וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקומות החדשים בקניון הכי חווייתי בין תל אביב לירושלים

בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי

13.11.2019 / 7:19

קניון עזריאלי מודיעין הוא מתחם בילוי מושלם למשפחות, צעירים וילדים וכעת הוא מתחדש בכמה מותגי אופנה, מזון ולייף סטייל. הכירו את המותגים והחנויות שיהפכו את הביקור הביקור הבא שלכם בו למהנה יותר

הוא הלב הפועם של העיר ועכשיו הוא מקבל בוסט של אנרגיה. קניון עזריאלי מודיעין סוגר בימים אלה את שנת 2019, זאת לצד הרחבה גדולה שצפויה בהמשך - מסחר, משרדים, מגורים ובית מלון ראשון במודיעין.

"הקניון תמיד העניק לתושבי מודיעין והסביבה שילוב מנצח של בילוי ושופינג במתחם אחד מרכזי וייחודי בעיר, והוא צפוי לגדול ולהתחדש ממש כשם שמודיעין מתפתחת וצפויה להכפיל את אוכלוסייתה בעשור הקרוב", אומר המנכ"ל, צביקה רוזנטל. "אנחנו כל הזמן מתעדכנים ויוצרים שינויים כדי להעצים את חוויית הבילוי והשופינג, נהנים משילוב מנצח של חוויית בילוי ובידור. לאחרונה הכנסנו מספר מותגים של הרשתות המובילות בישראל ולראשונה תהיה להן נציגות באזור מודיעין והסביבה".

Foot Locker

Foot Locker ידועה כרשת המציעה ללקוחותיה את המותגים הטובים ביותר כגון:
Converse, Reebok, Fila, New balance, Puma, Adidas, Nike וקולקציות בלעדיות בהלבשת ספורט, סניקרס ואקססוריז לגברים, נשים וילדים.

Foot Locker מציעה את המוצרים העדכניים ביותר תוך הבאת חדשנות אופנתית, עיצובים טרנדיים לרבות דגמי פרימיום ייחודיים.

פוט לוקר. יח"צ,
מציעה את המוצרים העדכניים ביותר תוך הבאת חדשנות אופנתית. Foot Locker/יח"צ

אלמביקה

אלמביקה הוקמה בשנת 2005 על ידי מעצבת האופנה הגר אלמביק, בוגרת בית הספר לעיצוב שנקר וג'ודית פדלון, ד"ר לאנתרופולוגיה. החברה מחברת בין העכשווי לקלאסי, בין המוכר לחדש. אלמביקה מייצרת את כל הפריטים בארץ, שנמכרים בהצלחה ובגאווה עם התווית made in Israel ב-16 מדינות בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קדימה, יוצאים לשופינג: המותגים החדשים בעזריאלי תל אביב

בשיתוף קניוני עזריאלי
אלמביקה. מאיר כהן,
מחברת בין העכשווי לקלאסי. אלמביקה/מאיר כהן

Daizy ice cream story

דייזי היא מותג גלידה ייחודי אשר משתפת את הלקוח משלב הכנת הגלידה והקינוח ועד הפרזנטציה המעניינת שבה מכינים את המוצר ובזה נותנת ללקוח חוויה כוללת של בחירת המוצר והרכבתו, מוצר הבסיס שלנו הוא גלידה "לכולם" ייצור של גלידה טרייה מחומרי גלם איכותיים (פררו רושה, קינדר בואנו, ריסס, היירשיז ועוד המון אופציות להרכבה).

איך זה עובד? פשוט מאוד, בשלב הראשוני בוחרים את הבסיס שרוצים ( שמנת/ שוקולד/ יוגורט/ ללא סוכר/ פרווה), בשלב השני בוחרים את הטעם (flavor) ממגוון סירופים מעניינים (פיסטוק/ קרמל מלוח/ טחינה גולמית/ סילאן/ וניל גורמה/ נוטלה / ועוד ועוד). בסוף בוחרים את התוספת לטעם מכניסים את הכול למיקסר מיוחד שהבאנו מחו"ל ומתחילים בפרזנטציה, המיקסר מזריק חנקן לקערה בטמפרטורה של -196 מעלות ומקפיא את המסה עד לקבלת גלידה טרייה במרקם ממכר.

גלידה דייזי Daizy ice cream story. יח"צ,
גלידה טרייה מחומרי גלם איכותיים. Daizy ice cream story/יח"צ

באשר

באשר היא רשת הפרומז'רי המתמחה והמובילה בישראל, עם מגוון של 1,000 גבינות איכות, דליקטסים ויינות מכל רחבי העולם. הסניף ה-12 במספר של הרשת אשר נולדה לפני 24 שנה בשוק מחנה יהודה הירושלמי, נפתח בקניון עזריאלי מודיעין ומציע בנוסף שירות אדיב ומקצועי, מגשי אירוח עשירים ומארזי שי מיוחדים בהרכבה אישית. מוזמנים!

רשת הפרומז'רי באשר. יח"צ,
מגוון של 1,000 גבינות איכות, דליקטסים ויינות מכל רחבי העולם. באשר/יח"צ

ברוסטר צ'יקן

ברוסטר צ'יקן הוא מותג עוף אמריקאי הקיים בארה"ב כבר משנת 1956 בפריסה בכל רחבי ארה"ב, ובעוד 54 מדינות בעולם.

המותג מתמחה בהכנת נתחי עוף קריספי ועסיסי, עם מתכוני תיבול סודיים, ורטבים בטעם ייחודי, בשיטת טיגון עמוק וייחודי הפועלת על לחץ קיטור ומונעת עקב כך כניסת שמן למוצר העוף, והתוצאה היא עוף קריספי טעים ועסיסי.

ברוסטר צ'יקן. יח"צ,
תיבול סודי ומרקם קריספי. ברוסטר צ'יקן/יח"צ

קרטרס

למותג האמריקאי הפופולרי לבגדי ילדים ותינוקות יש קולקציה איכותית, רחבה מאוד ומתוקה, בהשראת השמחה והאהבה שהילדים מביאים לחיינו. בקרטרס דואגים לפרטים הקטנים, הדפוסים, האפליקציות החומרים הרכים והצבעים הנעימים.

המותג האמריקאי לבגדי ילדים ותינוקות קרטרס. יח"צ,
דואגים לפרטים הקטנים. קרטרס/יח"צ

BIGA

רשת בתי הקפה BIGA, בסגנון בולנז'רי פטיסרי, עיצבה את החלל באווירה אירופאית עם הקפדה מלאה על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד.

הסניף מגיש תפריט הלוקח את עולם הקולינריה צעד אחד קדימה וכל מנה מוגשת בצורה מרשימה. ניתן למצוא בו מגוון טעמים, החל מהמטבח האסייתי, הים תיכוני, הצרפתי ועוד. המנות עשויות מחומרי גלם איכותיים בעלי טעמים דומיננטיים. התפריט פונה לקהל רחב וניתן למצוא בו גם מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות וקינוחים ללא סוכר.

ניתן יהיה ליהנות ממנות מטבח שף חדשניות עם טוויסט. טעמים מהמטבח האסייאתי, ים תיכוני צרפתי ועוד... בדגש על מנות ללא גלוטן, טבעוניות וקינוחים ללא סוכר. בנוסף ניתן להשיג במעדניה בסניף מגוון רחב של טעמים למכירת מוצרים הביתה בולנז'רי ייחודי רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם: לחמים, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקאצ'ות ועוד.

רשת בתי הקפה ביגה. יח"צ,
מגוון טעמים ממגוון מטבחים. BIGA/יח"צ

אסקייפ רום סנטר

מתחם חדרי בריחה היחידי מסוגו בישראל לחוויה יוצאת דופן המתאימה לכל אחד ואחד
4 משחקים שונים וייחודים עם שילוב טכנולוגיה מתקדמת. במקום דור חדש של חדרי בריחה, תפאורה ועיצוב מקצועיים, טכנולוגיים ומתקדמים.

המתחם פתוח גם בשישי-שבת, ניתן לשחק בזוגות ועד קבוצות של למעלה מ-30 איש בעת ובעונה אחת. במתחם ארבעה חדרים: מלאכים לבנים, פארק היורה, ביה"ס לקסמים, מלחמה בחלל.

אסקייפ רום סנטר. יח"צ,
המתחם פתוח גם בשישי-שבת. אסקייפ רום סנטר/יח"צ
בשיתוף קניוני עזריאלי, בשיתוף קניוני עזריאלי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully