "אני מדריכה לפילאטיס והרזייה כבר 15 שנים וזוכה להצלחה רבה עם סטודיו מלא של חמישים איש בכל שיעור. בעלי ואני חסכנו יחד כ-250 אלף שקלים ואני חוששת לפתוח סטודיו משלי. לאחרונה הבנתי שאני מעוניינת לעזור לנשים ונערות להתמודד עם בעיית המשקל אך מתקשה לגייס אנשים. גם כשניסיתי לדפוק מדלת לדלת. כשאני ניצבת מול עדשת המצלמה כדי לפנות ללקוחות נוספים אני נופלת".

גל ענה: "נשמע שמצד אחד את רוצה להגיע לקהל ממוקד יותר של נשים שסובלות מדימוי עצמי נמוך וביטחון עצמי נמוך, כי זוהי בעיית המשקל שאת מגדירה. אני מאמין שאת גם טובה בזה. מנגד, מדברייך אני מבין שאת נדרשת להתמודד עם עצמך אל מול המצלמה ונכשלת.

"עלייך לשים את עצמך במקום בו המטופלות הפוטנציאליות שלך נמצאות כעת. תבחרי מה את מעדיפה - להישאר שכירה, לא מסופקת ומקבלת גרושים לחשבון הבנק או לצאת לדרך חדשה? עלייך לצאת מאזור הנוחות שלך. על המאזניים עומדים ההגשמה שלך והפחד שלך. את כיום בוחרת להתמסר לפחד. זה הרי לא רלוונטי. עלייך להפסיק לשאול איך לברוח אלא להתמודד.

"תתחילי לתרגל את הצילומים עם מצלמה סגורה עד שתרגישי בנוח לפתוח אותה. את נשמעת כמו מי שמאוד לא בטוחה בעצמה ומאוד ביקורתית כלפי עצמה. לכולנו יש את זה כלפי עצמנו במידה כזו או אחרת. ייתכן שגדלת בסביבה שמרנית שהקפידה מאוד לעצב אותך. יש בתוכך את הילדה שמחפשת את הקול שלה ולא מוצאת אותו. הדרך למצוא אותו היא לקפוץ המים. עלייך גם ללמוד לטעות. בכל פעם שמתיישבת לך ציפור שלילית על הכתף - תעיפי אותה עם היד. תרשי לעצמך להתבטא עד הסוף. תספרי את הסיפור שלך".

עוד בוואלה!

אלון גל מייעץ: כך ישתחרר המהנדס מהכבלים המעכבים אותו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully