וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטי האשראי החדש SKYMAX יאפשר מימוש נקודות בכל חברות התעופה

17.11.2019 / 12:51

הכרטיס החדש מבית MAX יאפשר ללקוחותי רכישת כרטיסי טיסה וחופשות באמצעות אתר יעודי ללא הגבלה על חברת התעופה, היעד או התקופה בשנה

כרטיס SKYMAX. יח"צ,
כרטיס SKYMAX/יח"צ

כרטיס אשראי חוץ בנקאי חדש נכנס לשוק, שיאפשר למשתמשים בו ללצבור נקודות ולנצלן לצורך רכישת חופשות בחו"ל ביתר קלות. סקיי מקס (SKYMAX) מבית MAX יאפשר לקונים בו לממש את הנקודות שצברו בכל חברות התעופה (כולל חברות לואו קוסט), לכל היעדים בכל סוגי הטיסות ובכל תקופות השנה. הכרטיס מאפשר גם ניצול הנקודות להזמנת בתי מלון ורכיבים אחרים של החופשה.

על פי החברה יחס ההמרה של הרכישה לנקודות בכרטיס הוא מה6טובים בשוק ועומד על 1:160. בעסקאות מול מוסדות עומד היחס על 1:320. בנוסף, לקוחות החברים במועדוני תעופה אחרים יהנו גם ממימוש הנקודות בסקיי מקס וגם יצברו נקודות בהתאם למועדון בו הם חברים.

על מנת לממש את הנקודות, יתבקשו הלקוחות להיכנס לאתר ייעודי אותו הקימה החברה יחד עם פלטפורמת הזמנת מוצרי התיירות smartair מקבוצת תלמה נסיעות ותיירות. האתר יאפשר ללקוחות להזמין את טיסתם כמו בכל אתר השוואת מחירים אחר, כאשר יתרת הנקודות הצבורות שלהם עומד לנגד עיניהם. בנוסף ניתן יהיה להשתמש בנקודות לתשלום עבור כל התוספות הנלוות לטיסה - כולל מיסי נמל ועוד.

מצטרפים חדשים ייקבלו 100 נקודות חינם ופטור מדמי כרטיס למשך חצי שנה. לאחר חצי שנה יעמדו דמי הכרטיס על 19.90 שקל לחודש.

מנכ"ל MAX, רון פאינרו, אמר כי "עולם הנסיעות לחו"ל טס קדימה ועבר שינויים מהותיים בכל הנוגע להיקף הטיסות, התדירות והאופן שבו אנחנו מזמינים חופשה. אולם, שינוי זה לא קיבל עד כה מענה צרכני הוליסטי מצד חברות כרטיסי האשראי, אשר עדיין מציעות מענה חלקי וכובל. היום אנחנו משנים מהיסוד את כללי המשחק עם כרטיס אשראי חדש שמאפשר לצרכנים חופש בחירה אמיתי ברכישת טיסות. בכך, הצרכן יכול ליהנות ממחירי השוק התחרותיים ולמקסם את התמורה שהוא מקבל עבור כל נקודה.

"כשיצאנו לדרך לפני כחצי שנה כחברה עצמאית, הבטחנו להיות חדשניים, פורצי דרך ולאתגר את עצמנו ואת השוק במגוון התחומים הקשורים בצרכן הישראלי. היום אנחנו עושים צעד משמעותי מאד בכיוון הזה, ואני יכול להבטיח לכם שזו רק סנונית ראשונה במהלכים רבים נוספים שנמצאים בקנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully