וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: החיבור בין בנק הפועלים לכנפיים של קרמבו

רונית מטיאס

22.12.2019 / 10:30

ןגם: אילו ראשי ערים מצטיינים במחזור, מה קורה בבורסת היהלומים, מי השיק קולקציה עם איתי לוי ומי הגיע לכנס העיצוב הישראלי?

פועלים למען קרמבו

שירה וישי דוידי. תמר מוצפי,
שירה וישי דוידי/תמר מוצפי

עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים, והמנכ"ל דב קוטלר התייצבו ביום שישי בבוקר במשרדי הבנק ולא לעוד יום עבודה. השניים פתחו את תערוכת "אמנות ישראלית 2019". ערן אמר כי כל השנה הם עושים עסקים ומקפידים לעשות דברים טובים למען החברה והקהילה והם מתרגשים מהחיבור לעמותת כנפיים של קרמבו. ערן איחל בהצלחה לקוטלר שזו לו התערוכה הראשונה כמנכ"ל.

יפעת ורוני אירני. תמר מוצפי,
יפעת ורוני אירני/תמר מוצפי

טליה הראל-בז'רנו, מנכ"לית עמותת כנפיים של קרמבו הביעה תקווה כי בזכות התערוכה 3,000 ילדים עם צרכים מיוחדים מכל הארץ המחכים להצטרף לכנפיים של קרמבו יוכלו להצטרף, ציינה כי הם מובילים בעשור האחרון את המהפכה החברתית הגדולה ביותר בישראל והודתה לבנק שהלב שלו היה במקום הנכון וחיבק אותם אליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דב קוטלר טליה הראל בז'רנו ועודד ערן. אביב גוטליב,
דב קוטלר טליה הראל בז'רנו ועודד ערן/אביב גוטליב

באמנותיים: דלית רביב, משנה למנכ"ל הבנק וממונה על החטיבה הקמעונאית, יעל דרומי, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת מחזיקי עניין, יעל אלמוג, משנה למנכ"ל והיועצת המשפטית הראשית, דנית כהן ניצן, מנהלת מועדון פועלים פלטינום, אסף אזולאי, ראש מטה השיווק, סמר בשארה, מנהלת קשרי קהילה, וגם גיל שוויד, מבעלי צ'ק פוינט; אייל וולדמן, ממייסדי מלאנוקס; שירה וישי דוידי, יו"ר קרן פימי; יפעת ורוני אירני, מבעלי קבוצת אירני; זיו אבירם ממייסדי מובילאיי; אייל דשא, יו"ר קבוצת ישראכרט; נילי צור מנכ"לית ויסוצקי; רוני גת, מבעלי יפאורה תבורי; מיכל וגיא ברעם מבעלי ברעם פרסום מקורי; יובל וגנר, נשיא נגישות ישראל; אפרת דובדבני, מנכ"לית מרכז פרס לשלום; עו"ד חנינא ברנדס.

גיל שוויד ואייל ולדמן. אביב גוטליב,
גיל שוויד ואייל ולדמן/אביב גוטליב
seperator

אמנות וגסטרונומיה

מורן פלשנר, יעל הר אבן, אהובה תורג'מן ויערה זקס.. אביב חופי
מורן פלשנר, יעל הר אבן, אהובה תורג'מן ויערה זקס./אביב חופי

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB, ערכה ארוחת-ערב במהלכה הכריזה על עשרת הזוכים בתחרות MOSES ART GALLERY של רשת מוזס בשיתוף האוצרת יערה זקס, תחרות בה רשת מוזס ביקשה מאמנים מכל רחבי הארץ להכין יצירה המתארת את ה- holy moment שלהם, בחיי היומיום, כפרפראזה על הסלוגן של הרשת- holy moses. המוזמנים נהנו ממנות המבורגר ומנות מקסיקניות חדשות שנכנסו לאחרונה לתפריט, ולאחריה הוענק המקום הראשון לאדם זייס שזכה בפרס כספי של 15,000 שקל ולכך שהיצירה שלו תודפס על שקיות ועל מארזי ההמבורגרים של רשת מוזס. בנוסף הרשת תקים גלריות אמנות במסעדותיה בהן תימכרנה כל העבודות הזוכות. את עשרת היצירות הזוכות תדפיס הרשת על-גבי פוסטרים אותם תציג בכל מסעדות הרשת, ותציע אותן לרכישה, כשהן חתומות על-ידי האמנים בעלות של 49 שקל, כשהרווחים מהמכירה יועברו לאמנים ולתרומה לעמותת "חינוך לפסגות".

התרגשו: יעל הר-אבן, משנה למנכ"ל קבוצת BBB, שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק; מורן פלשנר, סמנכ"לית מוזס; נמרוד דותן, מ"מ מנכ"לית עמותת חינוך לפסגות.

seperator

קארמה איז א ביץ'

ישראלה שטיר אבי איינשטיין דן רון אלון אולמן אורטל אולמן רות דיין וולפנר. רונית מטיאס,
ישראלה שטיר, אבי איינשטיין, דן רון, אלון אולמן, אורטל אולמן, רות דיין וולפנר/רונית מטיאס

עו"ד רות דיין-וולפנר, מהפרקליטות המובילות בתחום דיני משפחה, השיקה במתחם האירועים היוקרתי Pop and Pope שבמגדלי חג'ג' בתל-אביב, את ספרה "קארמה איז א ביץ'". המוזמנים נהנו מארוחת-ערב יוקרתית של השף שחף שבתאי, דברים מרגשים שנשאה דיין-וולפנר, והופעת סטנד-אפ סוחטת דמעות על זוגיות ומשפחה של הקומיקאית רותם אבוהב. בתום הערב הוזמנו כולם לקינוחים של השף קונדיטור עופר בן-נתן, קפה ותשורה שקיבלו מדיין-וולפנר שהודתה למשפחתה שהם נמל המוצא ונמל היעד שלה ולעובדות המשרד בזכותם הכל התאפשר ואמרה כי קארמה זו תוצאה, גם אם היא באה שוטף פלוס 10 שנים, וצריך את האומץ לחלום ולהגשים. היא איחלה לכולם להגשים חלומות והוסיפה כי יש דרך מדעית להשיג את זה אבל זה כבר נושא ההרצאות שלה.

נהנו וצחקו: שי אגסי ותמי חוטובלי, אלון ואורטל אולמן, ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת 'שטיר' וסגנית נשיא איגוד לשכות המסחר; נעמי וולפנר, סמנכ"לית לקוחות במחלקת הדיגיטל במשרד הפרסום מקאן ואחותה של כלת השמחה.

seperator

יהלומים ונוצצים

הרצל חבס, יורם דבש, שאול לוטן. אסף לב,
הרצל חבס, יורם דבש, שאול לוטן/אסף לב

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים, ערן זיני, המנכ"ל, וקובי קורן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, אירחו במרכז הרב-תכליתי בבורסת היהלומים ברמת-גן את בכירי המשק הישראלי בכנס יהלומנים שעסק בתחום השקעות, מיסוי ונדל"ן. דבש אמר כי לאחר מאמצים גדולים, שמו את ענף היהלומים על הרכבת הנכונה והבורסה הולכת לכיוון עולם חדש של שקיפות ואיזונים שלא היו בו קודם, ועצם זה שמקיימים כנס מיסוי, מוכיח את השינוי שהבורסה ליהלומים עוברת אחרי 82 שנים מיום הקמתה. דבש חשף שבמחצית ינואר 2020 תיערך האספה הכלכלית ה-70 של בורסת היהלומים בנוכחות בוגי יעלון וניר ברקת וחודש לאחר מכן יפתח שבוע היהלומים העולמי בישראל.

בועז מולדבסקי, פיני רובין, יורם דבש.. אסף לב,
בועז מולדבסקי, פיני רובין, יורם דבש./אסף לב

במאזינים: עו"ד פנחס רובין, ראש הפירמה גרוניצקי ושות'; היזם הרצל חבס; שאול לוטן, מבעלי קבוצת משולם לוינשטיין; רו"ח שרון שולמן; רו"ח יוחנן גב; עו"ד הילה שמעון.

ערן זיני, קובי קורן, פיני רובין, יורם דבש, שרון שולמן. אסף לב,
ערן זיני, קובי קורן, פיני רובין, יורם דבש, שרון שולמן/אסף לב
seperator

מעצב ושר

דן איתמר, איתי לוי , שלמה בוסקילה ושחר תורגמן. אמיר מאירי,
דן איתמר, איתי לוי , שלמה בוסקילה ושחר תורגמן/אמיר מאירי

בכירי קבוצת בריל, בעלי מותג האופנה לי קופר, ביניהם יהודה אלבז, מנכ"ל הקבוצה, שחר תורג'מן, היו"ר, דן איתמר, סמנכ"ל השיווק, גיל הראל, מנכ"ל חטיבת האופנה, ואיתי ישי, מנכ"ל ניין ווסט ישראל, השיקו ב-GOAT TLV את קולקציית הקפסולה לגברים של הזמר איתי לוי. המוזמנים נחשפו לפריטי הקולקציה וצפו בסרטון פרסומת בכיכובו לוי וזוגתו לשעבר חן חיון.

עפרה רייף שמלצר וישראל רייף. אמיר מאירי,
עפרה רייף שמלצר וישראל רייף/אמיר מאירי

לוי אמר שהוא מתרגש להשיק לראשונה 22 פריטים שעיצב עם המעצבים המוכשרים של מותג לי קופר, והחיבור שלו אישית בין אופנה למוזיקה מתבקש, וכך יצרו ביחד קולקציה שההשראה שלה מחיי היום יום שלו ועולם המוזיקה. איתמר אמר שיש בקולקציה החדשה תרגום לסגנון הלבוש של לוי, ומהשבוע הקרוב כל סניפי לי קופר ימותגו, ויוקצה אזור מיוחד לקולקציית הקפסולה החדשה, שתומחרה במחירים נוחים, כשבמקביל יצא קמפיין השקה ברשתות החברתיות ובדיגיטל.

במשיקים: עפרה רייף שמלצר וישראל רייף, עמוס לוזון ואירית רחמים, אייל גולן ודניאל גרינברג, עדן בן-זקן, סטטיק וארוסתו שרית פולק, בן אל תבורי, מאיה בוסקילה, חברי הפרויקט של רביבו: רם בן מנחם, ניר בן מנחם ואלירן צור.

seperator

החגיגה של פאודה

ליאור רז ורן גוראון. רפי דלויה
ליאור רז ורן גוראון/רפי דלויה

רן גוראון מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי, וקובי גל-רדאי, סמנכ"ל התוכן, ארחו כ-1,000 אורחים בהשקת העונה החדשה של הסדרה המצליחה "פאודה". המוזמנים נהנו מקבלת פנים באווירה מזרחית עם הרבה כנאפה ובקלאווה.

דוד ורן פורר. רפי דלויה
דוד ורן פורר/רפי דלויה

צפו ונהנו: דוד פורר, מבעלי ניאופרם ובנו רן פורר; נאווה ואמנון דיק; אורי ברלב, זאב וורמברנד; שירה מרגלית ואילן שילוח; נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת; אשר ביטון, יו"ר מועצת הכבלים והלווין; אורית מלובנצ'יק, מנכ"לית שבע ספא אורבן ובעלה המפיק אלירן ברדוגו; ח"כ יואב גלנט; יו"ר בזק שלמה רודב וצוות פאודה השחקן והיוצר ליאור רז , מרינה מקסימיליאן בלומין, לונה מנסור.

אילן שילוח ושירה מרגלית וקובי גל רדאי צ. רפי דלויה
אילן שילוח ושירה מרגלית וקובי גל רדאי צ/רפי דלויה
seperator

מעבר לקשת

פיני רובין אמנון דיק סמי סגול. איציק בירן,
פיני רובין, אמנון דיק, סמי סגול/איציק בירן

ידידי אגודת אוניברסיטת תל-אביב, צפו בטרום בכורה של הסרט "ג'ודי מעבר לקשת" בכיכובה של רנה זלווגר. לפני ההקרנה נהנו הידידים מהרצאת רקע של ארז דבורה מבית הספר לקולנוע ולטלוויזיה ע"ש טיש, שכותרתה "ג'ודי גרלנד: כוכבת שנעשתה ונהרסה בהוליווד".

עדי אולמרט אלי פישר. איציק בירן,
עדי אולמרט ואלי פישר/איציק בירן

בצופים: אמנון דיק, יו"ר הארגון, עו"ד עדי אולמרט המנכ"לית, ודנה רכטמן הסמנכ"לית; סמי וטובה סגול, מבעלי כתר פלסטיק; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן ובן זוגה איש העסקים מאיר אוזן; תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן; ד"ר אלי פישר; איש העסקים צבי ימיני; ציפי ועו"ד פיני רובין. האירוע התקיים בחסות מותג מכוניות היוקרה DS AUTOMOBILES.

מאיר אוזן הדסה פתאל. איציק בירן,
מאיר אוזן והדסה פתאל/איציק בירן
seperator

שימו כובע

עדן מאירי, יעל שלבייה ,עומר חזן. רונית מטיאס,
עדן מאירי, יעל שלבייה ,עומר חזן/רונית מטיאס

מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות לקוחות TERMINAL X וכוכבת הילדים והשחקנית קים אור-אזולאי, השיקו במשרדי TERMINAL X את קולקציית הכובעים בעיצובה של אור-אזולאי, בשיתוף אתר האופנה TERMINAL X. מדובר בקולקציה ייחודית בהשראת פריז, של כובעים ב-8 צבעים שיימכרו בבלעדיות ב-TERMINAL X.

ישראל וסורלה קטורזה. רונית מטיאס,
ישראל וסורלה קטורזה/רונית מטיאס

רביב סיפרה על ההכרות עם אור-אזולאי כשזו שיתפה פעולה עם המותג הבינלאומי MAC, ואמרה כי היא צפויה להיות אחת הקולקציות המבוקשות באתר שניתן יהיה להזמין במשלוח מהיר מהיום למחר במחיר משוער של 119.90 שקל, ואמרה כי הם שמחים על שיתוף הפעולה הבלעדי עם אור-אזולאי והשקת קולקציית הכובעים החדשה בעיצובה. רביב הוסיפה כיTERMINAL X מציע למעלה מ-80 מותגים בינלאומיים עם דגש מרכזי על נוכחות מותגים מקומיים ומעצבים מוכשרים כמו קים, והבטיחה להמשיך ולהפתיע את הלקוחות, לחדש ולהציע את מגוון המותגים הרחב ביותר בישראל.

ליאת הראל, קים אור אזולאי, מיכל רביב. רונית מטיאס,
ליאת הראל, קים אור אזולאי, מיכל רביב/רונית מטיאס

באירוע שודרה לראשונה הפרסומת לקולקציה בהשראת רחובות פריז הרומנטיים, כשהצילומים עצמם התקיימו בנווה-צדק בתל-אביב.

חבשו כובע: יעל שלביה, עומר דרור, אגם בוחבוט, סנדרה רינגלר, ריי שגב, ירדן חי, ליבר בלילתי ישראל קטורזה ועוד.

seperator

מסיבת בועות

אייל שוחט, גלית צוקר וכפיר סוויסה. אביתר ניסן,
אייל שוחט, גלית צוקר וכפיר סוויסה/אביתר ניסן

שנה לאחר שנרכשה על-ידי פפסיקו ערכה סודהסטרים אירוע סיום שנה לעובדי החברה במרכז הירידים בתל-אביב. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב והופעות של עומר אדם ושלישיית מה קשור. אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים העולמית, ציין כי החברה מסכמת את השנה הטובה ביותר בתולדותיה, עם שיא מכירות שנתי וציין כי בשנה הבאה בכוונת החברה להכפיל את הייצור במפעלה שברהט וסיפר כי הם מקימים עוד מפעל מתכת ועוד מפעל פלסטיק, ויצרפו למשפחה מאות משפחות מהדרום.

רמון לגוארטה, מנכ"ל פפסיקו, שלח ברכה מצולמת והודה אישית לעובדים על שנה נהדרת וביצועים מעולים. גלית צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש וכפיר סוויסה סמנכ"ל התפעול, הפתיעו את עובדי החברה-רובם עובדי המפעל, עם מתנה מחשב נייד לכל עובד.

seperator

חגיגה כפולה

אורית בן עמי, איציק וייץ, לירון יונתן, שאול בן אדרת, שרית רדין, וגיא פרץ. יח"צ,
אורית בן עמי, איציק וייץ, לירון יונתן, שאול בן אדרת, שרית רדין, וגיא פרץ/יח"צ

איניפיניטי ישראל ארחה באולם התצוגה של אינפיניטי בהרצליה פיתוח, את לקוחותיה לארוחת-בוקר וסדנת בישול עם השף שאול בן-אדרת.

בחוגגים: איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו, שרית רדין, סמנכ"לית השיווק, אבי קנת המשנה למנכ"ל ומנהל פיתוח עסקי; שרון לוי-כץ, מנהלת שיווק ניסאן אינפינטי, אורית בן-עמי, סמנכ"לית חטיבת אינפיניטי ישראל ולירון יונתן מנהל המכירות.

בשבוע שעבר חגגה קבוצת קרסו מוטורס את רכישה חברת הליסינג קל-אוטו ממייסדיה אלה ושמואל קליין, עסקה שתרחיב את פעילותה הליסיניג שלה. מדובר באחת מעסקאות הרכישה המשמעותיות בענף בעשור האחרון, שתבסס את מעמדה של קבוצת קרסו כאחת משלוש קבוצות הרכב המובילות בישראל. התרגשו: איציק וייץ, מנכ"ל קבוצת קרסו, יואל קרסו היו"ר, שמואל ואלה קליין, מבעלי קבוצת קל-אוטו.

seperator

חונכים ורואים

סיון בן שושן, מאיר רסין גיא קליינמן ואלרועי תורגמן. קים חן,
סיון בן שושן, מאיר רסין גיא קליינמן ואלרועי תורגמן/קים חן

בכירי רשת אופטיקנה השיקו בבית החולים וולפסון, מחלקת עיניים חדשה שתרמו וכוללת חדר בדיקות חדש ומשוכלל. פרופ גיא קליינמן, מנהל מחלקת העיניים של בית החולים, הודה לרסין, בעלי הרשת ולאלרועי תורג'מן, המנכ"ל, על תרומתם החשובה והמהותית.

seperator

מעוצבים ומעודכנים

צורי דבוש, מיכה שרייר ורינת אפרימה. מקור קרבט,
צורי דבוש, מיכה שרייר ורינת אפרימה/מקור קרבט

אבן קיסר, טמבור וקליל חברו לכנס השנתי של פורום העיצוב הישראלי תחת הכותרת Leave Your Mark - עלו מנכ"לי החברות בשורת החדשנות בעיצוב לשנת 2020, הרצאות של פרופ יוסי פרידמן, עידו גרינברג - MISMAS ועוד על עיצוב מעורר אמוציות מיוחדות אצל לקוחות, שהצבעים הכהים הולכים לשלוט במטבחים, ושקליל עומדים לפתוח פארק פרפרים בשטח המפעל בכרמיאל.

מאריאנו אידלמן צורי דבוש ואלי פיניש. מורג ביטן,
מריאנו אידלמן צורי דבוש ואלי פיניש/מורג ביטן

כשהתבקשו מנכ"לי החברות להצטלם ביחד, דבוש, יו"ר דירקטוריון קליל, ביקש להצטלם על רקע חלון, רינת אפרימה, מנכ"לית אבן קיסר ישראל וסגנית נשיא לשיווק גלובלי (CMO) רצתה להתמקם במטבח ומיכה שרייר, מנכ"ל קבוצת ''טמבור'' רצה קיר צבעוני שלו. אגב דבוש, התייצב גם באירוע השנתי של מורשי התקנות בקיבוץ רמת הכובש, ופגש את אלי ומריאנו שהופיעו באירוע והעביר להם בריף קצר על החברה ואיכות החלונות ואמר שישמח לשדרג להם לחלונות איכותיים מסדרת "הבאוהאוס".

seperator

צילום בזק

שי בזק, סילבן אדמס, שי בזק. אבי מזרחי,
שי בזק, סילבן אדמס, שי בזק/אבי מזרחי

בכנס פורום המנהיגות הישראלי שנערך במלון הילטון בתל-אביב, נבחר המיליארדר סילבן אדאמס, לאיש השנה של הפורום לשנת 2019. לאדאמס שהגדיר את עצמו כשגריר מטעם עצמו של מדינת ישראל בעולם, הצטלם למזכרת עם שי בזק, הדובר הפוליטי ושי בזק, מנכ"ל הפורום הישראלי למנהיגות.

seperator

ממחזרים וקיימים

ראובן רובי ריבלין, רני איידלר, זאב אלקין. מקור דני לוי,
ראובן רובי ריבלין, רני איידלר, זאב אלקין/מקור דני לוי

נשיא המדינה רובי ריבלין אירח את ראשי הרשויות והמועצות שזכו באותות ההצטיינות בתחום המיחזור לשנת 2019, בירך את הקהל ב"יום מיחזור שמח" והוסיף כי מנחמה רעייתו למד על הקשר הבל ינתק בין האדם לסביבה, על ההשפעה ההדדית שיש לנו, לסביבה עלינו ולנו עליה והוסיף כי משבר האקלים-משבר אמיתי שעומד לפתחם של מנהיגי העולם כולו ואזרחיו וכולנו צריכים לקחת אחריות, להירתם כדי להתמודד עם האתגר העולמי ברמה הלאומית וברמה הפרטית.

רני איידלר, מנכ"ל תאגיד המחזור תמיר, העניק במהלך הטקס את אותות המצטיינים במחזור לראשי הרשויות הזוכות, רן קוניק-גבעתיים, אלי שבירו-אריאל, דר" גלית שאול-עמק חפר, ואייל שמולי-כפר וורדים.

seperator

בקטנה

+ אקספו תל-אביב, המרכז הבינלאומי לכנסים ולתערוכות שמארח את הפסטיגל, תרם 600 כרטיסים בשווי של כ-83,000 שקל ל-23 עמותות הפועלות למען ילדים עם מוגבלויות וילדים מעוטי יכולת.

+ חברת MORAZ המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים פרא-רפואיים הזמינה את מפיציה לסיור עסקי במזרח הרחוק לאחר השתתפות מוצלחת בתערוכת קוסמופרוף בהונג-קונג, אנשי החברה ערכו בהאנוי שבוייטנאם אירוע ל-100 לקוחות החברה והשותפים המקומיים.

בנוכחים: נדב אשכר, שגריר ישראל בוייטנאם; דודי פלד, יו"ר ובעלים מורז, עופר מור המנכ"ל , נחשון להב מנהל סחר אסייתי.

+ Arcaffe בייקרי משתפת פעולה עם עמותת "גדולים מהחיים", במהלך חג החנוכה תימכר בסניפי הרשת חבילת נרות חנוכה במחיר של 10 שקל, כשהכסף יינתן כתרומה לעמותת "גדולים מהחיים". ירון ירקוני בעלי רשת ארקפה אמר יכ עמותת גדולים מהחיים הינה אחת העמותות הגדולות בארץ הדואגת לרווחת ילדים חולי סרטן ובארקפה גאים לשתף פעולה עם העמותה, ולקחת חלק בתרומה למען ילדי העמותה, ורואים בתרומה זו חלק גדול מרווחת הילדים, וימשיכו גם בעתיד עם שיתופי פעולה כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully